Pajero 3.2 Di-d Bec Aprins

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
maryus_mry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 31, 2011 11:51 pm

Mesaj de maryus_mry » Mar Feb 01, 2011 9:40 am

salutare,am o problema dupa ce pornesc masina si merg cam 15 km mi se aprinde becul cred de la diferential e patratelul cel mic din mijlocul rotilor si palpaie cam la interval de 1 secunda ,daca opresc masina dispare si se aprinde iar dupa 15 km ?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Feb 01, 2011 11:50 am

Daca pe langa bec se aude si un zgomot nou, ciudat, ca un vajait sau o vibratie mica, ar fi timpul sa schimbi uleiul din diferentialul central. De fapt, ar fi bine sa-l schimbi oricum. Uleiul din reductor e separat de cel din CV. In alta ordine de idei, e posibil sa fie si bulb-ul de cuplare. Adica o bila cu un arc, care in momentul cuplarii 4x4, face contact si iti aprinde becul in bord. Rar, dar se intampla, ca acel arc sa se slabeasca, sa sara bila de pe pozitie sau sa faca un mic scurt mufele bulbului. In primul rand, schimba uleiul din reductor. E clar ca becul se aprinde cand reductorul se incalzeste, dupa 10-20 km.

Avatar utilizator
maryus_mry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 31, 2011 11:51 pm

Mesaj de maryus_mry » Mar Feb 01, 2011 8:24 pm

QUOTE (Klez @ Feb 1 2011, 11:50 AM) Daca pe langa bec se aude si un zgomot nou, ciudat, ca un vajait sau o vibratie mica, ar fi timpul sa schimbi uleiul din diferentialul central. De fapt, ar fi bine sa-l schimbi oricum. Uleiul din reductor e separat de cel din CV. In alta ordine de idei, e posibil sa fie si bulb-ul de cuplare. Adica o bila cu un arc, care in momentul cuplarii 4x4, face contact si iti aprinde becul in bord. Rar, dar se intampla, ca acel arc sa se slabeasca, sa sara bila de pe pozitie sau sa faca un mic scurt mufele bulbului. In primul rand, schimba uleiul din reductor. E clar ca becul se aprinde cand reductorul se incalzeste, dupa 10-20 km.
am schimbat uleiu dar am inteles ca e cu tot cu diferentiar central cutia si a intrat 3.2 litri e adevarat?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Feb 01, 2011 8:54 pm

Daca CV e auto, da. Normal, capacitatea totala e de vreo 8 litri, dar 4 raman in convertizorul de presiune. Teoretic, sunt necesare vreo 8 schimburi succesive, ca uleiul din CV sa fie schimbat in proportie de 92%...

Avatar utilizator
boier4ever
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm

Mesaj de boier4ever » Sâm Feb 19, 2011 11:46 pm

Ai probleme la electrovalvele de 4X4.
Pune-o pe tester si vezi "ce-o doare".

Avatar utilizator
Arrivederci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 6:57 pm

Mesaj de Arrivederci » Dum Feb 20, 2011 11:15 pm

sa iti verifice furtunasele de vacum de pe traseu, am patit si eu dat nu era nimic grav, doar acele furtune iesite.

Avatar utilizator
waves
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2013 3:16 pm

Mesaj de waves » Lun Ian 07, 2013 3:39 pm

salutare,
am si eu acceasi problema, unde gasesc furtunasele acelea ? acum alta intrebare ... ce uleiuri trebuiesc la cele 3 diferentiale ?

multumesc anticipat !

Avatar utilizator
sorflor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 12, 2013 9:21 am

Mesaj de sorflor » Sâm Ian 12, 2013 9:35 am

Salut, problemele pot fi din mai multe motive, cele mai frecvente apar de la swich urile de pe cutia de transfer, trebuiesc curatate, dupa care poate fi din furtunase sau solenoizii de vacuum( sunt in stinga. ..in spatele farului 2 chestii micute cu niste furtunase conectate la ele) , si bineinteles cu spunea cineva mai sus...uleiul.
Bafta
Fişiere ataşate
transfercase_section_A.jpg
transfercase_section_A.jpg (12.41 KiB) Vizualizat de 7025 ori

Avatar utilizator
waves
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2013 3:16 pm

Mesaj de waves » Mie Noi 27, 2013 10:54 am

ulei pt pajero 3.2 ... diff. fata 80w90 GL4- aprox.1.6L
... dif. central 75W90 GL5 - aprox 2.6L
... dif. spate 80w90 GL 4 - aprox. 1.8 L

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori