Pagina 1 din 2
Scris: Sâm Ian 15, 2011 4:34 pm
de drff11
m si eu o problema cu un pajero 3.2 din 2008. masina este inca in garantie am plecat afara din tara acum sunt la viena cu ea..mi-a cazut puterea la motro,s-a aprins martorul de motor si de asc.am tras pe dreapta,am oprit motorul..si cand l-am repornit marotul de asc s-a stins si am reusit sa turez motorul si sa continui drumul..masina nu merge mai sus de 200o de ture face destul de urat nu se mai accelereaza cu pedala la fund maxim 60km/h ... luni ajung cu ea la service pana atunci poate ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva !!!! multumesc
Scris: Sâm Ian 15, 2011 5:40 pm
de raducul
Am patit la fel la L200. In cazul meu a fost doar un mic furtun de pe galeria de admisie care iesise. Vezi poate e ceva asemanator.
Scris: Lun Ian 17, 2011 10:48 am
de drff11
PROBLEMA A FOST EGR-UL .. CICA TOT PICA LA ELE )
Scris: Sâm Feb 19, 2011 11:49 pm
de boier4ever
Acelasi sfat: intai, pune-o pe-un tester sa vezi "ce-o doare".
Apoi vedem ce-i de facut...
Scris: Dum Mai 08, 2011 8:52 pm
de lupul negru
Am pajero 2007,am avut si am aceiasi problema.La prima situatie s-a aprins chekingul nu s-a mai turat.cauza :au zis mecanici mitsu EGR.L-am inlocuit.Acum dupa alti 30000 km aceiasi figura.Pe tester cauza,, turbina"Le-am spus ca sunt nebuni la cap ca masina la 150 000 km sa-i cada turbina.Am curatit cu acul niste furtunase de pe galerie si acum merge.
Mecanicii nu au experienta si merg pe dibuite pe banii tai
Scris: Dum Mai 08, 2011 11:55 pm
de Klez
Turbina se testeaza cu un boost meter tras direct din galeria de admisie. Daca corespunde cu parametrii de presiune de fabrica, nu consuma ulei pe la lagare si nu suiera peste masura, atunci nu are nici un rost schimbarea ei. Decat daca incurca vreo 2000 E prin buzunar...
De altfel, orice EGR se curata, nu se schimba. Decat in ultima instanta, cand chiar e gata de zile (cam rar se intampla asta)
Furtunele de vacuum dintre turbo-pompa-galerie-intercooler-senzori, toate ar fi indicat sa se curete macar o data la 2 ani. Inclusiv intercoolerul. O masina si noua are un gram de praf cu ulei in el (inter), dapai dupa un 50.000 km pe plaiurile mioritice de la noi...
Scris: Vin Oct 14, 2011 8:29 pm
de fyn
Revin si eu cu aceeasi problema. Martori check: engine si asc off + putere scazuta , masina nu se ma tura. Am oprit, pornit iar motorul si merge normal, am mai mers inca 200km apoi fara probleme, dar au ramas martorii aprinsi. Acum inteleg partea cu check engine ar fi de la EGR dar cel cu asc? Pot sa mai merg pana ajung la un service, mai am de facut un drum de 500 km urgent. As dori ca cineva care e patit sa-mi raspunda sa stiu cum procedez. Multumesc!
Scris: Lun Noi 14, 2011 9:25 pm
de titel cojocaru
salut finul me are un pajero din 2007 automat si a avut aceasta problema cu bec motor aprins si scadere de putere si a fost la service si a curatat aia la service cu un ac o teva subtire in spatele filtrului de motorina nu stiu ce legatura are dar au rezolvat problema
Scris: Mar Iun 19, 2012 6:00 pm
de mihaibogdan
Am si eu aceeasi problema. Se pare ca e mai complex decat curatatul furtunaselor cu acul. Eroarea este 0234 overboost., intervine aleator si motorul intra in limp home mode. Daca are cineva experienta cu aceasta problema il rog frumos sa ma ajute.
Scris: Mar Iun 26, 2012 11:41 am
de Klez
Overboost in traducere: Supra-presiune.
Turbina face mai mare presiune decat ar fi trebuit. Pentru protectia motorului, computerul face un fel de "restart".
Te sfatuiesc sa mergi la un service cat de cat normal, care sa-ti faca o proba cu turbina in sarcina, apoi din reglajul de wastegate de pe ea, sa o faca se deschida mai repede, astfel incat sa nu depasesti presiunea maxima indicata de fabricant.