Salutare!
Am si eu niste probleme cu masina (Pajero 2.5 TD - 4d56) .
1. Electromotorul invarte foarte greu cand este motorul cald.
2. Abia trage.. putina forta
3. Alternatorul a fost schimbat si nu stiu ce era original pe ea (marca, amperi).
4. Pedala de ambreiaj este foarte tare
5. Dupa 10 km de mers normal... motorul si tot ce este in jurul lui, au o temperatura foarte crescuta.. de ex prajesti oua pe furtunul de apa de sus...
Cam care ar fi consumul de motorina la masina asta ?
Multumesc.
Pajero 2.5 Td - 4d56
QUOTE (walmark @ May 26 2011, 01:59 AM) Salutare!
Am si eu niste probleme cu masina (Pajero 2.5 TD - 4d56) .
1. Electromotorul invarte foarte greu cand este motorul cald.
2. Abia trage.. putina forta
3. Alternatorul a fost schimbat si nu stiu ce era original pe ea (marca, amperi).
4. Pedala de ambreiaj este foarte tare
5. Dupa 10 km de mers normal... motorul si tot ce este in jurul lui, au o temperatura foarte crescuta.. de ex prajesti oua pe furtunul de apa de sus...
Cam care ar fi consumul de motorina la masina asta ?
Multume
1. Ia la puricat firele ce pleaca de la baterie spre electromotor si respectiv masa (baterie-caroserie-sasiu). Freaca-le cu o perie la imbinari.
2. Motive fara numar, trebuie testat live cu un mecanicos care stie cum trebuie sa mearga motorul si unde trebuie sa umble. Poate fi un furtun de vacuum sarit/spart, sau poate fi compresia varza.
3. La unele Hella, la altele Valeo, am vazut si Bosch, majoritatea dezvolta intre 65 si 80 A. Ideal e acumulator de 100 A.
4. E varza sistemul de balansare a pedalei, baga niste ulei din spray pe la ea. La modelul tau pedala de ambreiaj trebuie apasata cu degetul mic de la picior. Tot-odata, e posibil cilindrul receptor de pe CV sa nu fie alineat cu pistonul, si de acolo nevoie de forta excesiva pentru apasare.
5. Aici e mai delicat, din nou, trebuie verificat de un mecanicos. Poate fi dusa pompa de apa, blocat termostat, obturat radiator, stricat vasco-cuplajul, garnitura de chiulasa gata sau chiulasa fisurata. trebuie analizate de cineva care stie unde sa caute. Ulei ai? Antigel (nu apa) ? De altfel, cam la orice TD temp optima a motorului e de 95-100 grade, de aici e si recomandata folosirea antigelului si pe timp de vara, deoarece creste punctul de fierbere pe la 110 grade.
6. Oras: 12%, ext 10%, offroad de la 20% in sus.
De altfel, prin taste nu pot sa-mi dau seama exact ce ar putea avea masina ta. Ce am scris, e doar 10 % din posibilele defecte. Poate avea doar o mica "scama" sau poate fi nevoie de alt motor...
Pt mai multe detalii "live", da-mi un telefon.
Am si eu niste probleme cu masina (Pajero 2.5 TD - 4d56) .
1. Electromotorul invarte foarte greu cand este motorul cald.
2. Abia trage.. putina forta
3. Alternatorul a fost schimbat si nu stiu ce era original pe ea (marca, amperi).
4. Pedala de ambreiaj este foarte tare
5. Dupa 10 km de mers normal... motorul si tot ce este in jurul lui, au o temperatura foarte crescuta.. de ex prajesti oua pe furtunul de apa de sus...
Cam care ar fi consumul de motorina la masina asta ?
Multume
1. Ia la puricat firele ce pleaca de la baterie spre electromotor si respectiv masa (baterie-caroserie-sasiu). Freaca-le cu o perie la imbinari.
2. Motive fara numar, trebuie testat live cu un mecanicos care stie cum trebuie sa mearga motorul si unde trebuie sa umble. Poate fi un furtun de vacuum sarit/spart, sau poate fi compresia varza.
3. La unele Hella, la altele Valeo, am vazut si Bosch, majoritatea dezvolta intre 65 si 80 A. Ideal e acumulator de 100 A.
4. E varza sistemul de balansare a pedalei, baga niste ulei din spray pe la ea. La modelul tau pedala de ambreiaj trebuie apasata cu degetul mic de la picior. Tot-odata, e posibil cilindrul receptor de pe CV sa nu fie alineat cu pistonul, si de acolo nevoie de forta excesiva pentru apasare.
5. Aici e mai delicat, din nou, trebuie verificat de un mecanicos. Poate fi dusa pompa de apa, blocat termostat, obturat radiator, stricat vasco-cuplajul, garnitura de chiulasa gata sau chiulasa fisurata. trebuie analizate de cineva care stie unde sa caute. Ulei ai? Antigel (nu apa) ? De altfel, cam la orice TD temp optima a motorului e de 95-100 grade, de aici e si recomandata folosirea antigelului si pe timp de vara, deoarece creste punctul de fierbere pe la 110 grade.
6. Oras: 12%, ext 10%, offroad de la 20% in sus.
De altfel, prin taste nu pot sa-mi dau seama exact ce ar putea avea masina ta. Ce am scris, e doar 10 % din posibilele defecte. Poate avea doar o mica "scama" sau poate fi nevoie de alt motor...
Pt mai multe detalii "live", da-mi un telefon.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 42 vizitatori