Problema Mitsubishi Pajero 3.2 2001

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
claudiu9421
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2014 6:23 pm

Mesaj de claudiu9421 » Dum Sep 21, 2014 12:39 pm

Salut !
Vin si eu cu problema mea in speranta ca voi gasi sfatul de care am nevoie !
Bun,deci am un mitsu pajero 2001 3.2 de vreo 1 saptamana. Acum vreo 3 zile a inceput sa-mi scoata fum ingrozitor de negru iar cand accelerez nu mai are putere
Am cautat pe net,am vorbit cu mecanici ,am pus-o si pe tester (nu original totusi fiindca reprezentanta nu e prea aproape de mine si in starea asta pana ajung acolo ma ia cu halucinatii)
Pe langa faza cu fumul si puterea slaba,becurile de la abs si check motor imi stau pornite tot timpul + la cuplaj nu-mi arata cand cuplez dar imi palpaie intermitent un bec portocaliu ,nu stiu exact ce inseamna (nu sunt priceput in ale bordurilor mai cu seama 4x4 ->n-am avut niciodata) e becul dintre cele 4 roti la cuplaj,...m-am exprimat cam straniu,sper sa intelegeti
am facut urmatoarele
->curatat egr+toate furtunasele alea
->verificat turbo,electrovalva de la turbina ,filtru de motorina
Cineva mi-a zis sa-i dau reset la computer :nu am stiut cum sa-i dau reset si am cautat pe net desigur cateva sfaturi : Le-am aplicat niciun rezultat
Am facut o mare "smecherie" am scos de sub volan toate sigurantele alea si le-am pus inapoi si dupa nu-mi mai mergea aerul conditionat
Am scos toate sigurantele si de sub capota si le-am pus inapoi ... am crezut ca e vreo problema de acolo. Si tot nimic !
Ba am ramas cum am spus si fara aer conditionat. La un moment dat cand am incercat o metoda de resetare a computerului adica am tinut disp de la casetofon apasat si cheia in pozitia acc ,dupa ce am urmat pasii astia ,fara sa functioneze metoda caci trebuia sa se faca auzit un beep , becul abs si semnul exclamarii de langa s-a stins (nici asta nu stiu ce inseamna) n-am carte tehnica de la masina ,n-am nimic si dupa cum se vede sunt un biet incepator daca aveti niste sfaturi sunt binevenite !

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mar Sep 23, 2014 8:15 am

Fumul negru este rezultatul unei cantitati prea mare de motorina injectata in cilindri.Aici suspectez debitmetrul de aer sau supapa presiune de pe pompa de injectie,mai rar dar se poate intimpla retur motorina din injectoare infundat.
Check motor e normal sa fie aprins pentru ca motorul nu functioneaza normal.
Bec ABS aprins,motorul nu functoneaza normal deci pompa de vacum nu creeaza suficient vacum pentru servofrina rezulta bec aprins...se rezolva de la sine odata cu rezolvarea problemei motor.
Bec portocaliu aprins inseamna ca ai diferentialul central blocat.
La faza cu sigurantele scoase.....ai innebunit toate calculatoarele.......operatiunea asta se face nunai cu borna de la baterie scoasa.
Pentru restul.......tester original MITSU,numai ala te mai poate scoate din rahat.
Spor la lucru.

Avatar utilizator
claudiu9421
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2014 6:23 pm

Mesaj de claudiu9421 » Mar Sep 23, 2014 6:55 pm

Merci cineva mi-a sugerat faptul ca ar fi din cauza senzorului de turatie. am testat chestia asta si s-a dovedit ca nu e asa !

//unde gasesc supapa asta de care imi zici ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori