Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mrl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 7:09 pm

Mesaj de mrl » Lun Ian 21, 2008 7:23 pm

buna,as vrea sa imi cumpar si eu un pajero din 2007 dar inca nu sunt 100% convins.nu sunt fparte paionat de off road,dar imi place masina foarte mult.imi place atitudinea ei,stilul...si chiar la condus mi se pare ok.am cateva intrebari,care ii diferenta dintre instyle si intense ca si performante.?si dc imi iau un intense cu navi ,pot sa/i pun optiune camera pt parcare la reprezentanta?masina vreau sa o iau din germania si are in jur de 30000 de km.cat despre cutia automata,am inteles ca sunt niste probleme,ca tot se aprinde un bec?stiti cumva despre ce ii vorba.?mersi mult de tot si imi cer scuze dc intrebarile sunt un pic cam ciudata

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Ian 22, 2008 10:18 pm

Veriunea cu navi (MMCS) are in mod automat camera pentru mersul inapoi.
Becul despre care spui tu este cel de incarcare a filtrului de particule DPF. Cat de repede se aprinde depinde numai de sofer...in general DPF-ul se incarca repede daca se merge cu motorul in regimuri subturate...ceea ce se intampla in general in trafic urban, in modul automat...
Pentru regenerare (arderea acumularilor de particule) DPF are nevoie de unregim mai ridicat de turatie sarcina, asta din cand in cand...
Daca ai nevoie de mai multe detalii...cere..

Avatar utilizator
melisten
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 03, 2008 11:33 am

Mesaj de melisten » Joi Apr 03, 2008 11:43 am

buna ziua tuturor si bine v-am gasit!

sunt fericitul posesor al unui Mitsubishi Pajero din 2007, dar sunt putin dezamagit de cateva elemente precum bucsile de pe fata si mocheta din interior.

la capitolul bucsi, ce sa va spun... masina are 30.000 km iar bucsile bat deranjant. la service... "n-are dom'ne nimic, vi se pare". dupa asemenea raspuns, am zis ca o las pana cad toate si atunci... poate, poate...

Avatar utilizator
inspektah
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 03, 2008 6:11 pm

Mesaj de inspektah » Joi Apr 03, 2008 6:26 pm

Salut @ melisten .Ca viitor posesor de pajero ma faci sa ma ingrijorez .Inainte sa dau avansul la mit motors eram indecis in privinta acestei masini.Am fost nevoit sa o aleg dintre vw touareg - discovery 3.La test-drive mi s-a parut o masina foarte bine facuta(raport f bun calitate-dotari- pret).Am frunzarit tot net-ul in cautarea de eventuale probleme la pajero dar nu am gasit nici macar una.Tot am mai asteptat pe mitsu forum vreun utilizator sa-si spuna opiniile legate de acest model.
@MELISTEN - ce zgomot se aude de la bucse?(nu ma prea pricep la mecanica fii mai explicit)ai folosit mai mult masina in off road?
Iar legat de mocheta care ar fii problema?(eu mi-am comandat presuri de cauciuc)

Avatar utilizator
melisten
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 03, 2008 11:33 am

Mesaj de melisten » Dum Apr 06, 2008 12:58 pm

QUOTE (inspektah)Salut @ melisten .Ca viitor posesor de pajero ma faci sa ma ingrijorez .Inainte sa dau avansul la mit motors eram indecis in privinta acestei masini.Am fost nevoit sa o aleg dintre vw touareg - discovery 3.La test-drive mi s-a parut o masina foarte bine facuta(raport f bun calitate-dotari- pret).Am frunzarit tot net-ul in cautarea de eventuale probleme la pajero dar nu am gasit nici macar una.Tot am mai asteptat pe mitsu forum vreun utilizator sa-si spuna opiniile legate de acest model.
@MELISTEN - ce zgomot se aude de la bucse?(nu ma prea pricep la mecanica fii mai explicit)ai folosit mai mult masina in off road?
Iar legat de mocheta care ar fii problema?(eu mi-am comandat presuri de cauciuc)


salut! ideea este ca mocheta este mult prea subtire (tesatura este prea rara, pentru gusturile mele... :-) ) si este un pic cam pretentioasa la ingrijire.

la bucsi... pey cum sa se auda... este un zgomot care nu ti-l pot descrie pentru ca este ca un pocanit infundat... este un zgomot la care daca nu dai atentie nu-l auzi.

am aflat ce bucsi bat: bucsile de la bara stabilizatoare pe fata :wink:

ps: tot ce am comentat pana acum despre pajero am comentat din proprie experienta. nu spun ca nu este o masina buna, ci din contra! este una chiar foarte reusita: motoare puternice, cuplu mare, viteza, senzatii pe off-road... e incredibila... si... ador sistemul meu rockford "custom made" :-D

Avatar utilizator
melisten
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 03, 2008 11:33 am

Mesaj de melisten » Lun Apr 07, 2008 4:43 pm

pentru cei ce sunt in dilema :

http://youtube.com/watch?v=4RApQ75VxwA iar de aici, navigati mai departe pentru a va convinge de abilitatile unu pajero :-)

Avatar utilizator
fishtish911
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 08, 2008 12:27 am

Mesaj de fishtish911 » Mar Apr 08, 2008 12:48 am

Intr-adevar...noul Pajero nu e o masina excelenta pentru distante prea mari (model 3 usi).Se descurca foarte bine in situatii grele (zapada noroi ).Confortul lipseste probabil datorita suspensiilor....excelente pentru teren...si chiar pentru viraje la viteze mari pe asfalt .Sa nu uitam greutatea destul de mare a masinii.
Un defect pe care l-am sesizat este urmatorul: Masinia a abordat in viteza niste balti.... prin viteza a 3-a pe astfalt...a inceput sa se auda un zornait....Dupa ce schimba viteza (e modelul automat ) disparea. A facut asa doar o vreme. Ma gandesc ca s-au udat ceva curele si patinau (doar o parere). Pe asfalt era cuplat doar spatele.
Daca ma poate ajuta careva sa imi explice sistemul de tractiune? In treapta 4LLc cu si fara diferential spate blocat...se dezactiveaza sitemul electronic de tractiune. Daca patineaza o roata fata si cele doua spate...ramane impotmolita masina sau nu? Cum este diferentialul fatza...se autoblocheaza...sau este controlat electronic inca? (merci de rabdare)

Avatar utilizator
melisten
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 03, 2008 11:33 am

Mesaj de melisten » Mar Apr 08, 2008 1:13 pm

draga fishtish, nu stiu cum e la cutia automata, dar la manuala in ultima treapta a 4x4, adica 4LLc se dezactiveaza asc datorita activarii satelitilor, valabil si pentru fata, deoarece se presupune ca daca ai ajuns sa cuplezi 4LLc esti undeva unde noroiul sau zapada iti trece de praguri :-D si nu ai unde sa mai alergi ca sa-ti intre asc-ul!

sper sa te fi lamurit cat de cat :-)
numai bine...

Avatar utilizator
fishtish911
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 08, 2008 12:27 am

Mesaj de fishtish911 » Joi Apr 10, 2008 2:30 pm

bun bun...se decupleaza....Eu nu vreau sa "alerg" nicaieri, eu vreau doar sa ies dintr-o situatie grea...si nici decum sa ma ingrop mai tare....Poate ma paote ajuta cineva la intrebare: Iese masina daca are aderentza doar pe una din rotzile din fatza?si daca da...in ce treapta trebuie abordat obstacolul?

Avatar utilizator
bibi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 07, 2008 2:19 am

Mesaj de bibi » Sâm Apr 12, 2008 11:03 pm

buna sunt posesor a doua pajero din august 2007 si am ceva probeme cu ele
amandoua fac un zgomot subtire cand sunt reci motoarele ,una pe la 2200 de ture si una pe la 3000 de ture.
am fost cu una in servis si nu ia dat de cap.au lucrat aia o zi la ia si doua zile nu a mai facut zgomotul ala dupa care iar a aparut. in rest sunt foarte foarte multumit :-D

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori