Martor Bord

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
alecsandru1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 04, 2012 11:03 am

Mesaj de alecsandru1 » Lun Iun 04, 2012 11:28 am

salutare
nu demult mi am achizitionat un pajero sport,motor 2,5 td din anul2003
ma dispera faptul ca in mers normal becul de cuplaj 4x4 este in pozitie intermitenta mecanic totul este ok numai becul acela verde ma dispera....
cand cuplez 4x4 la mare si la mic becul ramane aprins ,deci normal,numai cand decuplez apare acest clipurici
nu stiu ce sa i fac,iar un mecanic a zis sa schimb pompa de vacuum de pe alternator ca aceea ar fi problema.Dupa cate am citit pe la voi pe forum ca sa am problema cu vacuum trebuie sa am pedala de frana tare ceea ce nu o am.ARmai fi o problema..senzorul abs stanga fata nu l mai am si mi sta becul din bord aprins.Sa fie oare intre cele doua probleme vreo legatura?
cand porneam masina si daca stateam un pic becul intermitent de la cuplaj se stingea dar odata am plecat cu el aprins si nu am asteptat sa se stinga si de atuncea imi tot clipureste ca sa zic asa.
va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi,iar daca stiti pe undeva un senzor abs fata v as ramane indatorat
cu respect ,nr meu de contact este 0756012595

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Lun Iun 04, 2012 2:04 pm

Are dreptate, e posibil sa fie pompa de vacum, care se afla pe alternator, nu o comfunda cu cea de frana. De asemenea poate sa-ti fie blocat un acuator (sa nu traga la capat cupajul pt fata). Eu am patit faza asta, dar becul se stingea, insa imi ramanea partial cuplata fata si auzeam un harait la viraje. Am uns acuatorul si e totul OK acum! Am patit sa nu vrea sa-mi cupleze fata deloc (aveam mare nevoie!), am scos furtunasele, le-am pus inapoi si gata, probabil apa din condens a fost buba!

Avatar utilizator
alecsandru1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 04, 2012 11:03 am

Mesaj de alecsandru1 » Sâm Iun 23, 2012 10:15 pm

sal
fratilor ma dispera masina asta pe langa faptul ca imi clipeste continuu becul de la cuplaj cand e pe normal mai mi se aprinde si becul de la abscateodata,mai ales cand franez brusc,parca
am observat ca daca opresc motorul si l pornesc se stinge becul de la abs.
oare intre becul aprins intermitent de la cuplaj si becul de la abs sa fie o legatura?si sa se intample ceva mai rau?
astept sfaturi de la voi,descrierea masinii mele e mai sus
va multumesc anticipat,cu stima.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Dum Iun 24, 2012 9:45 am

Sigur nu exista nici o legatura intre cei doi martori, cu exceptia unui "scurt-circuit" undeva pe fire sau in bord! Atunci cand este aprins martorul ABS, franele functioneaza normal, adica ai ABS? Eu iti recomand sa mergi totusi la un service pt verificare a cuplarii 4X4, asta pt a fi sigur ca nu ai semi-cuplata fata si sa nu-ti distrugi grupul fata! In ceea ce priveste ABS, eu patesc acest lucru dupa ce merg prin noroi si se stropesc senzorii, daca spal ulterior rotile acesta se stinge, dar pana la stingere nu mai am ABS! Se simte clar diferenta, pedala de frana este mai tare iar franarea e diferita! E probabil sa ai un senzor "pe duca' sau obturat si de aceea sa se aprinda, mai ales la franare puternica. Mai e varianta ca o mufa sa fie "coapta' si sa intre apa sau sa se oxideze contactele, astfel se intampla acelasi lucru, martor aprins, ABS decuplat! La mine mai nou se aprinde becul frana de mana, probabil intrerupatorul e defect si cand si cand, mai ales cand e frig si umezeala am probleme cu "becul motor" imi taie puterea. La repornire se stinge si gata! S-a intamplat de vre-o 5 ori la intervale neregulate pe parcursul unui an si jumate! Ma astept la probleme, am 200.000 in conditii de praf, mizerie, noroi sau mai bine zis camp!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Iun 26, 2012 11:20 am

Singura legatura intre becuri, e ca amandoua se aprind pe consola, in fata ta.
De altfel, te dispera licuriciul din bord, ti s-au oferit solutii tehnice dar cum nu ai trecut la fapte (cel putin asa reiese), te astepti sa se stinga singur. Nu prea e posibil, decat daca se arde becul. O alta solutie mai usoara, ar fi sa dai tu becul jos, macar asa nu o sa-l mai vezi deloc.
In legatura cu eroarea de ABS, daca ai tupr senzorul la roata, e normal sa ti se aprinda in bord si sa te atentioneze.

PS: Ulei in grupul fata mai ai ?

Avatar utilizator
alecsandru1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 04, 2012 11:03 am

Mesaj de alecsandru1 » Dum Iul 29, 2012 8:43 pm

Da am ulei in grupuri
Oare ce naiba o fi?

Avatar utilizator
alecsandru1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 04, 2012 11:03 am

Mesaj de alecsandru1 » Vin Sep 07, 2012 6:38 pm

SAL
mi sa rezolvat problema cu becul intermitent.
Daca va scriu ce a fost muriti de ras...................................
si multi ziceau ba ca s selenoizii,ba ca e pompa de vacum...si cand colo era infundata cu rugina teava aia subtire de fier care pleaca de la motor si intra printr un furtunas la selenoizi si mi s a inlocuit cu un furtunas din cauciuc cu insertie de panza.Cica asta s a intamplat din cauza condensului...
asta a fost daca doriti se poate inchide topicul,multumesc mult!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori