Sfaturi Achizitie Pajero Sport 2005

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
kyma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:29 am

Mesaj de kyma » Vin Sep 05, 2008 2:38 am

salutare in primul rand, sunt in cautarea unui model off road si pana la urma m am oprit la pajero sport, imi place mult cum arata aceasta masina dar nu stiu mai nimic despre ea.
as dorii cateva informatii despre consum, daca este o masina care se poate merge si in trafic aglomerat, intretinere,costuri intretinere, si daca se merita sa cumpar una la 180 000 km.

Avatar utilizator
kyma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:29 am

Mesaj de kyma » Lun Sep 08, 2008 2:46 am

nu ma poate ajuta nimeni.. :cry:

Avatar utilizator
kanarul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 28, 2008 10:28 am

Mesaj de kanarul » Lun Sep 08, 2008 9:45 am

Salutare Kyma,

Ti-am scris eu me messenger. Trebuie sa ne spui mai multe legate de ce anume doresti de la masina, care sunt asteptarile tale.

Pajero Sport este o masina off-road, nu un SUV gen Tucson sau SantaFe care sa te dea pe spate cu dotarile, lucru foarte bun de altfel deoarece asa nu are foarte multe circuite electronice care sa te lase.

Eu sunt posesor de Pajero Sport si astept intrabarile tale.

Avatar utilizator
kyma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:29 am

Mesaj de kyma » Lun Sep 08, 2008 9:28 pm

salut kanarul, m ar interesa daca e o masina care e accesibila si in oras adica ma refer daca o sa mi iau nu o sa o tin numai pt off road, o sa merg si in oras cu ea, ce consum are urban si extra urban, daca e scumpa ca intretinere masina, si ce parti mai slabe are

Avatar utilizator
Mulderel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 08, 2010 8:56 am

Mesaj de Mulderel » Mar Iun 08, 2010 12:44 pm

poate k e tarziu, dar raspund la intrebare, poate vor si altii sa stie...
Am si eu cam de 1 an, un Pajero Sport 2.5 TD (2005 fabricat). Masina are 2 tone si un motor de 115 cai. Consumul in afara, este de 9,2-9,5l /100km, daca mergi cu 100-110 la ora. In oras consuma cam 13 l.
Nu e genul de masina cu care sa faci "liniutze", ba chiar e foarte puturoasa... Nu e nici pentru oras ..! Dar cand o scoti de pe sosea si incepi sa o bagi pe trasee grele, eheee..., atunci se schimba treaba !
Cand am cumparat-o (SH, cu 71000 km la bord), am facut o tura prin Apuseni. Drumul de 600 km, parca nu se mai termina cand mergi cu 50 km/h prin localitati si 110km/h in afara...
Abia pe drumurile forestiere si pline de noroi/zapada, mi-a venit inima la loc. Masina e un tanc, mai ales ca beneficiaza de un reductor care face toti banii. O saptamana cat am tinut-o prin munti si noroaie, am avut multiple orgasme (sau orgasmuri ???).... Am ajuns cu ea pana la intrarea in pestera Scarisoara, intr-o zi cand zapada avea vreo 15 cm. Evident ca am cauciucuri de iarna....
Probleme nu am avut inca, sunt foarte multumit de ea, abia astept concediul sa fac si nordul tzarii.
Folosesc motorina normala (Petrom), neaditivata, (ca are incalzitor la motor), pornirea se face si la -20 grade. E dotata cu 2 baterii, deci iar zic ca n-am de ce ma teme.
Schimb uleiul si filtrele in fiecare an, chiar daca nu fac nici 8000 km. (am bagat ulei Aral 5W-40 si filtre Mann si e ok). Nu papa ulei, nu da rateuri, motorul merge rotund in orice situatie. Incalzirea si climatizarea e manuala si face fata cu brio oricarei temperaturi exterioare. Cred k prin toamna o sa-i verific/ schimb distributia (sa vad si ce bani voi avea...)
Ce sa mai detaliez...? Nu stiu. Mai intrebati !

Avatar utilizator
Mulderel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 08, 2010 8:56 am

Mesaj de Mulderel » Mie Iun 09, 2010 2:46 pm

Ah, am uitat ceva detalii...
Motorul de 2500cmc este unul clasic, cu 2 supape pe cilindru si intercooler. Eu zic ca la cum merg ( nu sar de 3500 rpm= 110-120km/h), acest motor poate face peste 300000 km fara reparatii. Cutia de viteze manuala ca si reductorul, n-ar trebui sa dea probleme, atat timp cat o data pe an verific uleiul din ele...
Costurile de intretinere... deocamdata sunt cele normale la o masina (ulei, filtre). Placutele de frana nu le-am schimbat, ca nu e necesar.
La capacitatea de 2477cmc, nici impozitul nu e foarte mare, asigurarea obligatorie este sub 700 ron, iar la service am fost doar o data sa-i fac o verificare si m-a costat 182 ron (mi-au schimbat 2 bucsi stabilizatoare fatza 82 ron+ manopera 100ron) la MIT Motors Bucuresti-Aviatorilor.
Daca mai cade ceva voi posta aici.
Bafta!
P.S. Nu gasesc filtrul de polen! Stiam ca este in spatele torpedo-ului, dar...nu-i! Sa nu fie in dotarea masinii....?

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Mie Iun 09, 2010 4:05 pm

Uita-te in manual sau in cartea de service la intervalele de schimb consumabile dupa filtrul de polen. S-ar putea sa nu aiba, a mea de exemplu nu are.

Avatar utilizator
Mulderel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 08, 2010 8:56 am

Mesaj de Mulderel » Mie Iun 09, 2010 5:12 pm

Multumesc @Tavi,
In manual nu scrie de filtrul de polen iar in cartea de service nu sunt schimbate decat filtre de aer, ulei si combustibil. Acum zic si io ca n-are....

Avatar utilizator
Mulderel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 08, 2010 8:56 am

Mesaj de Mulderel » Mie Iun 09, 2010 10:41 pm

Cand m-am decis sa-mi iau masina, am vazut ceva filmulete pe Youtube. Uite un exemplu
http://www.youtube.com/watch?v=eB9cXBRk8Hs&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=pfRedlBl ... re=related

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Iun 10, 2010 9:09 pm

La unele masini filtrul de polen este in spate-dreapta pedalei de acceleratie. A ta are din fabrica montate 2 baterii sau lucrarea s-a executat ulterior?
Bafta la masina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori