Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Scrie răspuns
Avatar utilizator
blagaadrianro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 31, 2007 9:09 pm

Mesaj de blagaadrianro » Mar Aug 07, 2007 6:21 pm

buna .In doua saptamani imi ajunge pajero 2007 .Stie careva ceva despre probleme aparute la acest model, sau la modelele anterioare.
sunt fan pajero si imi doresc de 3 ani un model de pajero incepand cu pajero 2 oricare, si acum se pare ca am reusit.
va multumesc

Avatar utilizator
ajustator
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 30, 2007 1:26 pm

Mesaj de ajustator » Joi Aug 30, 2007 1:27 pm

Salut,

Si eu am luat un pajero in 3 usi editia 2007. mai e cineva pe aici sa discutam, sfatuim etc pe tema asta?

toate bune

ajustator

Avatar utilizator
keny
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 14, 2007 11:04 pm
Contact:

Mesaj de keny » Sâm Sep 01, 2007 1:37 am

Se pare ca sunt mai putini posesori de Mitsubishi Pajero printre noi dar speram sa se inmulteasca cat de curand numarul lor. Ii convoc totusi pe cei prezenti la eventuale sfaturi sau subiecte legate de probleme la acest model.

Avatar utilizator
ajustator
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 30, 2007 1:26 pm

Mesaj de ajustator » Dum Sep 02, 2007 5:21 pm

eu ridic masina doar luni sau marti. o sa revin cu un jurnal de bord...sper

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Sep 02, 2007 8:44 pm

QUOTE (ajustator)eu ridic masina doar luni sau marti. o sa revin cu un jurnal de bord...sper
Asteptam! :wink:

Avatar utilizator
mihaibogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 22, 2007 11:33 am

Mesaj de mihaibogdan » Lun Oct 22, 2007 11:35 am

Am un LWB 3.2 DID manual din februarie am cu el 24000 de KM si vreau sa va spun ca pana acum nu am avut nici o problema cu el.

Singura chestie e ca i se incalzeshte motorul mai greu cand e frig afara.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Oct 22, 2007 4:43 pm

Daca e problema de incalzire habitaclu, nu ar trebui sa te afecteze. Pui incalzirea pe maxim si intra in functiune sistemul de incalzire auxiliar - electric de felul lui. Se dezactiveaza automat cand temperatura apei depaseste 80 grade.

Avatar utilizator
PAJERO LWB / AT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 23, 2007 3:52 pm

Mesaj de PAJERO LWB / AT » Mar Oct 23, 2007 4:06 pm

Salut
Saptamana aceasta imi soseste noul Pajero , am vazut ca sunt totusi putini detinatori de Pajero inregistrati pe acest site dar sa nu disperam , astept de la initiati concluzii despre masina , anduranta , cv at , probleme (sper sa nu ) intretinere etc.

cu stima
DAN

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Sâm Oct 27, 2007 5:18 pm

Masina este foarte rezistenta, dovada stau cei 2000 km rulati de cele doua celebre Pajero de la adventure day, "forjate" la maxim de absolut toti participantii. In alta ordine de idei masina poate foarte multe in special in offroad, doar acolo poate fi apreciata la adevarata valoare. In trafic, pe sosele obisnuite este doar o masina de dimensiuni mai mari.
A, poate la iarna, daca vor fi zapezi, veti aprecia ce poate sa faca.

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Mar Noi 20, 2007 12:24 pm

Daca ajuta pe cineva pot face o mica diferentiere intre modelul nou de Pajero si generatia pe care o inlocuieste, dat fiind faptul ca am mers cu ambele modele. Modelul nou are ceea ce-i lipsea precedentului (parerea mea) si anume confortul pe distante lungi si foarte lungi. Eu, cum sunt pasionat de munte calatoresc foarte mult in masina in concedii. Am putut merge cu ambele versiuni pe distante apreciabile (1000-1500 km) si apreciez confortul noii generatii. Cum cel care a detinut un Pajero generatia precedenta si acum detine modelul nou este la fel de pasionat de munte ca si mine, am incercat deseori incursiuni in teren accidentat (a se citi mlastini, rauri de munte, si pietre si zapada). Comportamentul celor doua vehicule este putin diferit in sensul ca modelul nou a capatat o usoara tendinta de SUV datorita garzii la sol ceva mai mici si a suspensiei un pic inclinata spre confort. Cu toate astea Pajero ramane o masina redutabila in teren accidentat si acum, datorita noului model, devine si un mai bun companion de sosea.
Felicitari tuturor posesorilor si "keep your Pajero dirty!!! "ca asa le sta bine

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori