Intreruperi La 2000 De Ture
- bluesystem
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 29, 2009 9:00 pm
Va salut! Am un prieten care are un Pajero Sport diesel 2,5 ,fabricat in 2004.M-a rugat sa postez urmatoarea problema pe care o are cu motorul masinii,si adica pe la 2000de ture uneori se intrerupe din mersul constant si parca ii pica in bot masina.Motorul nu are un mers constant.A fost pe la mai toate serviceurile din oras si nimeni nu ii poate spune ce are masina. Daca a mai patit cineva asa ceva si si-a rezolvat situatia va rog cateva randuri daca se poate.Va multumesc in numele prietenului meu.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
QUOTE (bluesystem @ Sep 30 2009, 08:23 PM) Va salut! Am un prieten care are un Pajero Sport diesel 2,5 ,fabricat in 2004.M-a rugat sa postez urmatoarea problema pe care o are cu motorul masinii,si adica pe la 2000de ture uneori se intrerupe din mersul constant si parca ii pica in bot masina.Motorul nu are un mers constant.A fost pe la mai toate serviceurile din oras si nimeni nu ii poate spune ce are masina. Daca a mai patit cineva asa ceva si si-a rezolvat situatia va rog cateva randuri daca se poate.Va multumesc in numele prietenului meu.
salut!!!
aceeai probleme am si eu la Pajero, nu mi-au putut pune un diagnostic corect la niciun service mitsubishi!!!mai mult de atat...m-au sfatuit sa anulez EGRul si numai cand ajung la faza cu ITP sa-l reactivez!!! ciudat nu? tocmai de la un service ultra tech, sa-mi dea asemenea sfaturi...
cert este ca daca anulezi supapa EGR, atunci nu mai apare problema!!! dar eu personal tot nu inteleg!!! daca e acolo de ce numai cu EGRul anulat merge bine???
ma pricep destul de bine la mecania si tot nu inteleg!!! in cazul meu am verificat tot ce se putea si totul apare o.k
astep si eu ca cineva sa-mi dea vreo idee
salut!!!
aceeai probleme am si eu la Pajero, nu mi-au putut pune un diagnostic corect la niciun service mitsubishi!!!mai mult de atat...m-au sfatuit sa anulez EGRul si numai cand ajung la faza cu ITP sa-l reactivez!!! ciudat nu? tocmai de la un service ultra tech, sa-mi dea asemenea sfaturi...
cert este ca daca anulezi supapa EGR, atunci nu mai apare problema!!! dar eu personal tot nu inteleg!!! daca e acolo de ce numai cu EGRul anulat merge bine???
ma pricep destul de bine la mecania si tot nu inteleg!!! in cazul meu am verificat tot ce se putea si totul apare o.k
astep si eu ca cineva sa-mi dea vreo idee
Salutare!
Un caz similar s-a intamplat unui cunoscut care are BMW seria 3, cumparat nou acum un an si jumatate. Pe la 2000-2500 ture pierdea tractiunea. S-a chinuit omul sa-i dea de cap, i-a stresat pe cei de la toate service-urile BMW din Bucuresti si imprejurimi, i-au schimbat injectoare, bobine de inductie, degeaba. Pana la urma i-a lasat pe meseriasii din Romania, a bagat benzina si a plecat la Munchen. Service-ul BMW din Muncheni-a preluat masina si dupa o zi de teste si incercari i-au spus c-o trimit la fabrica pentru diagnoza, adica peste drum. Se pare ca abia la fabrica au reusit sa-i dea de cap: circuitul electronic care comanda injectorul pistonului 3 era "dus" si nu mai sincroniza comanda injectorului in plaja de turatii 2000-3000, asa ca pistonul 3 nu lucra, fiind alimentat in contratimp. I-au inlocuit placa de comanda si se pare ca s-a rezolvat.
Stiu ca povestea e lunga si are ca subiect o alta marca auto, dar poate fi o sugestie pentru service-ul mitsu.
Un caz similar s-a intamplat unui cunoscut care are BMW seria 3, cumparat nou acum un an si jumatate. Pe la 2000-2500 ture pierdea tractiunea. S-a chinuit omul sa-i dea de cap, i-a stresat pe cei de la toate service-urile BMW din Bucuresti si imprejurimi, i-au schimbat injectoare, bobine de inductie, degeaba. Pana la urma i-a lasat pe meseriasii din Romania, a bagat benzina si a plecat la Munchen. Service-ul BMW din Muncheni-a preluat masina si dupa o zi de teste si incercari i-au spus c-o trimit la fabrica pentru diagnoza, adica peste drum. Se pare ca abia la fabrica au reusit sa-i dea de cap: circuitul electronic care comanda injectorul pistonului 3 era "dus" si nu mai sincroniza comanda injectorului in plaja de turatii 2000-3000, asa ca pistonul 3 nu lucra, fiind alimentat in contratimp. I-au inlocuit placa de comanda si se pare ca s-a rezolvat.
Stiu ca povestea e lunga si are ca subiect o alta marca auto, dar poate fi o sugestie pentru service-ul mitsu.
- bluesystem
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 29, 2009 9:00 pm
Va multumesc pentru raspunsuri. Prietenul meu m-a rugat sa postez cateva randuri scrise de el. '' In timpul mersului are perioade cand motorul are intreruperi cam la 2000 turatii si atunci face aproximativ cum facea dacia cu motor cu carburator cand avea jiglerul de relanti infundat.Atunci motorul nu mai dezvolta puterea normala si daca calc pedala de acceleratie pana la fund parca se sugruma iar daca las pedala la jumatate din acceleratie revine si merge mai bine.Dimineata la prima pornire cand motorul merge mai turat,merge bine,si pe masura ce se incalzeste motorul incepe sa aiba trepidatii la relanti in asa fel incat trepideaza vizibil si partea din spate la teva de esapament.Au fost perioade cand am plecat dupa prima pornire si am facut 300 de km fara sa aiba intruperi.Pe urma au aparut aceste intreruperi.Am schimbat EGR-ul dar face aceleasi probleme.Am facut asa 100.000 de km.Restul este Ok.Daca cineva ma poate ajuta cu o informatie i-as fi foarte recunoscator''.Va multumesc in numele prietenului meu.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
eu am fost ieri la iasi cu aceeasi problema si am rezolvat-o,....au fost 2 tipi de la bucuresti si au stat cu leptopul pe el cam 40min,....facut tot ...la 100.000km.....nu au spus ce a avut....dar acum nu mai am probleme....au recomandat un aditiv motorina orig.mitsu. valabil 10.000km[la ei face-ti comanda]....daca persista si nu dispare ,,trebe'' umblat la agr....am vazut an agr desfacut si va explic si voua ce se antampla la mod. vechi de agr[triton 2007].....an capatul lui la evacuare se depune toata funinginea exact pe sonda si ai da semnale de anfundat......la modelul nou.....ia montat sonda la capatul celalalt al agr-ului.....si ....finita la comedia.....de aia ti-a spus sa suspenzi agr.....si sa-l montezi la itp.....vds...
buna,am si eu o problema cu un pajero 3.2 din 2008.am plecat afara din tara si dupa 300 de km..mi-a cazut puterea la motro,s-a aprins martorul de motor si de asc.am tras pe dreapta,am oprit motorul..si cand l-am repornit marotul de asc s-a stins si am reusit sa turez motorul si sa continui drumul..cam inca vreo 150 de km si iar a cazut motorul.apoi periodic se tot oprea.am incercat sa merg cu ea pe tiptronic si o tineam mai mult turata..si parca am mers mai bine..adica..in 300 de km doar odata mi-a cazut.am reusit sa fac 1300 de km pana la destinatie.am sunat la reprezenta si la asistenta..si astept sa vedem ce are.poate cineva sa-mi dea vreo idee.?mersi mult
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori