Outlander 2.0 16v Turbo / Nelamuriri

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
yocatalin2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 05, 2016 9:02 pm

Mesaj de yocatalin2000 » Sâm Noi 05, 2016 9:27 pm

Salutare tuturor,
Azi am cumparat un Outlander 2.0 16v turbo 201cp an fab. 08/2006 unic proprietar/ 166000 mii km reali.
Pe drum la intoarcere am depistat 3 lucruri:
1. la accelerare sau decelerare se aude in spate la cardan/grup o pocanitura, doar daca ii dai socuri la masina, are un joc.... ce ar putea fi?
2. la accelerare cu pedala la fund cand motorul trece de 4000rtm si incepe sa trage are cateva intreruperi , nu urca lin in turatie pana la 7100rtm, are intreruperi si am observat ca in acel moment se aprinde nivelul de ulei, becul pe ROSU.
Am verificat uleiul pe joje si este sub minim, poate fii o cauza asta? masina trage foarte bine in toate treptele dar are intrerupere pe fiecare treapta la diferite turati, in principiu peste 4000.. parca nu se alimenteaza, fractiune de secunda
3. Pedala de frana foarte moale, frana tine perfect adica daca apesi tare pe pedala se opreste brusc dar ca e moale pedala pana la jumate de cursa.

Vreau sa i fac schimbul de filtre, ulei si toate lichidele, bujii.
O recomandare de ulei la motor ? 5w30, 5w40, 10w60?
Ulei cutie vit?
ulei grup spate?

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Dum Noi 06, 2016 12:06 pm

1.De verificar crucile cardanice.
2.Pompa benzina sau filtrul de benzina.Completeaza nivelul la ulei si mai faci o proba dupa aceea.
3.Se poate regla cursa pedalei.
Motor 5w30
Cutie API GL 4 75w90
Diferential spate API GL5 80w90.
Astea sunt normele care trebuie respectate mai ales la cutie si diferential,producatorul il alegi singur.

Avatar utilizator
Mihai_M
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 09, 2012 6:23 pm

Mesaj de Mihai_M » Mar Noi 08, 2016 7:56 am

Salut!

Felicitari pentru achizitie si sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!

De curiozitate, cat a costat masina? Multumesc!

Referitor la problemele pe care le-ai semnalat, cu siguranta sunt urmatoarele remedii:
1. Trebuiesc schimbate bucsile care sustin diferentialul spate. Exact astea sunt simptomele pe care le-ai semnalat tu. Se poate verifica usor la un service pe elevator daca au joc mai mare de 1 cm.
Piesele costa cam 600 de Lei bucata (sunt 2 in total) daca le iei de la reprezentanta sau vreo 350 de Lei daca le comanzi la Al-Padrino.
2. Intreruperile s-ar putea sa fie de la filtrul de aer sau bujii.
3. Mai mult ca sigur sunt placutele de frana care sunt uzate. Nu cred ca ai cum sa regelzi cursa pedalei.
Recomandare: Pune in cutia de transfer si Diferentialul spate numai ulei de la Diaqueen pe care il vand cei de la Mitsubishi ca sa nu ai problem, pt ca sunt sensibile la uleiul pe care il pui. Vezi specificatia in manualul masinii, dar mergi la reprezentanta ca sa ai toate informatiile. Si nu ii lasa sa iti puna Mobil sau alte uleiuri.

Oricum, iti recomand sa ii faci o revizie complete cu ulei nou (nu sa completezi), filter, distributie, lichid de frana, placate (eventual discuri), uleiuri in diferentiale, bucsi diferential spate si o sa ai alta masina.

Bafta!

Avatar utilizator
yocatalin2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 05, 2016 9:02 pm

Mesaj de yocatalin2000 » Mar Noi 08, 2016 7:41 pm

Salut!
Problema cu franele am rezolvat o usor, am schimbat placutele pe fata si discurile ca erau terminate de tot, placuta la fier si am schimbat lichidul de frana + aerisire( ATE dot 4 ) Acum pedala e tare si franeaza bine.
Am schimbat ulei + filtre, Am vrut sa l schimb si filtru de benzina dar cica nu are, mecanicul a cautat filtru si pe masina si in pc sa dea comanda si a zis ca nu are filtru de benzina.
Maine voi schimba si bujiile pt ca masina tot se intrerupe daca apas pedala la fund dar mai putin ca in prima zi (filtru de aer era infundat 90% si cel de ulei ruginit) ultima revizie a fost facut acum 33000 km cam mult pt un schimb, eu la 10mii schimb uleiul in general si filtre.

Stiti cand intra turbina? mie mi se pare ca incepe dupa 4500 sa traga mai grav , pana la 4500rtm e mai lenta putin

Fostul prop. avea 60 ani (el a cumparat o de noua) si mi a zis ca nu a trecut de 5000rtm niciodata si nici mai mult de 150km/h nu i a dat , are paienjeni in ea trubina si n motor inseamna:))
Ciudat e ca intreruperile de putere sunt numai cu pedala la fund, daca o calci mai usor (50%)merge perfect si la 5000-6000-7000rtm (probabil asa mergea el, lui nu i sa intrerupt niciodata)
Sunt 2 variante dupa parerea mea de intreruperi cu pedala la fund:
1 ori ii da benzina multa si nu o arde, o ineaca ( bujii)
2 ori nu ii da benzina si nu o alimenteza e infundat ceva....

Dupa schimbul de ulei si filtre am luat o intr un test dirve sanatos, tot mai intrerupe putin dar nu ca prima oara

Cred ca ceva grav nu este ca motorul merge foarte bine,(mult mai silentios ca ce am avut eu, 2.0 TFSI, Cupra si GTI ) trage bine, nu scoate fum, porneste foarte rpd, instant si la rece si la cald , consuma ok 7-8-9max in afara 14 % oras din ce m am plimbat zilele astea cu ea.


Avatar utilizator
yocatalin2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 05, 2016 9:02 pm

Mesaj de yocatalin2000 » Joi Noi 10, 2016 6:28 pm

Am schimbat bujiile, am verificat daca scapa aer pe furtune la intercooler... nu stiu ce sa mai verific masina tot se ingatuie, da socuri cand ii dai talpa...

Avatar utilizator
Mihai_M
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 09, 2012 6:23 pm

Mesaj de Mihai_M » Lun Noi 14, 2016 3:18 pm

Verifica si injectoarele. Eventual cred ca ar trebui sa le faci o curatare...pentru ca masina are ceva kilometri

Te mai intreb o data, cat ai dat pe masina? de curiozitate. Merci

Avatar utilizator
eco_ionut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 11, 2008 1:46 pm

Mesaj de eco_ionut » Mie Noi 16, 2016 10:24 am

Salut. Dat fiind ca masina e destul de veche, desfa rezervorul, scoate pompa si plutitorul si o sa observi ca exista un sorb, o sita prin care trage benzina. Eu cred ca e semicolmatata, daca nu infundata de tot.

LE: Sau poate chiar pompa e infundata. Eu a trebuit sa o schimb. Dar eu am diesel si poate la tine e altfel. Oricum o sita prin care trage benzine sigur are.
Sunt curios cat de murdara e. Sa ne anunti.
Bafta!

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Dum Noi 27, 2016 11:32 am

Zgomotul poate fi de la suportii diferential spate. Eu i-am schimbat pentru ca se auzea ca niste lovituri cand schimbam vitezele.
Filtru de benzina nu este ca la alte masini pe vreo conducta. Este in rezervor si din ce am inteles seamana cu o sita.

Eu la masina mea am pus:

- cutia de viteze: MOTUL GEAR 300 75W-90, API GL-5/GL-4
- cutia de transfer: DIAQUEEN LSD 90, API GL-5
- diferential spate: MOTUL GEAR 300 LS 75W-90, API GL-5

Uleiul de la diferential are 40.000 km, celelalte 50.000 km.

Avatar utilizator
yocatalin2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 05, 2016 9:02 pm

Mesaj de yocatalin2000 » Dum Dec 18, 2016 10:11 am

eco ionut, ai avut dreptate din pompa de benzina era infundata, acum dupa curatire trage grav, toate micile "3 probleme" au fost remediate. A primit si o evacuare sport + filtru sport de aer se aude super acum si pot sa zic ca trage ca o masina mica de 200cp. vit max 230kmh si demaraj foarte bun pt un 4x4 pana la 160km/h... cu o revizie generala am rezolvat tot si nu a fost nici costisitoare deloc

Avatar utilizator
eco_ionut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 11, 2008 1:46 pm

Mesaj de eco_ionut » Dum Dec 18, 2016 10:51 am

Ma bucur ca s-a rezolvat.
Multi km fara probleme!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori