Salutare tuturor! De cateva zile am o mare problema si totodata si ciudata cu masina. Dimineata cat este motorul rece...functioneaza totul perfect, insa cand se incalzeste, sub 1000 ture zvacneste de cateva ori turometrul si se opreste. Simtomele au inceput astfel: la relanti era ok calda, insa cand o puneam pe drive motorul se balbaia. daca o scoteam inapoi pe liber, totul era normal! Am fost la reprezentanta pentru o testare si nu au stiut sa imi dea un verdict... tot ce au constatat a constat in a-mi spune ca se duce prea multa motorina pe retur insa nu au putut sa imi dea si cauza pentru care se intampla asta! Mi-au spus sa reprogamam, pentru a putea face investigatii mai profunde! DIn pacate programarea aceea este peste 2 saptamani si pana atunci nu mai am rabdare sa imi explic fenomenul acesta ciudat!
- sa mai insir odata cum s-a intamplat:
am pornit..am mers o vreme, apoi am oprit sa imi cumpar tigari si cand am urcat in masina si am pornit motorul, nu am putut demara imediat, deoarece trebuia sa ies iarasi in drum si era cam aglomerat, asa ca am ramas cu piciorul pe frana si masina pe drive! mi s-a parut cam anormal sunetul si m-am concentrat un pic pe el...se balbaia motorul desi nu m-am uitat la turometru sa vad daca oscileaza, desi parea ca turatia variaza cu circa 2-300 turatii, insa pana in 1000 ture. Am plecat si la o oprire la semafor, s-a oprit motorul! am pornit, si cand am pus pe drive, mai intai oscula turatia intre 600- 900 ture de 2 ori si apoi ramanea constant! Mentionez ca acest lucru se intampla doar la turatie mica, in rest masina merge normal! Adica trage, nu se simte ca intrerupe sau sa scoata fum sau sa tuseasca...nimic anormal! Problema e cu relantiul! S-a mai intalnit cineva cu acest simptom? Stie cineva cauza? Sau macar niste sugestii... va rog!
Probleme La Relanti Mitsubishi Pajero 3,2 Did 2002
- Cityadvertising
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 19, 2014 4:46 pm
am transmis ceea ce mi-ati recomandat catre mecanic si maine se va ocupa de asta! Ei acolo pe bajbaite sambata au procedat la urmatorul test! Au pornit masina, au lasat-o pana s-a incalzit si nu mai tinea relantiul dupa care au pornit-o si a stat unu cu piciorul pe pedala sa o tina peste 1000 ture ca sa nu se opreasca si in timpul asta unu cu furtunu cu apa tinea jetul pe pompa sa o raceasca! Ei spun ca dupa ce s-a racit pompa cat de cat, iarasi tinea relantiul si era totul normal! De aici au dedus ca problema este undeva in pompa si se gandeau sa o dea jos si sa o tuca undeva la un banc de probe!....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 47 vizitatori