Pajero din 1995. Sfaturi - Mecanici - Electricieni - Piese
Poze cu Pajero, mai nou sau mai vechi:
;
[URL=http://img514.imageshack.us/my.php?imag ... 455fe9.jpg][IMG]http://img514.im
Din colectia personala desigur....
;
[URL=http://img514.imageshack.us/my.php?imag ... 455fe9.jpg][IMG]http://img514.im
Din colectia personala desigur....
- vlad dragos
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 27, 2007 10:35 am
QUOTE (DeBogdan)De ce sa nu incercam sa vorbim despre modelul Pajero in sine - evolutie de la generatia a doua (1991 - 1999) pana la generatia a patra (an model 2007) trecand prin generatia a treia a modelului (2000 - 2006).
Sa vorbim despre evolutie motoare, sisteme de transmisie, dotari.
dar generatia 1 ce are?...sau stie cineva care e acea generatie?...eu conduc pajero2/93, si in sectorul off road al forumului nu era nimeni prezent niciodata....insa mai am o curiozitate..stiti careva cumva cand si ce anume a startat industria mitsubishi?...sau macar ce inseamna sigla?...(si aici vb de cei pentru care mitsu e doar o masina de schimb indiferent de model), stiti ce grosime are tabla pe pajero 1 si 2?...stiti macar ca mitsu a inventat si brevetat sitemul super select4 4wd?...care permite manevrarea reductorului de 2w pe 4w ,si mai tarziu pe 4wh din mers?,.....toate plecand de la pajero 1 ....
...si apropo...lancer e super tare, dar la gama 4x4 /2008 pajero e muci fata de l 200,care desi spartan la dotari si comfort e o adevarata 4x4,din pacate pajero (cutie automata)lasa de dorit in teren, si va zic asta ca le-am condus la mitsubishi adventure day sibiu...
a era sa uit , pajero al meu din 93 a iesit din reparatii capitale ...si spre stupoarea mea tabla era originala pe ea desi avea rugina, in 15 ani nu a vazut sudura,inclusiv aripi si pedalier originale si a necesitat doar ,doar 2 gauri reparate...sa vad actualul pajero peste 15 ani cum face fata...desi imi place de mor dar din pacate astazi se fac masini cu durata de viata mica si cine are un mitsu(egal ce model) din 90-97 stie ce zic...
imi pare rau ca acest forum nu dezvolta mai mult sectiunea de off road, si nu vreau sa cred ca nu sunt bagat in seama doar pentru ca masina mea e din 93,sau ca cei cu mitsu noi sunt ''de bani gata''...desi alaturi de toyota si subaru,mitsu e printre cele mai exclusiviste marci auto,exceptand gamele comerciale ale marcilor(care totusi ...inspira respect)
nu vreau sa isc polemici,sau sa jignesc pe cineva,dar alaturi de pasiunea mea si masina pe care o detin va spun cinstit ca imi luam lancer 2005 sau + ,la cat am bagat in pajero...insa dragostea si pasiunea pentru aceasta masina si pentru fenomenul off road nu are limite(fanii tunning ma inteleg); tocmai am rupt puntea spate la pajero si asta e al 2-lea eveniment de acest fel in off road la nivel national si ....nimeni nu ma crezut ca am reusit asta...si mai mult ...alt pajerist mia dat o punte spate si a inteles ca reparatia costa si mia zis sa ii dau banii cand am/cat vreau eu sa dau/ si cand vreu ....acest gen de solidaritate ar trebui sa fie intre toti fanii mitsu indiferent de model sau an de fabricatie.
hai respecte ...
8)
Sa vorbim despre evolutie motoare, sisteme de transmisie, dotari.
dar generatia 1 ce are?...sau stie cineva care e acea generatie?...eu conduc pajero2/93, si in sectorul off road al forumului nu era nimeni prezent niciodata....insa mai am o curiozitate..stiti careva cumva cand si ce anume a startat industria mitsubishi?...sau macar ce inseamna sigla?...(si aici vb de cei pentru care mitsu e doar o masina de schimb indiferent de model), stiti ce grosime are tabla pe pajero 1 si 2?...stiti macar ca mitsu a inventat si brevetat sitemul super select4 4wd?...care permite manevrarea reductorului de 2w pe 4w ,si mai tarziu pe 4wh din mers?,.....toate plecand de la pajero 1 ....
...si apropo...lancer e super tare, dar la gama 4x4 /2008 pajero e muci fata de l 200,care desi spartan la dotari si comfort e o adevarata 4x4,din pacate pajero (cutie automata)lasa de dorit in teren, si va zic asta ca le-am condus la mitsubishi adventure day sibiu...
a era sa uit , pajero al meu din 93 a iesit din reparatii capitale ...si spre stupoarea mea tabla era originala pe ea desi avea rugina, in 15 ani nu a vazut sudura,inclusiv aripi si pedalier originale si a necesitat doar ,doar 2 gauri reparate...sa vad actualul pajero peste 15 ani cum face fata...desi imi place de mor dar din pacate astazi se fac masini cu durata de viata mica si cine are un mitsu(egal ce model) din 90-97 stie ce zic...
imi pare rau ca acest forum nu dezvolta mai mult sectiunea de off road, si nu vreau sa cred ca nu sunt bagat in seama doar pentru ca masina mea e din 93,sau ca cei cu mitsu noi sunt ''de bani gata''...desi alaturi de toyota si subaru,mitsu e printre cele mai exclusiviste marci auto,exceptand gamele comerciale ale marcilor(care totusi ...inspira respect)
nu vreau sa isc polemici,sau sa jignesc pe cineva,dar alaturi de pasiunea mea si masina pe care o detin va spun cinstit ca imi luam lancer 2005 sau + ,la cat am bagat in pajero...insa dragostea si pasiunea pentru aceasta masina si pentru fenomenul off road nu are limite(fanii tunning ma inteleg); tocmai am rupt puntea spate la pajero si asta e al 2-lea eveniment de acest fel in off road la nivel national si ....nimeni nu ma crezut ca am reusit asta...si mai mult ...alt pajerist mia dat o punte spate si a inteles ca reparatia costa si mia zis sa ii dau banii cand am/cat vreau eu sa dau/ si cand vreu ....acest gen de solidaritate ar trebui sa fie intre toti fanii mitsu indiferent de model sau an de fabricatie.
hai respecte ...
8)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori