Va salut
Am un Pajero MK2, din 1992, 2.5 diesel.
Am cumparat masina proaspat adusa din Germania insa turbo nu e functional. Am constatat ca ''ciuperca'' e actionata prin furtunul de vacum insa acesta nu face acel vacum specific pt actionarea turboului. Atasez poze sa vedeti.
Ideea e ca acel furtun de vacum vine direct de la turbo.....hmmm, ce sa fac?
Merci anticipat
Problema Vacum La Turbo
Nu,nu scoate fum daca valva EGR e in mintile ei.Si este atita timp cit nu ai ulei in admisie.Turbina ta pierde presiunea de pe evacuare in admisie.Cele doua camere din turbo comunica intre ele,deci axul turbinei si inelul ceramic al axului sunt duse.Acel vacum de care vorbesti are cu totul un alt rol si nu acela de a cupla sau decupla turbo.
Am atasat cele 2 poze din care una e exeplificativa de pe motor identic dar cu EGR si cealalta fara EGR care este a mea.
Asadar, eu nu am EGR si nici nu am avut pt ca nu se vede pe admisie sa fi avut vreodata.
Dupa vacum, catre habitaclu, este o supapa de suprapresiune....posibil sa scape pe acolo? E cam ulei in zona si de aia ma gandesc
Asadar, eu nu am EGR si nici nu am avut pt ca nu se vede pe admisie sa fi avut vreodata.
Dupa vacum, catre habitaclu, este o supapa de suprapresiune....posibil sa scape pe acolo? E cam ulei in zona si de aia ma gandesc
- Fişiere ataşate
-
- egr.jpg (984.14 KiB) Vizualizat de 5938 ori
-
- egrz.jpg (169.23 KiB) Vizualizat de 5942 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori