Sfaturi Achizitie Pajero Sport 2005

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
Mulderel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 08, 2010 8:56 am

Mesaj de Mulderel » Vin Iun 11, 2010 11:00 am

Are 2 baterii din fabrica, nu am modificat nimic.
O sa ma uit si in jurul acceleratiei, poate totusi gasesc vreun filtru (bine-ar fi sa aiba, ca sunt cam dezamagit...).

Avatar utilizator
kyma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:29 am

Mesaj de kyma » Joi Aug 05, 2010 11:17 pm

salutare unele nu au filtru polen am cautat si eu de mai multe ori

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Sâm Sep 18, 2010 3:04 pm

Dragi prieteni, utilizez zilnic un Pajero sport din 2005, de noua, am ajuns cu ea la 170000 km si pot sa va spun ca am consum maxim 13 l, dar la drum intins cu viteze in jur de 110-115 consumul este undeva la 9 litri. Din toti km, cred ca mai mult de jumatate i-am facut pe camp, mers sportiv si sunt mai mult decat multumit, pacat ca nu se mai fabrica. La sosea e puturoasa, viteza 1 e foarte scurta la demaraj, iar cand vrei sa intri in depasiri trebuie sa fii cu turatia undeva sub 1800, pt ca in viteza 3 si 4 efectiv se taie, nu reusesti sa urci in viteza. In viteza 5 insa la viteze de 80 -90 urca repede la 120. Intretinerea, cred cea mai ieftina, in sensul in care dupa 100000, perioada de garantie cand din service am iesit rar sub 1000 lei, post garantie schimb ulei la 10000, filtru ulei, filtru aer pe la 20000, motorina chiar si la 30000. Placute frana fata am schimbat de 3 ori, spate de 2 ori. La fiecare schimb am gresat toate punctele respectiv cred 11 sa 13 la bielete, cardan, pivoti. Am schimbat de 4 ori bucsele bara antirului fata si o data spate. Urmeaza sa schimb niste burdufe de cauciuc care amortizeaza pe spate cand dai in gropi "ca lumea". In iarna am schimbat fulia cu ambreaj de la compresorul de aer conditionat pt ca vara in conditiile in care o utilizez, pe camp, datorita vitezei mici, praf, etc la temperaturi exterioare mari imi urca temperatura la apa, iar pe deasupra scartaia rulmentul si mi-a fost frica sa nu se gripeze si sa sparga compresorul, cost undeva pe la 300 euro +montaj. In rest nu am avut nici o problema cu ea! Poate faptul ca de la praf se blocheaza uneori inchizatoarea de la portbagaj, dar WD40 si gata. Am mai avut scartaili la haion, dar am indreptat niste table pe care culiseaza si s-a rezolvat. Ca si concluzie, o masina robusta, fara probleme, era bun un motor mai puternic, sau o cutie altfel etajata, eventual viteza 6. Nu am ramas impotmalit ci doar suspendat de vre-o 3 ori in locuri unde si tractoarele aveau dificultati. Zapada, noroiul, gheata parca nici nu ar exista la 4x4 H, ca la 4x4 LOW aratura pare asfalt! Pacat ca nu se poate bloca diferentialul spate, actionand prin vasco-cuplaj iar fata deloc. Nu este insa un SUV!!! Pt cine doreste am gasit undeva pe net niste pdf cu scheme, reparatii etc .
Eu nu am gasit filtru polen. Are 2 baterii din fabrica!

Avatar utilizator
boier4ever
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm

Mesaj de boier4ever » Dum Feb 20, 2011 12:00 am

E omasina foarte ok, mai ales daca e automata - pentru oras... Se descurca bine si in noroi sau zapada dace e echipata corespunzator...
In off-road iti recomand Paejro GLS (are dif central - blocant , din seletorul cutiei de transfer).
Pajero Sport nu are dif central, deci nu accepta 4X4 permanent pe o zona de drum in care predomina serpentinele sin alterneaza zonele aderenta scazuta/uscat!!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori