Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Scrie răspuns
Avatar utilizator
coco
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 08, 2010 5:40 pm

Mesaj de coco » Vin Ian 08, 2010 5:45 pm

Salut!

Si-a pus careva kit-ul de putere Ralliart pe pajero-ul actual (al meu e din 2008) de 160 de cai, transmisie manuala?
Merita?
Scade consumul? Se simte puterea?
Te ajuta in depasiri?

Avatar utilizator
elena
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 12, 2010 5:46 pm

Mesaj de elena » Dum Mar 14, 2010 8:49 pm

Vreau si eu sa-mi cumpar un Pajero 3,2 AT, din 2008, cu 3 usi. As vrea sa stiu cat de sigura este masina asta pe autostrada la viteze mari de 120 - 130 ( sper ca poate atat). Am auzit ca este instabila la viteza mare si daca mai bate si vantul e si mai rau, se clatina. Am mai auzit ca are demarajul slab. Cat de comoda este la drum lung? Cateva sfaturi , va rog.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Dum Mar 14, 2010 9:33 pm

@elena - eu conduc un pajero din 2004 care intr-adevar se clatina suficient dar e mai ok sentimentul ca daca tot conduci o masina mare barem sa nu se conduca ca un sedan mare. pe tractiune spate alergi linistit cu 170 dar nu prea ai stabilitate, io o tin in 140-150 max pe autostrada. nu stiu cine ti-a zis ca are demarajul slab, eu scot un - sc?rț - fara sa vreau (vorba vine) in prima si a doua viteza si trage extraordinar de bine. scaunele sunt obositoare, sezutul f scurt, fara nici un fel de suport lateral si daca mergi pe serpentine, trebuie sa te tii tot timpul de cate ceva ca te clatini f mult dar in fine, astea sunt lucruri ce pot fi schimbate (ma refer la scaun).

@coco - in aprilie ma duc si eu la chipuire iar noile valori vor fi: 166 - 191 cp si NM..nu mai tin minte :-)) dar oricum ok.

Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Dum Mar 14, 2010 10:51 pm

pajero 2007 AT 3 usi. la viteze mari zboara consumul. e mai stabil decat un landcruiser la 140 dupa parerea mea. Suspensii destul de rigide. zgomot puternic daca ai cauciucuri de teren. Mi se pare stabil avand in vedere masa. Totusi, nu e pt. autostrada. Ii lipsesete a 6.a viteza. La drum lung nu e destul confort in spate. In fata e ok....poate ar fi bine mai mult loc pt picioare. tot timpul pornesc farurule de ceata cu genunchiul stang(nu conduc lasat pe spate...imi place sa ajung bine la pedale.) in rest...trage destul de constant. Am avut recent ceva joc in cutia de directie. l-a scos mecanicul din ceva reglaje. sper sa nu fie ultima oara. Masina are 50 de mii da a mancat mai mult offroad decat asflat.

Avatar utilizator
fishtish
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 1:11 am

Mesaj de fishtish » Mar Mar 16, 2010 5:34 pm

ma poate ajute si pe mine cineva cu un manual pt Pajero din 2007? Pe http://www.mitsubishilinks.com/ e doar pentru modelul pana in 2006. Ma intereseaza jocul din cutia de directie, cum se scoate, daca se scoate. Poate stie cineva mai multe despre mecanism, e sensibil? Un mecanic a apropiat umpic pinionul de cremaliera, (nu cunosc detaliile ) jocul a disparut. Se mai poate repeta operatiune oare? O cutie noua e 8000 de lei.
O zi faina!

Avatar utilizator
aaddrriiaann73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am

Mesaj de aaddrriiaann73 » Lun Mai 17, 2010 1:45 pm

Salut ! Am un Pajero sport din 2009.,200 de cp.
Stie cineva daca se poate pune si autoblocant pe fata?
multumesc~!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Mai 18, 2010 10:41 pm

Pai... autoblocant nici pe spate n-are. Poate doar blocant.

In alta ordine de idei, da, se poate pune blocant si pe fata. E greu de gasit, e greu de montat, costa mult si mai apoi apar celelalte probleme: Planetarele. Daca cele spate rezista la orice soc posibil, cele fata pica chiar si fara blocant pe ele. Eu personal, nu recomant montarea pe fata. Daca chiar simti nevoia de ceva in plus, pune-i un troliu.

Avatar utilizator
aaddrriiaann73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am

Mesaj de aaddrriiaann73 » Mie Mai 19, 2010 8:13 am

Multumesc frumos de sfat.
Intrebare:unde gasesc di eu niste jante si gume mai adecvate pentru teren?Cineva mi a spus ca la modelul acesta de 200Cp au crescut diametrul discurilor de frana si nu mai merg decit jenti de la 17" in sus.
Mentionez ca folosesc masina zi cu zi si mai merg la vanatoare si pescuit.

Avatar utilizator
aaddrriiaann73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am

Mesaj de aaddrriiaann73 » Mie Mai 19, 2010 8:37 am

Am uitat sa mentionez ca am jante pe 18'' stock si dunlop grandtrak AT20.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Mai 19, 2010 5:45 pm

Gasesti pe 17" anvelope tip "Mud Terrain". Cele mai indicate pentru ce folosesti tu masina, ar fi BFG MT. Stiu ca erau undeva pe la 500-600 ron.bucata, noi. Ai grija ce alegi, orice alta anvelopa e un compromis. Nu vei avea niciodata confort sau franare pe asfalt cu un profil agresiv pt teren (Simex), la fel cum nu va merge niciodata in teren niste gume de asfalt, de vara, sau M+S. Cauta BFG-uri, sunt cam cele mai de mijloc cauciucuri posibile, care fac fata cu brio in ambele situatii, mai putin iarna, unde nu au aderenta deloc pe zapada batatorita sau gheata. Jante pe 17 gasesti. Din 2002 incoace, se potrivesc de la Pajero, Patrol, Pathfinder, Land Cruiser, etc. In general toate japonezele de teren au aceleasi tipuri de jante, interschimbabile. Ai grija sa nu iei de pe masini mai vechi de 2000 deoarece au gaurile prezoanelor, mai departate, iar gaura de centrare e mai mare.

Bafta !

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori