Pajero din 1995. Sfaturi - Mecanici - Electricieni - Piese
Salut Gnok,
La faza cu performanta off-road a lui Pajero 2008 te contrazic un pic, cutia automata si SS4-II sunt punctul forte al masinii. Avantajul cutieie automate - nu mia exista riscul sa ramai imobilizat pe dealuri cu ambreiajul prajit, la plecarea de pe loc in rampa ai un sprijin substantial din partea hidrotransformatorului, controlul puterii transmise catre roti se face mult mai progresiv.
Cred ca nu esti tu obisnuit cu o transmisie automata in offroad.
Si sper ca in curand sa am timpul si materialele necesare pentru a anima aria aceasta.
Distractie placuta pe dealuri...
La faza cu performanta off-road a lui Pajero 2008 te contrazic un pic, cutia automata si SS4-II sunt punctul forte al masinii. Avantajul cutieie automate - nu mia exista riscul sa ramai imobilizat pe dealuri cu ambreiajul prajit, la plecarea de pe loc in rampa ai un sprijin substantial din partea hidrotransformatorului, controlul puterii transmise catre roti se face mult mai progresiv.
Cred ca nu esti tu obisnuit cu o transmisie automata in offroad.
Si sper ca in curand sa am timpul si materialele necesare pentru a anima aria aceasta.
Distractie placuta pe dealuri...
Salutare,
Sunt interesat de acizitia unui Pajero, an fabricatie '91-'98...
Nu prea am aflat foarte multe despre aceasta masina, desi sunt interesat; in special ma intereseaza motorul de 2,5td... defectiuni posibile sau la ce anume sa ma uit cand gasesc o astfel de masina...
Multumiri anticipate tuturor celor care ma pot ajuta cu informatii...
Sunt interesat de acizitia unui Pajero, an fabricatie '91-'98...
Nu prea am aflat foarte multe despre aceasta masina, desi sunt interesat; in special ma intereseaza motorul de 2,5td... defectiuni posibile sau la ce anume sa ma uit cand gasesc o astfel de masina...
Multumiri anticipate tuturor celor care ma pot ajuta cu informatii...
Pai ce anume vrei sa faci cu el ? Daca il vrei pentru iesiri in teren ceva mai greute, iti recomand swb-ul cu motor de 2.8 tdi. Daca vrei plimbari pe macadam si excursii cu familia, merge fara probleme si lwb cu 2.5 td.
Motorul de 2.5 td este un motor foarte bun, cu un consum rezonabil (8-10 l/% ext si 12-14l/% int), putere frumusica, in general e ok. Atentie insa la consumabile. Daca neglijezi uleiul, apa la racire, poti sa te gandesti deja sa schimbi motorul. Aceste 2.5 td sunt "recunoscute" ca fiind bune pana la o limita. Ajungi acolo si motorul crapa pur si simplu. Tot-odata, daca faci nitel off-road, iti recomand sa ai ulei intotdeauna la maxim pe joja, deoarece la inclinatii nu vrei sa ramai fara.
Cand vezi masina, poti sa te uiti prima oara la sasiu sa nu fie ruginit, in special in partea din spatele rotii dreapta spate, unde-i seria masinii. Rugina de suprafata e ok, e la orice masina veche, dar sa nu fie in profunzime putrezit. Caroserie de mitsu rugineste in special sub triplele spate si la podul pedalier, sub mocheta.
P.S.: Am avut un Mitsu cu motor de 2.5 benzina care avea 1.360.000 km.... deci intretinute, merg muuuuuult si bine.
In rest, ce te mai intereseaza de masina ?
Motorul de 2.5 td este un motor foarte bun, cu un consum rezonabil (8-10 l/% ext si 12-14l/% int), putere frumusica, in general e ok. Atentie insa la consumabile. Daca neglijezi uleiul, apa la racire, poti sa te gandesti deja sa schimbi motorul. Aceste 2.5 td sunt "recunoscute" ca fiind bune pana la o limita. Ajungi acolo si motorul crapa pur si simplu. Tot-odata, daca faci nitel off-road, iti recomand sa ai ulei intotdeauna la maxim pe joja, deoarece la inclinatii nu vrei sa ramai fara.
Cand vezi masina, poti sa te uiti prima oara la sasiu sa nu fie ruginit, in special in partea din spatele rotii dreapta spate, unde-i seria masinii. Rugina de suprafata e ok, e la orice masina veche, dar sa nu fie in profunzime putrezit. Caroserie de mitsu rugineste in special sub triplele spate si la podul pedalier, sub mocheta.
P.S.: Am avut un Mitsu cu motor de 2.5 benzina care avea 1.360.000 km.... deci intretinute, merg muuuuuult si bine.
In rest, ce te mai intereseaza de masina ?
- boier4ever
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm
Ma ajuta cineva si pe mine< am cumparat un mitsubishi pajero 2.8 td din 97cu cv automata, cu chiuloasa crapata la anticamere si cu turbo lipsa,am montat o chiuloasa second complecta. dupa ce am montat-o am incercat sa-l pornesc .porneste greu,nu se tureaza numai pina la 3000 ture. galeria si turbo se inrosesc in 5 minute de ambalat pe loc.fumul este alb albastru .sa-r putea sa nu-l fi pus bine la punct. va rog un ajutor. dupa ce se incalzeste porneste cu o cheie mai lunga bujiile nu sint arse.[am montat si un turbo second]am umblat numai la axul cu came. daca il mut in fata un dinte se blocheaza ,un dinte in spate de la verticala nu se mai tureaza deloc si are avans mare .daca poate cineva sa-mi explice punerea la punct de la a la z as fi recunoscator. multumesc anticipat.
2.8-ul are distributie pe pinioane, deci... e cam... cu dans din buric.
In alta ordine de idei, din ce explici, e foarte posibil sa fie turbina gata de zile, sa bage ulei in admisie de nu-i adevarat. Te-ai jucat pe la axul wastegate-ului ? Daca da, vezi ca a ramas blocat pe inchis. Tot-odata, la faza cu turatia, daca e sarit/spart/fisurat vacuumul turbo-pompa inj, ai aceste simptome.
Pentru pusul la punct, as putea sa-ti explic insa mi-ar lua foarte mult timp. Cel mai simplu, daca nu vrei sa te duci la un mester manole, copie manualul de service pentru motorul tau. Intri la sectiunea Mitsubishi, si in primul topic (sticky) gasesti adrese de unde poti dld manualele. In ale, gasesti absolut tot ce tine de masina ta.
Inainte de toate, verifica ce ti-am spus mai sus.
In alta ordine de idei, din ce explici, e foarte posibil sa fie turbina gata de zile, sa bage ulei in admisie de nu-i adevarat. Te-ai jucat pe la axul wastegate-ului ? Daca da, vezi ca a ramas blocat pe inchis. Tot-odata, la faza cu turatia, daca e sarit/spart/fisurat vacuumul turbo-pompa inj, ai aceste simptome.
Pentru pusul la punct, as putea sa-ti explic insa mi-ar lua foarte mult timp. Cel mai simplu, daca nu vrei sa te duci la un mester manole, copie manualul de service pentru motorul tau. Intri la sectiunea Mitsubishi, si in primul topic (sticky) gasesti adrese de unde poti dld manualele. In ale, gasesti absolut tot ce tine de masina ta.
Inainte de toate, verifica ce ti-am spus mai sus.
Mersi,KLEZ' am gasit problema.conductele de motorina au fost de la alt tip de motor,cred ca de la 2.5 merge binisor motorul ,cu un set nou de bujii sper sa porneasca la sfert.Tot punerea la punct aia veche m-a scos din dilema. acum am o alta problema,i-mi cupleaza cutia la relanti ,trebuie sa o tin din frina ca altfel pleaca destul de tare. o parere ceva .
Pai... si nu e un lucru normal la o cutie automata ca atunci cand e in "Drive", chiar daca nu tii apasat acc, sa incepe sa se miste singura inainte ? Eu cel putin, asa stiu. In alta ordine de idei, poti sa-i faci un schimb de ulei la CV, cine stie ce rahat de ulei o fi avand in ea. Vezi sa iei ceva de calitate, conform specificatiilor producatorului. Si schimba si filtrul de la CV.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori