Consum Colt Cz3
Salutare tuturor!
As vrea sa va intreb despre consumul bestiei. Coltul meu e din 2006 si nu reusesc sa il aduc sub 7,5 extraurban. Sa nu mai zic urban...sare de 12.
Mi se pare cam mult pentru un 1.3 si as vrea sa mai citesc cateva pareri despre cei care detin acest model, eventual sfaturi pentru imbunatatire (schimb diverse piese daca este cazul)
Multumesc mult!
As vrea sa va intreb despre consumul bestiei. Coltul meu e din 2006 si nu reusesc sa il aduc sub 7,5 extraurban. Sa nu mai zic urban...sare de 12.
Mi se pare cam mult pentru un 1.3 si as vrea sa mai citesc cateva pareri despre cei care detin acest model, eventual sfaturi pentru imbunatatire (schimb diverse piese daca este cazul)
Multumesc mult!
Salut.
De cand ai masina? Cati km are? Cand pui contactul se aprinde martorul check engine si se stinge dupa ce porneste motorul? Mai demult ai descris simptomele unei clapete de acceleratie murdare, i-ai facut curatarea? Erori nu ti se aprindeau nici atunci? Sa nu ai martorii acoperiti cu izolier...
Admisia si evacuarea sunt standard si in stare buna?
Termostatul este functional? Bujiile au fost schimbate? Sunt de tipul corect si au distanta corespunzatoare intre electrod si impamantare?
Ce marime de jante si anvelope ai?
De cand ai masina? Cati km are? Cand pui contactul se aprinde martorul check engine si se stinge dupa ce porneste motorul? Mai demult ai descris simptomele unei clapete de acceleratie murdare, i-ai facut curatarea? Erori nu ti se aprindeau nici atunci? Sa nu ai martorii acoperiti cu izolier...
Admisia si evacuarea sunt standard si in stare buna?
Termostatul este functional? Bujiile au fost schimbate? Sunt de tipul corect si au distanta corespunzatoare intre electrod si impamantare?
Ce marime de jante si anvelope ai?
QUOTE (Alex44 @ Mar 2 2016, 11:16 AM) Salut.
De cand ai masina? Cati km are? Cand pui contactul se aprinde martorul check engine si se stinge dupa ce porneste motorul? Mai demult ai descris simptomele unei clapete de acceleratie murdare, i-ai facut curatarea? Erori nu ti se aprindeau nici atunci? Sa nu ai martorii acoperiti cu izolier...
Admisia si evacuarea sunt standard si in stare buna?
Termostatul este functional? Bujiile au fost schimbate? Sunt de tipul corect si au distanta corespunzatoare intre electrod si impamantare?
Ce marime de jante si anvelope ai?
Salut. De jumatate de an am masina. 157000 km, check engine se aprinde cand pornesc apoi se stinge la vreo 2,3 secunde, totul ok cu acceleratia acum (am schimbat piesa aceea electronica) Termostat ok, bujii ok, jantele cred ca sunt de 16''.
Inainte sa schimb acea piesa aveam mari probleme. Nu accelera deloc, maxim 20/h in treapta 3. Dupa schimb, totul ok.
Am schimbat filtrul de aer, filtrul de ulei, uleiul. O alta problema e ca se tureaza extrem de mult. De exemplu, in treapta 3 ajunge la 3500 rpm ca sa pot merge cu 40-45/h. Trebuie sa merg cu a 4-a sau a 5-a.
Merci!
De cand ai masina? Cati km are? Cand pui contactul se aprinde martorul check engine si se stinge dupa ce porneste motorul? Mai demult ai descris simptomele unei clapete de acceleratie murdare, i-ai facut curatarea? Erori nu ti se aprindeau nici atunci? Sa nu ai martorii acoperiti cu izolier...
Admisia si evacuarea sunt standard si in stare buna?
Termostatul este functional? Bujiile au fost schimbate? Sunt de tipul corect si au distanta corespunzatoare intre electrod si impamantare?
Ce marime de jante si anvelope ai?
Salut. De jumatate de an am masina. 157000 km, check engine se aprinde cand pornesc apoi se stinge la vreo 2,3 secunde, totul ok cu acceleratia acum (am schimbat piesa aceea electronica) Termostat ok, bujii ok, jantele cred ca sunt de 16''.
Inainte sa schimb acea piesa aveam mari probleme. Nu accelera deloc, maxim 20/h in treapta 3. Dupa schimb, totul ok.
Am schimbat filtrul de aer, filtrul de ulei, uleiul. O alta problema e ca se tureaza extrem de mult. De exemplu, in treapta 3 ajunge la 3500 rpm ca sa pot merge cu 40-45/h. Trebuie sa merg cu a 4-a sau a 5-a.
Merci!
- BadMike1989
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Oct 22, 2015 10:26 pm
QUOTE (cojack @ Mar 2 2016, 08:49 PM) nust ce sa zic eu am cz3 ul pe gpl:))) uit sa alimentez:)))
Nu e neaparat vorba de bani sau de cate ori alimentez. Ca idee doar. Oricine isi doreste un consum cat mai mic, indiferent de banii pe care ii are.
E putin enervant cand vad pe bord 9,6l/100 in oras.
Oricum, va multumesc tuturor pentru idei, sfaturi si rabdare. O sa incerc sa mai schimb cateceva si in final ma enervez, intru cu ea intr-un zid sau o vand.
Cu stima,
Roxin Tudorache
Nu e neaparat vorba de bani sau de cate ori alimentez. Ca idee doar. Oricine isi doreste un consum cat mai mic, indiferent de banii pe care ii are.
E putin enervant cand vad pe bord 9,6l/100 in oras.
Oricum, va multumesc tuturor pentru idei, sfaturi si rabdare. O sa incerc sa mai schimb cateceva si in final ma enervez, intru cu ea intr-un zid sau o vand.
Cu stima,
Roxin Tudorache
Intr-o dimineata de iarna (pornita la rece), cu intersectii aglomerate, pe distanta de 4km de acasa pina la munca imi consuma 14l/100km. Este adevarat ca am motor de 1.5, dar difentele intre 1.3 si 1.5 nu sunt semnificative.
In alta dimineata de vara (pornita tot la rece), cu trafic slab, putine masini (de obicei duminica), pe acelasi traseu imi consuma 7l/100km.
Am observat ca este foarte importanta temperatura ambientala, lumina de afara si traficul. Daca e noapte ai mai multi consumatori electrici(becuri de exterior si de interior), automat ai consum mai mare de carburant. De asemenea daca afara e frig, mai pornesti un ventilator, mai pornesti un dezaburizator, poate chiar si stergatoare daca ploua, ai si mai multi consumatori. Temperatura scazuta e si aia importanta, pentru ca o buna parte din drum motorul merge cu socul automat, si consuma mai multa benzina pina se incalzeste apa din motor. Vara se incalzeste mult mai repede. De exemplu poti sa scoti un consum mai mic daca pleci cu masina imediat de pe loc. Daca astepti pe loc sa se incalzeasca, motorul va functiona mai mult timp cu socul activat pina se va incalzi apa din motor decat daca te-ai deplasa. In trafic motorul functioneaza in accelerari succesive, pe cand pe loc functioneaza constant la 700 RPM.
Toate astea trebuie luate in considerare. Mie imi variaza consumul de la 7 la 14l/100km pe acelasi traseu in functie de cele de mai sus.
In alta dimineata de vara (pornita tot la rece), cu trafic slab, putine masini (de obicei duminica), pe acelasi traseu imi consuma 7l/100km.
Am observat ca este foarte importanta temperatura ambientala, lumina de afara si traficul. Daca e noapte ai mai multi consumatori electrici(becuri de exterior si de interior), automat ai consum mai mare de carburant. De asemenea daca afara e frig, mai pornesti un ventilator, mai pornesti un dezaburizator, poate chiar si stergatoare daca ploua, ai si mai multi consumatori. Temperatura scazuta e si aia importanta, pentru ca o buna parte din drum motorul merge cu socul automat, si consuma mai multa benzina pina se incalzeste apa din motor. Vara se incalzeste mult mai repede. De exemplu poti sa scoti un consum mai mic daca pleci cu masina imediat de pe loc. Daca astepti pe loc sa se incalzeasca, motorul va functiona mai mult timp cu socul activat pina se va incalzi apa din motor decat daca te-ai deplasa. In trafic motorul functioneaza in accelerari succesive, pe cand pe loc functioneaza constant la 700 RPM.
Toate astea trebuie luate in considerare. Mie imi variaza consumul de la 7 la 14l/100km pe acelasi traseu in functie de cele de mai sus.
- stefanpomarac
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 02, 2014 12:38 am
Ai pus-o pe tester?
Si referitor diferenta de consum nu f mare intre 1.3 si 1.5. Asa se spune si intre 1.1 si 1.3. Asta înseamnă ca nu e diferenta mare 1.1 si 1.5? ) Sa nu exageram totusi.
Mie cu motorul de 1.1 îmi ia 7.5-8 l/100 km in Bucuresti. In afara la mers constant cu 100-110 km/h, 5,5-6. La 1.3 eu as mai pune un litru. La 1.5, 1,5-2 litri fata de motorul de 1.1. Teoretic.
Si referitor diferenta de consum nu f mare intre 1.3 si 1.5. Asa se spune si intre 1.1 si 1.3. Asta înseamnă ca nu e diferenta mare 1.1 si 1.5? ) Sa nu exageram totusi.
Mie cu motorul de 1.1 îmi ia 7.5-8 l/100 km in Bucuresti. In afara la mers constant cu 100-110 km/h, 5,5-6. La 1.3 eu as mai pune un litru. La 1.5, 1,5-2 litri fata de motorul de 1.1. Teoretic.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori