Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Scrie răspuns
Avatar utilizator
melisten
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 03, 2008 11:33 am

Mesaj de melisten » Lun Apr 14, 2008 2:33 pm

QUOTE (fishtish911)bun bun...se decupleaza....Eu nu vreau sa "alerg" nicaieri, eu vreau doar sa ies dintr-o situatie grea...si nici decum sa ma ingrop mai tare....Poate ma paote ajuta cineva la intrebare: Iese masina daca are aderentza doar pe una din rotzile din fatza?si daca da...in ce treapta trebuie abordat obstacolul?

in treapta 1 si 4LLh, iar in cazul asta, nu conteaza pe ce roata ai aderenta! de ex: ai aderenta numai pe roata stanga fata. in cazul asta se majoritatea cuplui se "muta" pe roata dreapta spate cuplandu-se astfel si satelitii.

Avatar utilizator
dragos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 25, 2008 9:27 pm

Mesaj de dragos » Vin Apr 25, 2008 9:47 pm

buna , sun posesor de pajero modelul nou si am intampinat urmatoarele probleme :
mai intai cand am preluat masina si am iesit cu ea in strada am constatat ca rotile nu erau echilibrate , apoi am avut neplacuta surpriza sa consatat ca sistemul audio al masinii functioneaza execrabil in modul radio ( pierde frecventa , sare din banda , acest lucru este valabil si pentru coltul pe care l-am achizitionat )
pentru a remedia defectiunea am fost la dealerul din scanteia si am solicitat verificarea sistemului , au consatat si ei ca am dreptate si am ramas cu dreptatea .
am revenit la ei si in continuare am ramas cu dreptatea
astazi am fost plecat cu pajero la iasi si am ramas cu masina in pana : am auzit un zgomot in mers ca de pana dar nu a fost vorba de asa ceva , mi s-au apris martorii dsc , dfp si cel de avarie motor , masina fiind in stare de functionare dar nu am putut rula cu mai mult de 100 km/h .
am contactat map reclamnd aceste neajunsuri si stiti unde au trimis platforma ? in calea grivitei la accidente ( sectia de politie pentru accidente usoare di calea grivitei - bucuresti ) desii eu le spusesem casunt pe drumul catre iasi la circa 60 km .
am ajuns cu chiu cu vai pana in sevice la mit in iasi unde au constata ca se desprinsese nu stiu ce colier de la nu stiu ce furtun si dupa 45 de minute de asteptare am plecat "bucuros" cu masina depanata .
aceasta este ceea ce am intampinat pana acum cu pajero ce l-am achizitionat de la dealerul mit-motors bucuresti
apropo , pentru ca nu am avut cardul map la mine ( nu cred ca cineva intreg la minte ar filuat cardul map cu el avad o masina de circa 2 luni si 7000 km ) am avut de achitat contravaloarea depanarii ( am chitanta si constatarea la mine)

Avatar utilizator
fishtish911
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 08, 2008 12:27 am

Mesaj de fishtish911 » Lun Apr 28, 2008 9:51 pm

Problema cu frecventa la radio o avem si noi......plus ca ceasaul o ia razna dupa ce il fixam....in maxim 2 ore..incepe sa abereze.

Avatar utilizator
dragos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 25, 2008 9:27 pm

Mesaj de dragos » Mar Apr 29, 2008 8:13 am

cristos a inviat ,
cu cesul , nu stiu daca a-ti dezafectat functia CT apoi mai vedeti , oricum ma duc dupa 1 mai si le pun masina masin in curte , am mai constatat ce la viteza mare tremura volanul rau cand franezi si mai am un zgomot pe spate metalic cand trec peste gropi , ne vedem in service luni dim ca m-am saturat.

Avatar utilizator
fishtish911
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 08, 2008 12:27 am

Mesaj de fishtish911 » Mie Apr 30, 2008 10:02 pm

Da.....era ceva setare .... cei de la service au mesterit-o.

Avatar utilizator
greierasul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 22, 2007 2:36 pm

Mesaj de greierasul » Lun Aug 18, 2008 1:02 pm

Aparatul de radio si la mine mergea oribil, era pe modul automat in care isi cauta singur niste frecvente, etc.... am citit cartea , l-am trecut pe manual, ca la orice masina si acum este impecabil. Cred ca am printre primele masini aduse in tara dar kilometrii am putini cu ea, 20.000 km. Motorul cand este nou are un sunet ascutit, metalic, cam pe la 2.200 - 2.300 rot/min. Dupa 10.000km dispare, iar cand se incalzeste motorul toarce foarte linistit. Nu duceti masina la service , nu este defecta si nu e indicat sa-si bage mainile in ea mecanicii de la noi. Deasemenea cutian de viteze manuala agata puternic cand treci din treapta a-2-a intr-a 3-a. Si acest aspect se rezolva dupa 10.000 km. Deci nu judecati masina pana in 10.000km , este o masina facuta sa reziste si rodajul este foarte lung, in realitate abia dupa cateva zeci de mii de km incepe sa intre in parametrii normali. Daca mai tremura usor la ralanti inseamna ca se incarca filtru de particule , deci masina trebuie condusa accelerat cativa kilometrii ca sa arda mizeria acumulata in filtrul de particule. Suspensia la trecerea peste denivelari este destul de zgomotoasa, zdrangane, dar nu pt ca e ceva defect, ci pentru ca este setata foarte rigid pentru oscilatii ale caroseriei foarte mici. Aceasta setare tine masina foarte bine lipita de zapada, chiar a castigat multe concursuri cu alte masini pe aceasta tema. Intr-o Toyota LandCruiser nu zdrongane nimic, dar fuge de cur mai tare pe teren alunecos. Deasemenea sa nu uitam ca masina are suspensie pe spate independenta, care mai aduce si ea un huruit de la strada si ceva zdruncinaturi in plus. Dar asa este daca vrei stabilitate pe teren gen macadam, zapada, etc... Dupa ce parcati masina s-ar putea sa trosneasca cate ceva pe dedesubt, chiar si la o ora dupa ce ati parcat-o. Toba se raceste si de aceea trosneste. Nu uitati ca avem de-a face cu o masina gen tractor, asa trebuie sa fie pentru a face fata in offroad , chiar daca ea pe afara arata foarte sexy si delicata. Diferentele fata de un SUV nemtesc sunt mari daca ne gandim la fiabilitate , la performante in teren, dar automat scade confortul, acolo unde germanele fac legea. Depinde ce iti doresti..... Masina are si parti slabe si anume: vopseaua. Arata bine dar sare imediat, se zgarie ca o ceara. Unele plastice nu sunt tamponate cu pasla (cume la Audi de ex) astfel incat ele mai zdrangane. Asta e, nu s-au concentrat pe detalii de confort , cine vrea asa ceva ia o masina nemteasca. Aici avem o masina japoneza la care conteaza tehnica si abia apoi confortul. Butoanele lampilor de ceata daca le apesi mai tare ies din panou si cad , in plus le lovesti des cu genunchiul stang. Nu prea exista spatii de depozitare , a sticlelor in special, in usa nu poti pune mai nimic. Motorul se incalzeste foarte greu, iarna din acesta cauza dardai si consuma motorina mult, deci trebuie inca;zit bine motorul. In schimb vara e superb, la 40 grade afara daca stai in oras bara la bara temperatura apei sta unde trebuie, nu porneste nici un ventilator.

In teren accidentat e splendida, simti fiecare roatra ce are dedesubt, parca pui tu piciorul jos, parca are talpi nu roti. Asta e f bine pt ca stii in orice moment daca exista posibilitatea sa alunece masina. Alte masini mai confortabile nu-ti transmit acest sentiment si poti sa exagerezi si sa derapezi. La fel iarna, am facut asta iarna o liniuta scurta la stop cu un LandCruiser 120 in Bucuresti cand era zapada de 30 cm. Amandoi aveam anvelope all-seazon. Eu am plecat aproape cu demaraj, in schimb ce tipul respectiv dadea din fund stanga dreapta si ramanea in urma aproape ca o masina normala. Diferentele au fost crunte la comportamentul pe zapada. Sincer pe zapada nu exista alta masina mai buna ca Pajero modelul nou. Transmisia si suspensia sunt setate parca special pentru zapada. In schimb feriti-va de bolovani, aici masina nu este cea mai buna, se comporta mediu intre celelalte gipuri serioase. Isi face treaba foarte bine, dar nu te imbie la concursuri de offroad-uri extrem.

Avatar utilizator
greierasul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 22, 2007 2:36 pm

Mesaj de greierasul » Lun Aug 18, 2008 1:03 pm

...........................

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Aug 18, 2008 3:35 pm

Extrem de amanuntite si pertinente observatiile tale Greerasule, atat din punct de vedere al unui utilizator zilnic al masinii cat si din punct de vedere tehnic.

Multi km fara probleme si distractie placuta pe dealuri.

Avatar utilizator
greierasul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 22, 2007 2:36 pm

Mesaj de greierasul » Mar Aug 19, 2008 2:45 pm

Alt punct favorabil este consumul. Daca ii incalzesti repede motorul si conduci normal el are valori in oras undeva la 11% sau 12% cu aerul conditionat pornit. Afara la 90-100 km/h bate spre 7%. Inca un truc.... cu aerul conditionat pornit neaparat dirijati aerul(selectand butonul corespunzator) si prin fantele orientare spre pasageri, " --> " nu doar pe la parbriz sau picioare. Astfel scade turatia si consumul de combustibil. O sa sesizati diferentele ascultand turatiia motorului la ralanti.

Avatar utilizator
greierasul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 22, 2007 2:36 pm

Mesaj de greierasul » Vin Aug 22, 2008 12:57 pm

Inca o chestie buna...... producatorul spune ca poti sa folosesti uleiuri de toata jena daca n-ai incotro. Masina merge foarte bine si cu 20W40 , 15W40 cu gradul de performanta API - CD. Cum se poate asta ? din cauza turatiilor foarte scazute ale motorului gen tractor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori