Probleme La Pornire

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Mar 25, 2011 3:45 pm

Ai grija la ce mecanic te duci sa dea jos reductorul. Sunt niste sigurante si bile de fier (de la bulbi), care daca nu le scoti inainte sa desfaci capacul, risti sa crapi carcasa reductorului.
Nu are rost sa desfaci (INCA) reductorul. In 90% din cazuri, huruiala se aude numai atunci cand nu ai ulei. Daca e ceva defect in interior, atunci clancane, nu cupleaza, etc, debia atunci poti sa-l desfaci sa vezi problema.
Uleiul pentru cutie, iei ce ulei de transmisie manuala vrei (densitate si firma), numai sa fie specificatia GL4 pe bidon. Iti trebuie un bidon de 4 litri, din care iti mai ramane cam 0.5 litri, pentru completari uleterioare, mai ales in CT, unde mai scapa cateodata pe la simeringurile cardanelor.

Avatar utilizator
mariusutu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 25, 2011 9:22 pm

Mesaj de mariusutu » Dum Mar 27, 2011 8:43 pm

da asa este nu mai este ulei deloc in reductor si pe mic nu mai cupleaza de mult ,am mers la cel mai vestit mecanic din judetul alba la jeepuri,care mi-A spus pe de rost dinainte ce se afla inauntru in reductor si cate bile are si asa mai departe,dar nu a apucat ieri sa imi dea diagnosticul doar maine!!!uleiul l-am pierdut pe la semeringul de la cardanul din spate,nici nu mai exista semeringul!!!daca nu merita sa fie reparat reductorul asta poate imi dati ceva sfaturi de unde sa cumpar un alt reductor la pret convenabil!!!!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Mar 27, 2011 10:42 pm

Am un reductor desfacut, in functie de ce piese ai nevoie, poate te pot ajuta.

Avatar utilizator
mariusutu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 25, 2011 9:22 pm

Mesaj de mariusutu » Mie Mar 30, 2011 3:58 pm

oare nu am putea lua legatura cumva prin telefon sa pot sa iti zic calumea ce as vrea...un bolt am nevoie,2 rulmenti si un pinion dar cred ca pt mic,daca sunt bune ale tale mar interesa si carcasa,pt ca acolo unde intra boltul e un pic stricata carcasa mea!!!numarul meu este 0765203499-marius,dami un beep sau un mesaj ceva,te sun si discutam mai bine!!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Mar 30, 2011 4:14 pm

Carcasa nu o mai am, am doar lantul de transmisie, ceva pinioane la el si cateva sincroane-rulmenti si rulmenti cu ace. Daca zici ca ai nevoie si de carcasa, mai bine cauti o cutie cu tot cu cea de transfer, de la sh. Pretul e pe la 150-200 E, la una in mintile ei. Tel: 0745.91.31.61

Avatar utilizator
mariusutu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 25, 2011 9:22 pm

Mesaj de mariusutu » Vin Apr 01, 2011 5:58 pm

dar carcasa mai poate fi facuta....rulmentii aia cu ace si un pinion mis gata mie in rest is bune toate,doar ca la carcasa nu stiu ce boltz sio facut joc acolo dar cred ca poate fi reconditionata!!o sa iau legatura azi cu mecanicu si o sa iti trimit un alt mesaj aici si/sau pe tel cu ce am nevoie,mersi deocamdata!!

Avatar utilizator
mariusutu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 25, 2011 9:22 pm

Mesaj de mariusutu » Sâm Apr 02, 2011 8:23 pm

salut!zice mecanicul ca rulmentii cu ace sunt buni si ca este ceva tren fix care are 2 pinioane,unu mare si unu mai mic si Alea sunt gata si ceva boltz in rest sunt bune toate,ce zici ma poti ajuta?platesc cat costa!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Apr 02, 2011 8:34 pm

Cand vrei sa postezi ceva, ai 3 (trei) butoane sub ultimul mesaj, si apesi pe cel care scrie "POST REPLY". Nu mai posta cu mesajul anterior. Multumesc.

De care pinion zici, ca in sutia de viteze is o gramada de pinioane. De altfel, singurele pinioane din cutia de transfer sunt cele de la lantul de transfer. Intreaba-ti mecanicosul, daca e vorba de ele. Totodata, de care bolt vorbesti, ca sunt vreo 10 in toata cutia.

Avatar utilizator
mariusutu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 25, 2011 9:22 pm

Mesaj de mariusutu » Sâm Apr 02, 2011 9:28 pm

pai el asa a zis ca e un tren fix si are 2 pinioane si alea sunt gata,marti mi le trimite sa le vad si nu stiu cum sa fac sa ii numar dintii sau cum?u ce pret ai vrea pe toate ?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Apr 03, 2011 10:00 pm

Si asa sarim din lac in putz si facem topicul asta de vanzari

Cand le ai in fata, fa-le vreo 2 poze si punele pe forum. Eventual, numarai pinioanele si masoara un diametru total cu un subler.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori