Salutare,
Detin un Mitsu 3.2 DI-D an 2005, am probleme cu reglajul ceasului care merge doar cand vrea el, la fel si busola, altimetrul si barometrul. Stie cineva ce se intampla?
Mitsu 2005
La ceas e posibil sa fie siguranta semi-sarita, sau un contact imperfect. La celelalte trebuie reglate, respectiv calibrate.
Busola se calibreaza (singura) facand 2-3 cercuri complete (cu masina). Ai grija sa nu ai metale prin preajma ei (gen cutit, telefon mobil, bricheta Zippo, etc)
Altimetrul: Ai 2 variante: 1. Mergi la malul marii si il setezi la altitudine 0. 2. Iei un GPS si il setezi la cat iti arata pe GPS. A doua nu-i prea perfecta avand in vedere ca nici GPS-urile nu arata foarte sigur altitudinea.
Barometru: Sa mor daca stiu.... da ma interesez si te anunt.
Intre timp, verifica astea ce ti-am spus mai sus. Vezi ca la ceasurile -Altimetr+Barometru- ai reglaje care le faci manual.
Busola se calibreaza (singura) facand 2-3 cercuri complete (cu masina). Ai grija sa nu ai metale prin preajma ei (gen cutit, telefon mobil, bricheta Zippo, etc)
Altimetrul: Ai 2 variante: 1. Mergi la malul marii si il setezi la altitudine 0. 2. Iei un GPS si il setezi la cat iti arata pe GPS. A doua nu-i prea perfecta avand in vedere ca nici GPS-urile nu arata foarte sigur altitudinea.
Barometru: Sa mor daca stiu.... da ma interesez si te anunt.
Intre timp, verifica astea ce ti-am spus mai sus. Vezi ca la ceasurile -Altimetr+Barometru- ai reglaje care le faci manual.
Salut,
Sper ca am inteles corect problema pe care o ai cu ceasul: la ceas, vezi ca poate fi activ modul automat de reglaj al acestuia si sa ai pe display indicatorul CT - Clock Time - in acest mod isi ia ora dupa transmisiile RDS ale posturilor de radio - de obicei aceasta varianta "ameteste" cesul intern care arata orice altceva decat ora exacta.
Iti recomand sa dezactivezi modul automat respectand procedura urmatoare:
1) opresti radioul de la butonul "Power';
2) Tii apasat butonul canalului 4;
3) In timp ce tii apasat butonul de la punctul anterior, apesi si pe butonul "Power" si il mentii apasat pana auzi un beep.
4) Indicatorul "CT" va disparea iar reglarea ceasului va trece in modul manual.
5) reglezi ceasul.
Ar trebui ca in continuare sa nu mai ai probleme.
Succes la operatiune si distractie placuta in utilizarea masinii
Sper ca am inteles corect problema pe care o ai cu ceasul: la ceas, vezi ca poate fi activ modul automat de reglaj al acestuia si sa ai pe display indicatorul CT - Clock Time - in acest mod isi ia ora dupa transmisiile RDS ale posturilor de radio - de obicei aceasta varianta "ameteste" cesul intern care arata orice altceva decat ora exacta.
Iti recomand sa dezactivezi modul automat respectand procedura urmatoare:
1) opresti radioul de la butonul "Power';
2) Tii apasat butonul canalului 4;
3) In timp ce tii apasat butonul de la punctul anterior, apesi si pe butonul "Power" si il mentii apasat pana auzi un beep.
4) Indicatorul "CT" va disparea iar reglarea ceasului va trece in modul manual.
5) reglezi ceasul.
Ar trebui ca in continuare sa nu mai ai probleme.
Succes la operatiune si distractie placuta in utilizarea masinii
- cristi1990
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 11, 2014 1:20 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 41 vizitatori