Mitsubishi pajero 3,2 an 2001
- mirciulika
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 10:53 am
Va salut Domnilor,
sant si eu nou p-aci si cer cateva sfaturi despre pajero din 2001 motor 3,2 automatic.
Ma cam chinuie gandul sa-mi iau si am si gasit cateva prin Germania pana in 130.000 km.
Intrebarile mele sunt urmatoarele si va sant recunoscator daca ma ajutati.
1. ce stiti despre acest motor 3,2 160 caluti?
-este fiabil?
-exista probleme ascunse la el?
-care este consumul unui model automat
-viteza....citeam pe undeva ca maxim 130km/h ceea ce nu-mi prea vine sa cred
2. Transmisie.
-Fiabila?
-Probleme ascunse?
3. Performante off road.
Desi este mitsubishi si in mod normal ar trebuii sa-mi fie jena ca intreb dar, cum sta la acest capitol?
In speranta ca la voi am sa gasesc aceste informatii
Va multumesc in avans
sant si eu nou p-aci si cer cateva sfaturi despre pajero din 2001 motor 3,2 automatic.
Ma cam chinuie gandul sa-mi iau si am si gasit cateva prin Germania pana in 130.000 km.
Intrebarile mele sunt urmatoarele si va sant recunoscator daca ma ajutati.
1. ce stiti despre acest motor 3,2 160 caluti?
-este fiabil?
-exista probleme ascunse la el?
-care este consumul unui model automat
-viteza....citeam pe undeva ca maxim 130km/h ceea ce nu-mi prea vine sa cred
2. Transmisie.
-Fiabila?
-Probleme ascunse?
3. Performante off road.
Desi este mitsubishi si in mod normal ar trebuii sa-mi fie jena ca intreb dar, cum sta la acest capitol?
In speranta ca la voi am sa gasesc aceste informatii
Va multumesc in avans
- mirciulika
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 10:53 am
Nu stiu daca ai observat, dar nu prea se misca treaba pe-aici pe la Pajero asa cum se misca pe la Colt, Lancer. Sunt sigur ca intrebarea au citit-o multi, asa cum am facut-o si eu, dar nu stiu cat de mult te-ar ajuta niste pareri "offroad" neavizate de la posesori de Lancer sau Colt.
La un moment dat poate o sa intre si un posesor de Pajero care sa te lamureasca. Vezi daca nu, prin ce s-a mai scris despre pajero daca gasesti pe cineva caruia sa ii trimiti MP. O sa primeasca o notificare pe email si o sa intre in legatura cu tine.
Succes
La un moment dat poate o sa intre si un posesor de Pajero care sa te lamureasca. Vezi daca nu, prin ce s-a mai scris despre pajero daca gasesti pe cineva caruia sa ii trimiti MP. O sa primeasca o notificare pe email si o sa intre in legatura cu tine.
Succes
- mirciulika
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 10:53 am
- mirciulika
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 10:53 am
Nici o problema maestre,
fac sapaturi pe unde pot si eu, azi am oprit un om in trafic sa-l intreb cate ceva despre masina, avea Pajero exact cum vreau eu sa-l iau.
Mare pacat ca omu era praf...adica el doar conducea masina, nu stia cu ce se mananca. Aaa , mi-a zis ca nu este stabila.
Ceea ce este de asteptat de la un suv.
Oricum, la cum decurg lucrurile, se pare ca voi face parte dintre conducatorii de mitsu.
noroace!
fac sapaturi pe unde pot si eu, azi am oprit un om in trafic sa-l intreb cate ceva despre masina, avea Pajero exact cum vreau eu sa-l iau.
Mare pacat ca omu era praf...adica el doar conducea masina, nu stia cu ce se mananca. Aaa , mi-a zis ca nu este stabila.
Ceea ce este de asteptat de la un suv.
Oricum, la cum decurg lucrurile, se pare ca voi face parte dintre conducatorii de mitsu.
noroace!
- mirciulika
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 10:53 am
Acum am un opel astra h care merge de indoaie, dar nu-mi vine sa-l stric pe trasee ca transalpina sau transfagarasan.
Aceste doua trasee le voi face la marele greu, drept urmare imi trebuie o masina pe masura.
Cu siguranta voi posta poze si oarece aventuri pe care le voi avea.
Pana la achizitie trebuie sa gasesc: detalii despre masina si mecanici care sa fie dispusi sa vina sa vina sa-mi repare masina de pe unde o sa raman, asta ...bine inteles daca ma depaseste problema.
Va prinde viata sectiunea asta, se pare ca e singurul forum mitsu.
Aceste doua trasee le voi face la marele greu, drept urmare imi trebuie o masina pe masura.
Cu siguranta voi posta poze si oarece aventuri pe care le voi avea.
Pana la achizitie trebuie sa gasesc: detalii despre masina si mecanici care sa fie dispusi sa vina sa vina sa-mi repare masina de pe unde o sa raman, asta ...bine inteles daca ma depaseste problema.
Va prinde viata sectiunea asta, se pare ca e singurul forum mitsu.
De abia acum am vazut intrebarile legata de Pajero. Cu toate ca e cam tarziu, voi raspunde intrebarilor lui @Mirciulika, probabil pentru viitorii proprietari care vor vrea sa stie acelasi lucru.
1. ce stiti despre acest motor 3,2 160 caluti?
-este fiabil? ---- Este foarte fiabil daca e intretinut orespunzator cu uleiuri si filtre de calitate. Am un prieten in Arad care a ajuns la 360.000 km si inca nu a intrat sa schimbe ceva la compartimentul motor.
-exista probleme ascunse la el? ----- Din cate am auzit eu, nu sunt. Probabil doar impozitul de 2000 ron/an.
-care este consumul unui model automat ---- Consumul este cel dat de producator, dar este influentat foarte tare si de piciorul soferului.
-viteza....citeam pe undeva ca maxim 130km/h ceea ce nu-mi prea vine sa cred ---- Merge mai mult de atat, insa trebuie luat in considerare faptul ca este un SUV. Asadar, viteza mare = instabilitate mare in curbe si consum mare in plus (vezi forma nu tocmai aerodinamica).
2. Transmisie.
-Fiabila? ---- C.V. automate de la Mitsubishi sunt foarte, foarte, foarte fiabile daca sunt intretinute cu ulei de transmisie de calitate. Teoretic, intretinute, nu ar avea voie sa se strice vreodata. De exemplu eu la Pajero donator (vezi semnatura) am 1.382.000 km, iar CV manuala este cea originala, mergea impecabil, si asta fara si fi fost desfacuta vreodata. In rest, celalte ansamble de transmisie sunt f. ok.
-Probleme ascunse? --- Nu am auzit pe nimeni sa repare un CV automat de Mitsu, sa fie ca nou. Daca s-ar intampla sa se defecteze vreodata, cel mai indicat ar fi schimbarea ei cu alta.
3. Performante off road.
Desi este mitsubishi si in mod normal ar trebuii sa-mi fie jena ca intreb dar, cum sta la acest capitol?
------ Sta bine si la Off-Road, cu toate ca la "apogeul" masinilor Mitsu de off-road se afla Mk II scurt `92 -`98 cu motorul de 3000 si 3500 cmc, benzina. Face si asta fata drumurilor forestiere foarte bine, si asta datorita MOTORULUI si a cuplului foarte bun. Totusi, trebuie luat in considerare ca pana una-alta, e un SUV. Suspensie independenta = cursa mica la articulatie in teren, Spoilere de plastic = fragilitate, si mai ales costul mare al pieselor de caroserie. Aa... am uitat... sa nu treceti apa mare cu el (adica peste 50 cmc adancime) deoarece are foarte multa electronica fragila care poate ceda. Una peste alta, face fata drumurilor forestoere, merge bine pe macadam, insa eu personal nu l-as baga intr-un "teren minat" prin padure. Si asta nu pentru ca nu ar face fata, ci pentru ca mi-ar fi mila sa-l indoi in copaci...
Bafta la cumparaturi.
P.S.: Daca as rezista tentatiei sa nu ies de pe drum si sa nu o iau pe de-a dreptul intre un oras si altul.... mi-as lua si eu unul. A, si daca as avea banii necesari
1. ce stiti despre acest motor 3,2 160 caluti?
-este fiabil? ---- Este foarte fiabil daca e intretinut orespunzator cu uleiuri si filtre de calitate. Am un prieten in Arad care a ajuns la 360.000 km si inca nu a intrat sa schimbe ceva la compartimentul motor.
-exista probleme ascunse la el? ----- Din cate am auzit eu, nu sunt. Probabil doar impozitul de 2000 ron/an.
-care este consumul unui model automat ---- Consumul este cel dat de producator, dar este influentat foarte tare si de piciorul soferului.
-viteza....citeam pe undeva ca maxim 130km/h ceea ce nu-mi prea vine sa cred ---- Merge mai mult de atat, insa trebuie luat in considerare faptul ca este un SUV. Asadar, viteza mare = instabilitate mare in curbe si consum mare in plus (vezi forma nu tocmai aerodinamica).
2. Transmisie.
-Fiabila? ---- C.V. automate de la Mitsubishi sunt foarte, foarte, foarte fiabile daca sunt intretinute cu ulei de transmisie de calitate. Teoretic, intretinute, nu ar avea voie sa se strice vreodata. De exemplu eu la Pajero donator (vezi semnatura) am 1.382.000 km, iar CV manuala este cea originala, mergea impecabil, si asta fara si fi fost desfacuta vreodata. In rest, celalte ansamble de transmisie sunt f. ok.
-Probleme ascunse? --- Nu am auzit pe nimeni sa repare un CV automat de Mitsu, sa fie ca nou. Daca s-ar intampla sa se defecteze vreodata, cel mai indicat ar fi schimbarea ei cu alta.
3. Performante off road.
Desi este mitsubishi si in mod normal ar trebuii sa-mi fie jena ca intreb dar, cum sta la acest capitol?
------ Sta bine si la Off-Road, cu toate ca la "apogeul" masinilor Mitsu de off-road se afla Mk II scurt `92 -`98 cu motorul de 3000 si 3500 cmc, benzina. Face si asta fata drumurilor forestiere foarte bine, si asta datorita MOTORULUI si a cuplului foarte bun. Totusi, trebuie luat in considerare ca pana una-alta, e un SUV. Suspensie independenta = cursa mica la articulatie in teren, Spoilere de plastic = fragilitate, si mai ales costul mare al pieselor de caroserie. Aa... am uitat... sa nu treceti apa mare cu el (adica peste 50 cmc adancime) deoarece are foarte multa electronica fragila care poate ceda. Una peste alta, face fata drumurilor forestoere, merge bine pe macadam, insa eu personal nu l-as baga intr-un "teren minat" prin padure. Si asta nu pentru ca nu ar face fata, ci pentru ca mi-ar fi mila sa-l indoi in copaci...
Bafta la cumparaturi.
P.S.: Daca as rezista tentatiei sa nu ies de pe drum si sa nu o iau pe de-a dreptul intre un oras si altul.... mi-as lua si eu unul. A, si daca as avea banii necesari
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator