Noul Pajero,SUV Sau OffRoader?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Joi Ian 28, 2010 7:07 pm

Parerea mea este ca Pajero a trecut de ceva vreme in categoria SUV. Ce-i dretp inca pastreaza veleitati de off-road, dar totusi este un SUV.
As considera mai degraba L200-ele (cu cutie manuala) ca fiind un ultim adevarat off-road-er de la Mitsubishi!

Daca imi adcu bine aminte, revistele de "specialitate" din Romania au desemnat in 2007 off-roader-ul anului pe Land Rover Discovery 3.

Revenind la adevarate off-roader-e, de la cei care mai merg in competetii off-road in Romania am aflat ca toate concursurile de pe la noi se "inchid" cand apar in concurs oamenii cu Mercedes G Calss. Uimitor as zice avand in vedere ce produce Mercedes! Cu toate astea cand vine vorba de Mercedes G class nu trebuie omis pretul!

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Ian 29, 2010 2:39 pm

QUOTE (MIB @ Jan 28 2010, 07:07 PM) toate concursurile de pe la noi se "inchid" cand apar in concurs oamenii cu Mercedes G Calss. Uimitor as zice avand in vedere ce produce Mercedes!

Prima genertie de G-klass tocmai prin aptitudinile sale off-road s-a facut remarcat...
Aaaa.. si prin formele sale colturoase si pretul ridicat

Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Mie Feb 17, 2010 10:33 pm

Dupa parerea mea...depinde de cel ce sta la volan. Daca e un cocalar care il foloseste prin oras la produs aiurea de CO2...e un SUV. Daca bagi biciletele..caiacu...cortu...generatoru de curent si ce mai ai nevoie pt un hobby sau chiar job...e un off roader. Sunt putine locuri in tara in care chiar ar trebui sa ajungi cu masina (pestera, pilon gsm sau telescaun, cabana, etc) si nu poti pt ca nu urca. Pajeroul m?a dus prin locuri "neaccesibile" chiar si pe vreme rea. Felxibiliatea mi se pare punctul forte al masinii. Varianta noua cu 200 de cai prinde bine la ambele tipuri de soferi.

Nu inteleg de ce lumea e asa de reticienta la cutiile automate. E chiar asa de incompetenta cutia atuomata? eu am simiti o problema doar cand vroiam sa fac balans din ambreaj....si nu il aveam. Poate stiti voi alte situatii.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Feb 18, 2010 9:33 am

MIB,

Pajero a ramas inca un off-roader veritabil. Dar el este o unealta foarte versatila, pe care foarte multi o folosesc sa produca CO2 prin oras, cum spunea fishtish.
E drept ca Pajero nu are dotarile transmisiei unui G, dar ceea ce are e arhisuficient. Sa ma explic - la pajero nu gasesti trei blocante, are doar doua - central si spate. Nu poate cupla reductorul din mers ca si G-ul trebuie sa stea pe loc.
Chestia asta are si niste avantaje - costa cam la jumate fata de un G. Si in mod practic poate merge cam in 95% din locurile in care poti intra cu un G.

Fishtish,

Oamenii de pe la noi sunt reticenti la cutiile automate pentru ca reprezinta ceva nou si aici multi refuza sa mai invete lucruri noi si sa mai evoluieze.
Din experienta mea, pentru cei fara multa experienta in off-raod sunt avantajati de utilizarea unei cutii automate. Utilizarea ei elimina multe din greselile de sofat - patinare de ambreiaj, alegere gresita a treptei de viteza, etc.

Acum, cei care desemneaza o masina ca cel mai bun off-raoder sunt si ei oameni. Daca nu se foloseste un sistem de apreciere strict matematic si niste teste stiintifice sa determine in sens ingineresc capacitatile si performantele unei masini atunci ceea ce se face o doar o apreciere subiectiva a unei masini bazata pe "am impresia ca..", "cred ca..." si altele. Si presupunerea e pana la urma calea sigura pentru greseala.
Pe presupuneri s-au bazat si evaluarile multora care ne-au facut caudou criza.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Feb 18, 2010 11:02 am

Eh... Hai ca nici G-ul nu-i "mezul din dodoasca". Are 3 blocante deoarece per ansamblu este o masina sub-motorizata pt greutatea si marimile ei. Faza cu: "G-urile fac legea la concursuri deprofil", e vraja marii. Poate era odata, acu vreo 5-8 ani, acuma trebuie mers la un concurs si asistat si cu siguranta veti vedea care sunt cele mai bune masini de offroad.
Trebuie sa recunoastem ca noul Pajero este totusi un SUV, limitat foarte tare la capitolul offroad. La fel cum G-ul este o masina de aratura, limitata mult in oferi confort pe sosea. Si zic asta pt ca e un cub cu punti rigide de la care nu ai cum sa te astepti sa faci un traseu RO-DE-RO, fara sa ai dureri de spate o saptamana.

Haideti totusi sa comparam Pajero cu ceva de clasa lui, care nou costa cam tot la fel, sa vedem motorizari, consumuri si altele si apoi sa vedem care-i mai bun. Nu ca tin cu Mitsubishi, dar mie personal, Pajero m-i se pare cea mai ok varianta pt auto tot-teren. Este Patrol-ul, foarte bun de felul lui, lasa putin motorul de dorit... si diferenta de bani. Mai este X5,X6, ML.. din nou, sa nu vorbim de ei ca ar trebui sa-mi vand un rinichi sa-mi iau unul, mai apoi ar trebui sa-mi vand un testicol ca sa-l intretin. Mai este Jimny si (Vitara?), pai da alea-s pt oameni mici. Eu am 190 inaltime, cred ca m-as sufoca in ele. Sa nu uitam de LC, dar sa nu uitam si cat costa. Mai sunt cele de Anglia, dar am auzit ca au foarte mari probleme la capitolul electronica + motor. Asadar... trageti concluziile. In orice caz, Pajero este un SUV. Daca vrei sa faci off-road, iti iei altceva de rupt in copaci, ca nu vad pe nimeni in stare sa bage asa ceva la teren.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Feb 18, 2010 4:16 pm

Legat de ceea ce zici tu, mi-am adus aminte de doua secvente top gear.
1. Mercedes G Class - The coolest car in the world. La asta ce mai zici de confort si de motorizare. Sunt sigur ca si pretul e pe masura.
2. Citez: "Mai este X5,X6, ML.." - sper ca aici glumeai daca le-ai incadrat la categoria offroad. Asta e de ras..

Despre noul pajero mi se pare ca si-a cam pierdut identitatea pe drum. Ma refer ca acum este mult mai confortabil si mai mare, dar nu stiu cat il ajuta lungimea si garda la sol in offroad.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Mar 17, 2010 11:58 am

Pai spunea tipu` de la Top Gear ca ar costa doar 76.000 de lire. Chilipir Pai la banii aia imi iau 3 Pajero noi noute si imi raman si bani sa le fac reviziile

ML si X-urile le incadram la categoria in care se afla Pajero (80% SUV, 20% macadam) , insa, din nou, ne lovim de pretul nitel... aproape dublu.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Mar 19, 2010 4:03 pm

QUOTE (Klez @ Feb 18 2010, 11:02 AM) Eh... Hai ca nici G-ul nu-i "mezul din dodoasca". Are 3 blocante deoarece per ansamblu este o masina sub-motorizata pt greutatea si marimile ei. Faza cu: "G-urile fac legea la concursuri deprofil", e vraja marii. Poate era odata, acu vreo 5-8 ani, acuma trebuie mers la un concurs si asistat si cu siguranta veti vedea care sunt cele mai bune masini de offroad.
Trebuie sa recunoastem ca noul Pajero este totusi un SUV, limitat foarte tare la capitolul offroad. La fel cum G-ul este o masina de aratura, limitata mult in oferi confort pe sosea. Si zic asta pt ca e un cub cu punti rigide de la care nu ai cum sa te astepti sa faci un traseu RO-DE-RO, fara sa ai dureri de spate o saptamana.

Haideti totusi sa comparam Pajero cu ceva de clasa lui, care nou costa cam tot la fel, sa vedem motorizari, consumuri si altele si apoi sa vedem care-i mai bun. Nu ca tin cu Mitsubishi, dar mie personal, Pajero m-i se pare cea mai ok varianta pt auto tot-teren. Este Patrol-ul, foarte bun de felul lui, lasa putin motorul de dorit... si diferenta de bani. Mai este X5,X6, ML.. din nou, sa nu vorbim de ei ca ar trebui sa-mi vand un rinichi sa-mi iau unul, mai apoi ar trebui sa-mi vand un testicol ca sa-l intretin. Mai este Jimny si (Vitara?), pai da alea-s pt oameni mici. Eu am 190 inaltime, cred ca m-as sufoca in ele. Sa nu uitam de LC, dar sa nu uitam si cat costa. Mai sunt cele de Anglia, dar am auzit ca au foarte mari probleme la capitolul electronica + motor. Asadar... trageti concluziile. In orice caz, Pajero este un SUV. Daca vrei sa faci off-road, iti iei altceva de rupt in copaci, ca nu vad pe nimeni in stare sa bage asa ceva la teren.

G-urile de la ANCOM au cam 2,5 tone cu echipament cu tot, motorul de 3000 cmc diesel si fug de mananca pamantul, deci numai submotorizate se pot numi. Basca exista 400 CDI, G 55 AMG care iar numai submotorizate se pot numi.

Spre deosebire de Pajero care acum este un SUV cu tendinte de off road de altfel ca si restul gastii Nissan Patrol, Toyota Land Cruiser Prado, G-ul care se fabrica din anii '80, este un off roader cu valente de SUV.

Avatar utilizator
greierasul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 22, 2007 2:36 pm

Mesaj de greierasul » Mar Apr 13, 2010 1:09 pm

Pajero e un offroader adevarat, nu un SUV

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mar Apr 13, 2010 1:52 pm

bazandu-te ...pe ce? argumentul este cheia unei idei pe care o lansezi...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori