Pagina 1 din 1

Scris: Joi Apr 12, 2012 12:39 pm
de nholban
Salut.


Sunt nou pe acest forum dar detin un Pajero 3.2 AT lung din 2006 cu 160.000km am fost cu el cam peste tot munti , dealuri , mlastini etc. masina se comporta impecabil atat off-road cat si pe sosea cel mai lung drum facut cu ea pana la Madrid.

Am 2 probleme... fara becuri aprinse
1. Am un zgomot intre 75-105km/h de la cardan spate (ca la autobuz) ... Am fost la service la Mitsu si uleiul din grup este curat e un mic joc la cardan dar meseriasii au spus ca e rezonabil si pot merge cu el asa zgomotul a aparut pe la 115.000km tot meseriasii spun ca ar fi de la pinionul de atac din cardan si un cardan ar fi cam 4.000ron nou .... nu ma pricep la mecanica. Sincer daca nu am dat drumu la radio zgomotul e deranjant.. si acum as dori sa inlocuiesc acest cardan cu unul second hand pote cineva sa ma ajute cu un sfat sau o recomandare pt un mecanic?

2. Ca un utilizator de Pajero care pune masina la treaba si masina nu mai este noua .... unde pot gasi piese ornamentale la Pajero atat pe exterior cat si pt interior la preturi rezonabile sa va dau un exemplu cele 2 plastice de pe stalp din fata langa parbriz in cazul in care nu aveti maner la Mitsu e 80 ron bucata.... iar chederul de la usa din dreapta este undeva la 400 ron.


Hai sa traiti si sa murdariti maxim Pajero

Scris: Vin Apr 13, 2012 8:29 am
de balishag
salut, vis-a-vis de a doua intrebare, am cautat diverse accesorii pt aceeasi masina, pe diverse site-uri cat si la diversi comercianti cu reclama pe acest site dar degaba. cauta la dezmembrari.

Scris: Vin Apr 13, 2012 3:58 pm
de 9mm
Referitor la zgomotol pe care il auzi poate fi din diferential spate , acolo este pinionul de atac si coroana , printre care shi alte piese (rulmenti, niste saibe ....).acum nu inteleg , daca mecanicii au zis ca zgomotul se datoreaza pinionului de atac , de ce trebuie sa schimbi cardanul , sunt doua piese separate . Poate cardanul este stramb sau descentrat si "bate " ceea ce poate duce la uzura rulmentului de la pinionul de atac si implicit a pinionului care se inclina si nu mai calca bine pe coroana . Verifica mai amanuntit ,rulment intermediar , cruci cardanice poate nu este asa grav .

Scris: Vin Apr 13, 2012 5:43 pm
de cristi4x4
Daca ajungi prin Bucuresti mergi la Traco Service sau GTC Autoservice.Baieti aia stiu pe ce lume traiesc si se ocupa numai de masini 4x4.
Referitor la problema ta,un zgomot nu apare la o viteza si dispare la una mai mare deci as scoate din calcul diferentialul spate cit si cardanul.Totusi cardanul spate are un punct de gresare la culisanta,baga niste vasilina acolo si vezi daca se schimba treaba.

Scris: Mar Apr 17, 2012 10:20 am
de nholban
Salut si multumesc de raspuns...

Zgomotul au specificat mecanicii ca e de la un dinte de la pinionul de atac care ori este uzat ori stramb. faza e ca uleiul din grup este curat, fara urme de frecare sau reziduri metalice nu sunt scurgeri pe nicaeri. oricum am gasit pe net un dif spate la 200e din dezmembrari daca poate cineva sa spuna la ce trebuie sa ma uit cand cumpar?