Mitsubishi Pajero

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Iul 04, 2009 6:59 pm

Japonezii de la Mitsubishi au aplicat o serie de modificări modelului Pajero,
cea mai notabilă const?nd ?ntr-o creştere de putere cu 40 CP.
Mitsubishi Pajero, cunoscut ?n alte ţări şi sub numele de Shogun sau Montero, a primit un mic facelift,
ce vine şi cu un motor nou de 3,2 litri diesel.
Dacă p?nă acum dezvolta 160 CP şi 381 Nm, pe varianta facelift puterea maximă ajunge la 200 CP
iar cuplu atinge chiar şi 441 Nm.
Şi toate acestea ?n condiţiile ?n care consumul chiar a scăzut, graţie şi noii transmisii automate cu 5 trepte.

Mai exact, pentru varianta ?n 3 uşi şi cutie manuală cu trepte consumul mediu a scăzut de la 9,2 la 8,5 litri la fiecare sută de km, pentru ca ?n varianta cu 5 uşi şi noua transmisie automată, Mitsubishi Pajero să aibă un consum cu un litru mai mic, de 9,6 l/100 km. Printre alte ?mbunătăţiri se regăsesc şi următoarele: parbriz mai subţire, izolaţie fonică mai bună, noi jante de 17 şi 18 inch şi un upgrade al sistemului multimedia cu un hard disk de 40 GB.
Fişiere ataşate
2010_mitsbubishi_pajero_5.jpg
2010_mitsbubishi_pajero_5.jpg (64.9 KiB) Vizualizat de 6131 ori
2010_mitsbubishi_pajero_4.jpg
2010_mitsbubishi_pajero_4.jpg (64.18 KiB) Vizualizat de 6145 ori
2010_mitsbubishi_pajero_3.jpg
2010_mitsbubishi_pajero_3.jpg (77.73 KiB) Vizualizat de 6139 ori
2010_mitsbubishi_pajero_2.jpg
2010_mitsbubishi_pajero_2.jpg (63.98 KiB) Vizualizat de 6135 ori
2010_mitsbubishi_pajero_1.jpg
2010_mitsbubishi_pajero_1.jpg (74.2 KiB) Vizualizat de 6191 ori

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Lun Iul 06, 2009 2:58 pm

e superb "noul" pajero dar parca arata mai nervos si mai suparat precedentul.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Iul 06, 2009 9:16 pm

Cand ai 200 cp si 440 Nm de la un disel de 3.2... uiti de face-lift

Super fain arata....si motorizarea e pe masura.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mar Iul 07, 2009 9:56 am

am un pajero 3.2 l, 165 de cai, ma gandesc ca daca o chipez, ajung tot p-acolo :-)

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Iul 07, 2009 8:22 pm

Hehe... daca ajungi la un 180 cp sa fii fericit. Cu siguranta nu au facut numai un cip la motorul din 2010.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Oct 31, 2011 7:31 pm

2012_Mitsubishi_Shogun/Montero/Pajero


Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Lun Noi 07, 2011 6:15 pm

Salut,

La ultima motorizare 3,2 did , producatorul a modificat turbosuflanta ca sa mareasca efectul de supra alimentare pe toata plaja de turatii.
Daca verifcati cele doua motorizari diesel de la Iveco Massif, pe acelasi motor de 3 litri, in varianta cu turbina geom.fixa au scos 140 CP iar in varianta cu geom variabila au ajuns la 170 CP.
Comercializeaza in paralel ambele motoare.

La cipare nu se poate obtine decat o marire a dozarii de combustibil pana la limita "saracirii" amestecului de carburant.
In acest caz combustia e deficitara si apare riscul supraincalzirilor locale in motor , mai ales in zona chiulasei, drept pentru care multe instalatii de tuning au un senzor de temp in chiulasa care decupleaza treapta suplimentara de putere peste o anumita limita de temp sesizata.

Roland

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori