Scris: Lun Noi 01, 2010 7:44 pm
Salut, am vazut aici pe forum o descriere foarte precisa a problemei pe care o am eu, la Pajero Pininul meu, din 2001, motor 2.0 GDi:
"in timpul mersului are perioade cand motorul are intreruperi cam la 2000 turatii si atunci face aproximativ cum facea dacia cu motor cu carburator cand avea jiglerul de relanti infundat.Atunci motorul nu mai dezvolta puterea normala si daca calc pedala de acceleratie pana la fund parca se sugruma iar daca las pedala la jumatate din acceleratie revine si merge mai bine"
Am fost la tester neautorizat, mi-au scos eroarea, care a revenit la prima acceleratie mai puternica.
Am fost la reprezentanta Mitsubishi, au pus-o pe tester, dar au ridicat din umeri. mai precis, pentru a-mi repara masina, si a-mi da garantie pe reparatie(nu ca mi-ar trebui), au sugerat sa schimb pompa de benzina, rampa de injectie si calculatorul de injectie. Bine ca nu trebuie sa schimbe si freonul in clima...
Asadar, care ati avut problema asta si ati rezolvat-o, nu imi spuneti si mie cum, cat mai detaliat?
Multumesc!
"in timpul mersului are perioade cand motorul are intreruperi cam la 2000 turatii si atunci face aproximativ cum facea dacia cu motor cu carburator cand avea jiglerul de relanti infundat.Atunci motorul nu mai dezvolta puterea normala si daca calc pedala de acceleratie pana la fund parca se sugruma iar daca las pedala la jumatate din acceleratie revine si merge mai bine"
Am fost la tester neautorizat, mi-au scos eroarea, care a revenit la prima acceleratie mai puternica.
Am fost la reprezentanta Mitsubishi, au pus-o pe tester, dar au ridicat din umeri. mai precis, pentru a-mi repara masina, si a-mi da garantie pe reparatie(nu ca mi-ar trebui), au sugerat sa schimb pompa de benzina, rampa de injectie si calculatorul de injectie. Bine ca nu trebuie sa schimbe si freonul in clima...
Asadar, care ati avut problema asta si ati rezolvat-o, nu imi spuneti si mie cum, cat mai detaliat?
Multumesc!