Pajero 3,2 Din 2008 , 3 Usi

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Mar 31, 2010 12:18 am

Nu fiti rautacioi !
LR, ca si Aro, sunt marci foarte bune si te tin muuuult si bine cu o singura conditie. Odata cu masina, trebuie sa cumperi si un mecanic bun echipat complet.
Am exagerat nitel, scuze...

Nu tin cu lupu`, da nici cu oaia (care cum o fi, nu stiu), dar auzind povesti de la utilizatorii de LR, tind sa cred ca cei care au mers in expeditii cu aceasta marca, aveau in spatele camerelor foto, cateva camioane pline cu "spare parts", cum ar fi o punte, niste foi de arc, grupuri, CV,CT, cateva motoare, etc. Partea si mai proasta, e ca acuma acele camioane trebuie sa transporte si muuuulte electronice... ca deh... motor de biemvieu...

Oricum... eu dau cel mult 2 ani, sau 80.000 km, garantia "linistii sufletesti"

P.S: Oare s-a remediat vechea problema a piciorului stang la LR ?

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Mie Mar 31, 2010 12:22 am

care e problema piciorului stang ?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Mar 31, 2010 12:46 am

Pai nu stie nimeni cauza, probabil nici cei de la LR. Doar ca iarna, chiar daca ai caldura la maxim, piciorul stang (al soferului) ingheata. Deci pe bune, am vazut un tip cu un Disco 2, cu o paturica pe genunchi, pana atunci credeam ca-s vorbe-n vant...

Avatar utilizator
victor89ioan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 1:06 pm

Mesaj de victor89ioan » Mar Noi 30, 2010 9:13 pm

QUOTE (elena @ Mar 14 2010, 07:03 PM) As vrea sa-mi cumpar o astfel de masina dar as vrea niste sfaturi. Am auzit ca demarajul este un pic greoi si la viteza de 120 ( poate atat?) este instabila , mai ales daca bate si vantul ( o clatina). Vreau o masina sigura , usor de parcat in oras, sa nu ma lase la greu, sa fie rezistenta , sa merg si la munte cu ea dar voi face drumuri saptamanale pe autostrada Buc- Cta. E o alegere buna ? Cu ce viteza maxima poate sa mearga pe autostrada? Poate un 140 km/h?
Am auzit ca se poate face chip tuning pentru consum si putere. Stiti unde si cat costa?

ceau...eu am avut ocazia sa conduc pajero 3.2 3 usi aproape 20mii kilometri
masina ii foarte buna....am mers si 180 cu ea...adevaru ii ca peste 150 parca ii putin instabila (Fiind inalta) ... insa masina foarte buna...
pe munte fara problema....pe autostrada la fel

Avatar utilizator
alex_eu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 16, 2011 6:30 pm

Mesaj de alex_eu » Joi Mar 17, 2011 10:41 am

Mai este valabil topicul?

Am descoperit in timp urmatoarele chestiuni:
- la o viteza mai mare de 14km/h devine instabila, foarte instabila pot spune. Nu iti permite un viraj brusc in caz extrem pentru ca risti s-o pui pe-o parte.
- e foarte greoaie masina; se misca greu si uneori in oras devine obositoare.
- la peste 100.000km apar probleme la cardan, cutie.
- probleme aparute la sistemul de inchidere al trapei.
- chestiune deranjanta cu privire la chederul de pe usa portbagajului; din cauza greutatii se largesc orificiile de prindere si deci, trebuie schimbat... destul de des...
- foarte slaba la capitolul bucsi.

Sper ca postul meu sa nu deranjeze pe nimeni dar asta patesc eu cu masina...

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Joi Mar 17, 2011 12:45 pm

Pentru stabilitate mai buna pune-ti patru telescoape Sachs pe gaz de culoare galbena,pierzi putin la confort fiind mai dure dar cistigi la stabilitate si vezi daca i-ti intra jante pe 16 cu cauciucuri 265/70/16.Chestia cu virajul brusc e valabil pentru toate masinile de talia ei.Problemele la cardan au aparut din cauza ca nu au fost gresate periodic iar de cutie esti primul pe care il aud ca se vaieta de ea si asta probabil tot din intretinere deficitara.

Avatar utilizator
alex_eu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 16, 2011 6:30 pm

Mesaj de alex_eu » Joi Mar 17, 2011 1:35 pm

La chestia cu jantele pe 16 m-am gandit si eu si am s-o pun in practica de saptamana viitoare, sa vedem ce-o iesi. Cat despre intretinere, schimburi la zi conform cartii de service, in service reprezentant Mitsubishi, deci cred ca iese din calcule

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Mar 17, 2011 4:54 pm

QUOTE (alex_eu @ Mar 17 2011, 10:41 AM) - la o viteza mai mare de 14km/h devine instabila, foarte instabila pot spune. Nu iti permite un viraj brusc in caz extrem pentru ca risti s-o pui pe-o parte.
- e foarte greoaie masina; se misca greu si uneori in oras devine obositoare.
- la peste 100.000km apar probleme la cardan, cutie.
- probleme aparute la sistemul de inchidere al trapei.
- chestiune deranjanta cu privire la chederul de pe usa portbagajului; din cauza greutatii se largesc orificiile de prindere si deci, trebuie schimbat... destul de des...
- foarte slaba la capitolul bucsi.

-14 kmh ? Sau 140 kmh ? Daca e 14 kmh, cred ca exagerezi. Daca totusi nu exagerezi si este asa cum spui, atunci schimba bucsile la bara stabilizatoare fata + spate si baga in pneuri presiunea care trebuie. De pus pe-o parte, ai ceva de munca. Eu cel putin, in vreo 9 ani de offroad, o singura data am pus-o pe dreapta, dar a fost pt ca am sarit de 50 de grade inclinatia laterala.
-Pai, este un SUV mare, greu. Prin definitie e ceva mai greut de umblat prin oras cu el.
-Aici, ca si colegul de mai sus, nu prea sunt de acord cu tine. Intretinerea a fost deficitara, chit ca a fost facuta la reprezentanta Mitsubishi. In ziua de azi, se castiga bani nu din ceea ce faci, ci din ceea ce nu faci (ma refer ca si reprezentanta).
-E foarte posibil, nu contesc, si eu am patit-o de cateva ori. Probabil ai nimerit "lotul" de lunete varza.
-Si cu chederul sunt de acord cu tine, am sesizat si eu problema asta... Dar e discutabil.
-Nu bucsile sunt devina, ci drumurile. Arata-mi o masina civila, oricare ar fi ea, la care nu se uzeaza bucsile, mai ales circuland pe drumurile de kko din romanica.

Avatar utilizator
alex_eu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 16, 2011 6:30 pm

Mesaj de alex_eu » Joi Mar 17, 2011 11:12 pm

- ma scuzati, am omis un 0 in coada. Era vorba de 140km / h. Nu neg ce spui tu in legatura cu greutatea punerii "de-alatu", dar si de redresat se redreseaza foarte greu, facand balans mare
- nu ma deranjeaza ca este mare, vroiam doar sa atrag atentia ca nu mi se pare o masina de oras, mai ales pentru o domnisoara/doamna
- cu reprezentanta m-am convins de ceea ce zici tu cand am observat ca nu-mi schimbase uleiul in cutia de transfer. Am scos masina din reprezentanta, dupa revizie si in curtea lor m-am bagat pe sub titiu sa vad ce si cum. Am ramas surprins sa constat ca nici nu se umblase la cutia de transfer...
- trapa - subiect inchis
- chederul - se va schimba desi nu mi se pare normal
- gropi, gropi ok. De acord cu tine! Dar totusi, Mitsubishi zice ca Pajero se vrea jeep. Nu este permis ca la 30.000km sa schimbi cele doua brate, doar ca intr-un capat au bucsi capsulate si nu se pot scoate. La un jeep nu prea este permis asa ceva. Recunosc ca masina a vazut si ceva macadam dar nu de speriat. Am incercat sa menajez masina cat am putut de mult. Nu am un stil sportiv de condus. In proportie de 60% din km sunt facuti in afara orasului, drumuri lungi... Deci tot nu vad explicatia problemei cu bucsile...

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Lun Mar 28, 2011 7:27 pm

Probabil ca toate masinile din ziua de azi, cele mai noi sunt mai fragile decat modelele mai vechi. Daca te referi la bucsile de la puntea spate, cele de la brate, cu suruburi excentrice de reglaj a caderii si a convergentei, asta e o problema la toate masinile cu multi link pe spate. Indicat e ca de noua sa se demonteze suruburile si sa se puna vaselina, ca ruginesc si se sudeaza pe bucsi facand reglajul imposibil. Daca se pot misca suruburile, e destul un reglaj la fiecare 30.000km, si chiar daca nu e nevoie de reglaj, e bine sa se miste un pic de suruburi la intervalul respectiv.
Legat de cardane, nu e nimic de uns acolo, o singura cruce se poate unge la partea anterioara a cardanului fata.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori