Noul Pajero,SUV Sau OffRoader?
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Dupa parerea mea, care posed modelul anterior, Pajero este un SUV cu veleitati foarte bune de masina de teren. Si reciproca e valabila. Asta datorita: comfortului ireprosabil, tinutei de drum, spatiului interior, dotarilor mecanice: diferentiale blocabile, reductor. Este un compromis foarte reusit intre SUV si masina de teren.
Depinde ce intelegi prin OffRoad. Daca te referi la mers pe macadam si un forestier mic acolo, e super. Tot-odata, poti merge pe acel drum la fel de bine si cu o Dacia papuc 4x4, sau chiar cu un Fiat Panda 4x4. Masini bune pentru teren (pana la extrem) nu s-au mai fabricat de dupa `95. Si asta pentru ca a aparut foarte multa electronica fragila la apa, suspensie din ce in ce mai performanta pentru asfalt, dar defectuasa la o tura zdravana prin padure, sasiul nu mai e ce era inainte, acum poti spune ca e o tabla patrata (asta in cazul in care mai are sasiu si nu e caroserie autoportata (Vezi Jeep Grand Cherokee toate seriile, asta ca se aducea aminte de Jeep mai sus)). Si... lista poate continua in detrimentul Offroad-ului.
Si incheierea: Deci da, noul Pajero este SUV cu tente de OffRoader, dar foarte limitat la al doilea capitol...
Si incheierea: Deci da, noul Pajero este SUV cu tente de OffRoader, dar foarte limitat la al doilea capitol...
Eu cred ca cine isi ia asa o masina nu o ia ca sa mearga cu ea prin ravene si paduri... sunt bune de offroad clasa standard, sa zicem. Oricum, superioare mult in teren unui X5, Q7, ML, si exemplele pot continua. Si cred ca diferenta o fac reductorul, diferentialele blocabile, garda la sol. Eu il duc pe al meu la casa de la tara pe un drum de 2,2km destul de grav, era forestier candva, dar s-a distrus, cu pietre mari si noroi, panta mare si inclinari, portiuni de iarba, unde fara reductor si garda la sol cat de cat nu zic ca nu ar merge, mai ales cand e uscat, dar nu fara damage-uri (si ma refer in special la ambreiaj). Chiar si cu Pajero mai am emotii ca nu urc atunci cand ploua mult, dar este in plan un troliu care va rezolva problema.
klez, nici suv nu este, cel putin modelul meu 2004. atat timp cat in curbe sau la o frana, masina se balanseaza destul de puternic, nu stiu cum ar sta in curba la nu stiu ce viteza drept urmare nu stiu cum ar fi un sports utility vehicle. puterea de 167 de cai este pt forta de tragere, de iesire din kkt nu de a atinge 200. indiferent ce este, modelul din 2004 este nemaipomenit de condus, eu unu, macar din punct de vedere al condusului, imi da alte senzatii fata de un suv care sa fiu al naibii, daca nu ar fi mai inalta, as zice ca sunt intr-un sedan. nu au nici o treaba cu offroadul iar cat despre a acceleratie, banii aia se pot redirectiona catre altceva. serios, trebuie sa stii ce fel de condus vrei, abia dup-aia vei stii ce vrei
Sincer nici eu nu-l consider prea SUV. Este SUV, da, pentru ca are suspensii independente, pentru ca are 7 locuri, pentru ca sta destul de bine pe strada, pentru ca e comfortabila. Dar clar nu e o masina de viteza, ca SUV-urile "cu pretentii", iar eu am condus si de-alea, si pot face diferenta. Si se simte asta din transmisie, rapoartele sunt mai mult de forta decat de fuga. Cel putin asa e al meu. Poate un Patrol sau o Land Cruiser de generatie noua sunt superioare, nu stiu, dar continui sa sustin ca Pajero e o combinatie foarte reusita intre SUV si masina de teren. Si credeti-ma, e impresionant cum se comporta dupa ce ai cuplat reductorul!
Eu unul consider Pajero, printre ultimii reprezentanti ai unei "specii" pe cale de disparitie, care se incapataneaza sa reziste.
Conform canoanelor mai vechi Pajero s-ar incadra la categoria off-road. Alti reprezentanti ai "speciei" respective inca in viata sunt - Mercedes G (nu ala de la Brabus), Toyota Land Cruiser, Nisan Pathfinder, Noul Pajero Sport (care din pacate nu este in Europa), Land Rover Defender, Range Rover. Se mai pot adauga - Nisan Patrol, Isuzu Trooper si or mai fi alte cateva modele...
Acum s-a renuntat la aceasta "specie auto" si a fost asimilata cu de-a sila la SUV. Evident ca este un off-road de serie, care are si el limitarile lui. Nu se poate compara cu o masina custom pregatita pentru off-road extrem. Oricum ar fi chiar si in versiune de serie este impresionant ca si capacitati de off-road, daca stii sa le folosesti cum trebuie.
Conform canoanelor mai vechi Pajero s-ar incadra la categoria off-road. Alti reprezentanti ai "speciei" respective inca in viata sunt - Mercedes G (nu ala de la Brabus), Toyota Land Cruiser, Nisan Pathfinder, Noul Pajero Sport (care din pacate nu este in Europa), Land Rover Defender, Range Rover. Se mai pot adauga - Nisan Patrol, Isuzu Trooper si or mai fi alte cateva modele...
Acum s-a renuntat la aceasta "specie auto" si a fost asimilata cu de-a sila la SUV. Evident ca este un off-road de serie, care are si el limitarile lui. Nu se poate compara cu o masina custom pregatita pentru off-road extrem. Oricum ar fi chiar si in versiune de serie este impresionant ca si capacitati de off-road, daca stii sa le folosesti cum trebuie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 41 vizitatori