Problema Vacum La Turbo

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
SamyCluj
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 17, 2013 11:05 pm

Mesaj de SamyCluj » Mar Dec 17, 2013 11:23 pm

Va salut

Am un Pajero MK2, din 1992, 2.5 diesel.
Am cumparat masina proaspat adusa din Germania insa turbo nu e functional. Am constatat ca ''ciuperca'' e actionata prin furtunul de vacum insa acesta nu face acel vacum specific pt actionarea turboului. Atasez poze sa vedeti.
Ideea e ca acel furtun de vacum vine direct de la turbo.....hmmm, ce sa fac?

Merci anticipat
Fişiere ataşate
1387287783042.jpg
1387287783042.jpg (1.49 MiB) Vizualizat de 5754 ori
1387287763971.jpg
1387287763971.jpg (1.25 MiB) Vizualizat de 5753 ori
1387287514709.jpg
1387287514709.jpg (815.46 KiB) Vizualizat de 5759 ori
1387287467631.jpg
1387287467631.jpg (1.13 MiB) Vizualizat de 5763 ori

Avatar utilizator
SamyCluj
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 17, 2013 11:05 pm

Mesaj de SamyCluj » Mie Dec 18, 2013 2:43 pm

Revin

Cica pe acel furtun ar trebui sa se faca presiune si sa impinga tija catre turbo. Bun, poate e infundat furtunasul.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mie Dec 18, 2013 4:52 pm

Turbo mort,decedat,scapa gazele in admisie.Nu are legatura cu acel vacum.

Avatar utilizator
SamyCluj
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 17, 2013 11:05 pm

Mesaj de SamyCluj » Mie Dec 18, 2013 6:58 pm

Cum imi dau seama de asta? Conform acestei ipoteze ar trebui sa scoata fum?

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Dec 20, 2013 1:51 pm

Nu,nu scoate fum daca valva EGR e in mintile ei.Si este atita timp cit nu ai ulei in admisie.Turbina ta pierde presiunea de pe evacuare in admisie.Cele doua camere din turbo comunica intre ele,deci axul turbinei si inelul ceramic al axului sunt duse.Acel vacum de care vorbesti are cu totul un alt rol si nu acela de a cupla sau decupla turbo.

Avatar utilizator
SamyCluj
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 17, 2013 11:05 pm

Mesaj de SamyCluj » Vin Dec 20, 2013 2:34 pm

Am atasat cele 2 poze din care una e exeplificativa de pe motor identic dar cu EGR si cealalta fara EGR care este a mea.

Asadar, eu nu am EGR si nici nu am avut pt ca nu se vede pe admisie sa fi avut vreodata.

Dupa vacum, catre habitaclu, este o supapa de suprapresiune....posibil sa scape pe acolo? E cam ulei in zona si de aia ma gandesc
Fişiere ataşate
egr.jpg
egr.jpg (984.14 KiB) Vizualizat de 5764 ori
egrz.jpg
egrz.jpg (169.23 KiB) Vizualizat de 5768 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori