Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc
- aaddrriiaann73
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am
Salut!
Merci de sfaturi. Totusi nu ar fi mai bine sa mi iau niste BFG AT uri decit MT,.Ma fatai cu masina toata ziua prin oras.
In altaordine de idei am un harjait cind frinez.,Nu intotdeauna dar uneori e deranjant,parca s ar freca fier pe fier.Am fost la service si au zis ca trebuie rectificate discurile fata,e normal?Masina are 15000 km acum,.
Cu stima....
Merci de sfaturi. Totusi nu ar fi mai bine sa mi iau niste BFG AT uri decit MT,.Ma fatai cu masina toata ziua prin oras.
In altaordine de idei am un harjait cind frinez.,Nu intotdeauna dar uneori e deranjant,parca s ar freca fier pe fier.Am fost la service si au zis ca trebuie rectificate discurile fata,e normal?Masina are 15000 km acum,.
Cu stima....
E posibil, nu zic ca nu. Am patit-o si eu mai demult, am coborat o panta destul de mare, cu piciorul pe frana, iar cand am ajuns jos, am intrat intr-o baltoaca si ambele discuri pe fata s-au ovalizat. Eu insa nu le-am mai rectificat, am continuat sa merg asa, iar dupa 5-6 luni s-au indreptat de la sine, de la uzura. Daca tu zici ca nu se aude la fiecare franare, e posibil ca aparatorile de etrier/disc frana sa atinga cateodata in discuri. Trebuiesc nitel "rectificate" in stilul clasic romanesc cu levier si ciocan.
- aaddrriiaann73
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am
QUOTE (fishtish @ Feb 15 2009, 01:38 PM) E a treia oara cand imi bag butoanele de la farurile de ceata in bord cu genunchiul stang. Mi se pare o mica problema totusi...plus ca de multe ori pornesc farurile de ceata din gresala, si din pacate asta costa in Romania. Era mai ok daca le montau mai inuntru...sa le pornesti numai cu degetul...si sa nu ajungi cu genunchiul la ele. De multe ori patesc si cu oglinzile la fel.....si comanda lor e tot in zona aia. Eu am 1.83 m inaltime...deci nu sunt foarte inalt.Plus ca odata intrate butoanele trebuie sa le pui la loc desfacand capacul de la panoul de sigurante...in 5 min se rezolva....da se putea totusi evita..
Mi-am luat si eu noul Pajero 3,2 DI-D 3 usi varianta SAM (fostul Intense) de la M CAR, se pare ca treaba cu butoanele de ceata este generala, relatase si Greierasul acelasi lucru. Dar totusi, tu cum ai rezolvat-o? Ma gandesc la varianta de a prinde un profil ornamental in jurul conturului gaurii in care sunt fixate butoanele, mai inalt decat nivelul butoanelor, ca atunci cand lovesti cu genunchiul (eu am 1,87!) sa nu ajungi la butoane. Tot in zona aceea va trebui sa montez cele 3 intrerupatoare pentru proiectoarele pe care le voi fixa pe portbagaj (doua pentru proiectoarele de distanta si unul pentru perechea din spate- tip WESEM) si cu ocazia asta voi studia toata zona din stanga jos.
Voi spune mai multe despre masina ulterior, deocamdata, pe scurt, am fost placut impresionat de dinamica masinii echipata cu noul motor de 200CP, chiar daca pe drumul de la Bucuresti la Timisoara am cu mers maxim 120km/h si pana in 3000 ture (maxim 3500 in scurte momente la depasiri), pozitia in scaun este deosebit de confortabila, dupa 600 km nu am simtit oboseala. Sunt multumit de cutia manuala, intra cum trebuie in fiecare treapta, doar la trecerea de la 4 la 5 agata dar daca turezi mai hotarat inainte de schimbare ajuta. Consumul de motorina a fost rezonabil avand in vedere ca erau primii kilometri, am facut plinul la Bucuresti de la Luk Oil cu motorina superioara iar consumul mediu final a fost de 8,5l/100km cu climatizarea functionand. Am venit pe la Predeal - Paraul Rece-Rasnov, pe serpentine in panta masina este stabila, in curbele stranse unde chiar ajunge sa fluiere putin cauciucurile nu "se balangane" de loc. Nu am avut ocazia sa incerc cel putin 4H dar va veni si momentul adevarului in teren. Deocamdata, daca s-ar pune problema sa-i dau o nota pentru comportamentul pe sosea (tinuta, stabilitate, dinamica, confort la drum lung, ergonomie bord ) asi zice un 8 +
Mi-am luat si eu noul Pajero 3,2 DI-D 3 usi varianta SAM (fostul Intense) de la M CAR, se pare ca treaba cu butoanele de ceata este generala, relatase si Greierasul acelasi lucru. Dar totusi, tu cum ai rezolvat-o? Ma gandesc la varianta de a prinde un profil ornamental in jurul conturului gaurii in care sunt fixate butoanele, mai inalt decat nivelul butoanelor, ca atunci cand lovesti cu genunchiul (eu am 1,87!) sa nu ajungi la butoane. Tot in zona aceea va trebui sa montez cele 3 intrerupatoare pentru proiectoarele pe care le voi fixa pe portbagaj (doua pentru proiectoarele de distanta si unul pentru perechea din spate- tip WESEM) si cu ocazia asta voi studia toata zona din stanga jos.
Voi spune mai multe despre masina ulterior, deocamdata, pe scurt, am fost placut impresionat de dinamica masinii echipata cu noul motor de 200CP, chiar daca pe drumul de la Bucuresti la Timisoara am cu mers maxim 120km/h si pana in 3000 ture (maxim 3500 in scurte momente la depasiri), pozitia in scaun este deosebit de confortabila, dupa 600 km nu am simtit oboseala. Sunt multumit de cutia manuala, intra cum trebuie in fiecare treapta, doar la trecerea de la 4 la 5 agata dar daca turezi mai hotarat inainte de schimbare ajuta. Consumul de motorina a fost rezonabil avand in vedere ca erau primii kilometri, am facut plinul la Bucuresti de la Luk Oil cu motorina superioara iar consumul mediu final a fost de 8,5l/100km cu climatizarea functionand. Am venit pe la Predeal - Paraul Rece-Rasnov, pe serpentine in panta masina este stabila, in curbele stranse unde chiar ajunge sa fluiere putin cauciucurile nu "se balangane" de loc. Nu am avut ocazia sa incerc cel putin 4H dar va veni si momentul adevarului in teren. Deocamdata, daca s-ar pune problema sa-i dau o nota pentru comportamentul pe sosea (tinuta, stabilitate, dinamica, confort la drum lung, ergonomie bord ) asi zice un 8 +
- aaddrriiaann73
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am
- aaddrriiaann73
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 16, 2010 12:48 am
De unde esti (localitate) ?
Sunt o gramada de service-uri 4x4 prin tara, unde fac inclusiv scuturi din fier sau aluminiu la comanda, bullbar-uri, rollcage-uri, etc.
Troliul pentru ce maina iti trebuie ? Il folosesti la Offroad? Care e MTMA-ul ei ? Aici preturile incep de la 250 E o chinazarie obosita, si ajung pana la 1500-2000 E ceva de super-firma, dar produse tot in china, deci acelasi rahat. Eu ti-as recomanda firma T-Max, deoarece eu am unul de la ei de 2 ani si nu a avut nici cea mai mica problema pana acuma, si nu pot spune ca nu l-am folosit Vezi ca T-Max-ul are si service trolii in Bucuresti, e cam singurul care le repara, de obicei ele sunt "piuese de schimb". Adica daca se strica, se arunca, se cumpara altele, etc....
Sunt o gramada de service-uri 4x4 prin tara, unde fac inclusiv scuturi din fier sau aluminiu la comanda, bullbar-uri, rollcage-uri, etc.
Troliul pentru ce maina iti trebuie ? Il folosesti la Offroad? Care e MTMA-ul ei ? Aici preturile incep de la 250 E o chinazarie obosita, si ajung pana la 1500-2000 E ceva de super-firma, dar produse tot in china, deci acelasi rahat. Eu ti-as recomanda firma T-Max, deoarece eu am unul de la ei de 2 ani si nu a avut nici cea mai mica problema pana acuma, si nu pot spune ca nu l-am folosit Vezi ca T-Max-ul are si service trolii in Bucuresti, e cam singurul care le repara, de obicei ele sunt "piuese de schimb". Adica daca se strica, se arunca, se cumpara altele, etc....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori