Scris: Mie Ian 07, 2015 3:05 pm
Salut,
Am un Pajero Sport din 2003, motor de 2.5, 4D56, 98kw pe care l-am cumparat in octombrie 2014. Imi place masina foarte mult, am fost la verificari cu ea si nu au reiesit probleme.
Nu as avea nemultumiri cu o singura exceptie care nu stiu daca e chiar problema, pentru ca nu am nici o referinta, de aceea incerc sa ma lamuresc.
E defect, e uzura, e normal? .... Va rog ajutati-ma cu niste opinii.
Exact la 2000-2100 de turatii, zgomotul motorului se amplifica brusc si deranjant, chiar si accelerand pe loc, fara sarcina.
Incepe sa urle de nu imi mai face nici o placere sa mergi cu masina. La drum lung e criminal, ma termina zgomotul, chiar si cu muzica tare.
Nu trepideaza, nu se inneaca, nu pierde putere cand este in sarcina, doar ca exact la 2000-2100 de turatii incepe brusc sa urle. Cand scade turatia sub 2000, "tace" la fel de brusc, adica revine la un nivel de zgomot rezonabil si suportabil.
Nu as fi considerat-o problema daca nu ar avea unele momente cand merge de iti e mai mare dragul, adica zgomotul motorului creste liniar, deci se poate si altfel. Stiu ca e motor de generatie veche, masina e mare, grea si zgomotoasa dar totusi parca nu imi vine a crede ca au facut-o japonezii chiar in halul asta.
Nu am pretentii sa merg mai tare de 100-110km/h dar sa nu ma doara capul cand ajung la destinatie.
Am tot cautat pe forumuri dar nu am tras o concluzie: combustibil, turbina, EGR, injectoare, pompa de injectie,... sunt pierdut pentru ca nu sunt nici specialist in mecanica.
Pentru posesorii de masini similare, tot asa fac si ale voastre? Macar sa imi iasa din cap treaba asta...
Un mecanic si-a dat cu parerea ca ar fi buba de la injectie cum ca pompa de injectie are uzura si trebuie verificata/reparata, precum si "calibrate" injectoarele.
O fac si pe asta pana la urma dar nu vreau sa dau o gramada de bani si sa constat ca era altceva, precum vreun filtru infundat sau mai stiu eu ce ...
Multumesc anticipat pentru opinii.
Am un Pajero Sport din 2003, motor de 2.5, 4D56, 98kw pe care l-am cumparat in octombrie 2014. Imi place masina foarte mult, am fost la verificari cu ea si nu au reiesit probleme.
Nu as avea nemultumiri cu o singura exceptie care nu stiu daca e chiar problema, pentru ca nu am nici o referinta, de aceea incerc sa ma lamuresc.
E defect, e uzura, e normal? .... Va rog ajutati-ma cu niste opinii.
Exact la 2000-2100 de turatii, zgomotul motorului se amplifica brusc si deranjant, chiar si accelerand pe loc, fara sarcina.
Incepe sa urle de nu imi mai face nici o placere sa mergi cu masina. La drum lung e criminal, ma termina zgomotul, chiar si cu muzica tare.
Nu trepideaza, nu se inneaca, nu pierde putere cand este in sarcina, doar ca exact la 2000-2100 de turatii incepe brusc sa urle. Cand scade turatia sub 2000, "tace" la fel de brusc, adica revine la un nivel de zgomot rezonabil si suportabil.
Nu as fi considerat-o problema daca nu ar avea unele momente cand merge de iti e mai mare dragul, adica zgomotul motorului creste liniar, deci se poate si altfel. Stiu ca e motor de generatie veche, masina e mare, grea si zgomotoasa dar totusi parca nu imi vine a crede ca au facut-o japonezii chiar in halul asta.
Nu am pretentii sa merg mai tare de 100-110km/h dar sa nu ma doara capul cand ajung la destinatie.
Am tot cautat pe forumuri dar nu am tras o concluzie: combustibil, turbina, EGR, injectoare, pompa de injectie,... sunt pierdut pentru ca nu sunt nici specialist in mecanica.
Pentru posesorii de masini similare, tot asa fac si ale voastre? Macar sa imi iasa din cap treaba asta...
Un mecanic si-a dat cu parerea ca ar fi buba de la injectie cum ca pompa de injectie are uzura si trebuie verificata/reparata, precum si "calibrate" injectoarele.
O fac si pe asta pana la urma dar nu vreau sa dau o gramada de bani si sa constat ca era altceva, precum vreun filtru infundat sau mai stiu eu ce ...
Multumesc anticipat pentru opinii.