Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Scrie răspuns
Avatar utilizator
aaddrriiaann73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am

Mesaj de aaddrriiaann73 » Mie Iul 07, 2010 12:15 am

Salut!
Merci de sfaturi. Totusi nu ar fi mai bine sa mi iau niste BFG AT uri decit MT,.Ma fatai cu masina toata ziua prin oras.
In altaordine de idei am un harjait cind frinez.,Nu intotdeauna dar uneori e deranjant,parca s ar freca fier pe fier.Am fost la service si au zis ca trebuie rectificate discurile fata,e normal?Masina are 15000 km acum,.
Cu stima....

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Iul 07, 2010 8:13 pm

E posibil, nu zic ca nu. Am patit-o si eu mai demult, am coborat o panta destul de mare, cu piciorul pe frana, iar cand am ajuns jos, am intrat intr-o baltoaca si ambele discuri pe fata s-au ovalizat. Eu insa nu le-am mai rectificat, am continuat sa merg asa, iar dupa 5-6 luni s-au indreptat de la sine, de la uzura. Daca tu zici ca nu se aude la fiecare franare, e posibil ca aparatorile de etrier/disc frana sa atinga cateodata in discuri. Trebuiesc nitel "rectificate" in stilul clasic romanesc cu levier si ciocan.

Avatar utilizator
aaddrriiaann73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am

Mesaj de aaddrriiaann73 » Mie Iul 07, 2010 11:10 pm

Totusi nu m as baga cu ciocanu 'prin ea.macar sa treaca garantia:))

Avatar utilizator
PAJERO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 02, 2010 10:19 pm

Mesaj de PAJERO » Joi Sep 02, 2010 10:35 pm

Am un mitsubishi pajero 2007 si i-am montat la service cip de putere original.Dupa circa 15000 km a inceput cind accelerez sa galopeze motorul.Am fost la service cu ea de 3 ori si nu reusesc sa depisteze defectul pe tester.Au curatit EGR ul si degeaba.Ce sfaturi imi dati?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Sep 06, 2010 11:50 am

QUOTE (PAJERO @ Sep 2 2010, 10:35 PM) Dupa circa 15000 km a inceput cind accelerez sa galopeze motorul.

Nu prea am inteles ce ai vrut sa spui prin "galopeze"....

Avatar utilizator
PAJERO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 02, 2010 10:19 pm

Mesaj de PAJERO » Lun Sep 06, 2010 8:32 pm

Adica cind accelerez pentru demaraj motorului ii creste si scade turatia si pina ajung la viteza care vreau ma tine in suturi. Ca un cal salbatic la rodeo.Diagrama afisata zici ca e cutremur!Acest lucru mi se intimpla de cind am ramas fara motorina in rezervor

Avatar utilizator
stanley1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 07, 2010 4:32 pm

Mesaj de stanley1 » Vin Sep 17, 2010 1:42 pm

QUOTE (fishtish @ Feb 15 2009, 01:38 PM) E a treia oara cand imi bag butoanele de la farurile de ceata in bord cu genunchiul stang. Mi se pare o mica problema totusi...plus ca de multe ori pornesc farurile de ceata din gresala, si din pacate asta costa in Romania. Era mai ok daca le montau mai inuntru...sa le pornesti numai cu degetul...si sa nu ajungi cu genunchiul la ele. De multe ori patesc si cu oglinzile la fel.....si comanda lor e tot in zona aia. Eu am 1.83 m inaltime...deci nu sunt foarte inalt.Plus ca odata intrate butoanele trebuie sa le pui la loc desfacand capacul de la panoul de sigurante...in 5 min se rezolva....da se putea totusi evita..

Mi-am luat si eu noul Pajero 3,2 DI-D 3 usi varianta SAM (fostul Intense) de la M CAR, se pare ca treaba cu butoanele de ceata este generala, relatase si Greierasul acelasi lucru. Dar totusi, tu cum ai rezolvat-o? Ma gandesc la varianta de a prinde un profil ornamental in jurul conturului gaurii in care sunt fixate butoanele, mai inalt decat nivelul butoanelor, ca atunci cand lovesti cu genunchiul (eu am 1,87!) sa nu ajungi la butoane. Tot in zona aceea va trebui sa montez cele 3 intrerupatoare pentru proiectoarele pe care le voi fixa pe portbagaj (doua pentru proiectoarele de distanta si unul pentru perechea din spate- tip WESEM) si cu ocazia asta voi studia toata zona din stanga jos.
Voi spune mai multe despre masina ulterior, deocamdata, pe scurt, am fost placut impresionat de dinamica masinii echipata cu noul motor de 200CP, chiar daca pe drumul de la Bucuresti la Timisoara am cu mers maxim 120km/h si pana in 3000 ture (maxim 3500 in scurte momente la depasiri), pozitia in scaun este deosebit de confortabila, dupa 600 km nu am simtit oboseala. Sunt multumit de cutia manuala, intra cum trebuie in fiecare treapta, doar la trecerea de la 4 la 5 agata dar daca turezi mai hotarat inainte de schimbare ajuta. Consumul de motorina a fost rezonabil avand in vedere ca erau primii kilometri, am facut plinul la Bucuresti de la Luk Oil cu motorina superioara iar consumul mediu final a fost de 8,5l/100km cu climatizarea functionand. Am venit pe la Predeal - Paraul Rece-Rasnov, pe serpentine in panta masina este stabila, in curbele stranse unde chiar ajunge sa fluiere putin cauciucurile nu "se balangane" de loc. Nu am avut ocazia sa incerc cel putin 4H dar va veni si momentul adevarului in teren. Deocamdata, daca s-ar pune problema sa-i dau o nota pentru comportamentul pe sosea (tinuta, stabilitate, dinamica, confort la drum lung, ergonomie bord ) asi zice un 8 +

Avatar utilizator
aaddrriiaann73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am

Mesaj de aaddrriiaann73 » Lun Sep 20, 2010 12:27 am

Salut!
sa o stapinesti sanatos si fara incidente!

Avatar utilizator
aaddrriiaann73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am

Mesaj de aaddrriiaann73 » Lun Sep 20, 2010 12:34 am

SAlutare!
Stie cineva unde pot gasi si eu scuturile pentru motor ,cutie dif etc,bineinteles nu la reprezentanta unde preturile sunt exorbitante de a dreptul.?!
Dar un troliu?
Multumiri.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Sep 20, 2010 10:31 am

De unde esti (localitate) ?
Sunt o gramada de service-uri 4x4 prin tara, unde fac inclusiv scuturi din fier sau aluminiu la comanda, bullbar-uri, rollcage-uri, etc.
Troliul pentru ce maina iti trebuie ? Il folosesti la Offroad? Care e MTMA-ul ei ? Aici preturile incep de la 250 E o chinazarie obosita, si ajung pana la 1500-2000 E ceva de super-firma, dar produse tot in china, deci acelasi rahat. Eu ti-as recomanda firma T-Max, deoarece eu am unul de la ei de 2 ani si nu a avut nici cea mai mica problema pana acuma, si nu pot spune ca nu l-am folosit Vezi ca T-Max-ul are si service trolii in Bucuresti, e cam singurul care le repara, de obicei ele sunt "piuese de schimb". Adica daca se strica, se arunca, se cumpara altele, etc....

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori