Zgomote Motor Ralliart 2010
Salutare tuturor,
Sub rezerva faptului ca aceasta problema ar putea fi dezbatuta intr-un alt topic - cer scuze administratorilor, intampin urmatorul comportament:
Ralliart 2010 are doar 5000 km neabuzat, fara gropi, santuri sau alte borduri semnificative, pupat si bibilit...
Incerc sa descriu problema cat de fidel se poate: zgomot la motor, ca un trancanit (joaca o bila intr-o cutie) in relanti, pare insa ca sa aude si la acceleratie, de undeva din spatele motorului (cum privim frontal masina).
am fost azi la service...nu au stiut oamenii de unde provine...solutia: o las in service si trebuie desfacuta....pana atunci insa...poate un second opinion...stiu e ca si cum vin la doctor si spun ca ma doare capul - ce-o fi...
recunosc am o problema cu perspectiva desfacutului in general la doar 5000 km...si un pic paranoic la orice zgomot - trebuie sa intelegeti, vin de pe Alfa 159...si orice zgomot ce darama asteptarile mele in materie de fiabilitate japoneza ma streseaza
Astept opinii si va multumesc mult,
Alex
Sub rezerva faptului ca aceasta problema ar putea fi dezbatuta intr-un alt topic - cer scuze administratorilor, intampin urmatorul comportament:
Ralliart 2010 are doar 5000 km neabuzat, fara gropi, santuri sau alte borduri semnificative, pupat si bibilit...
Incerc sa descriu problema cat de fidel se poate: zgomot la motor, ca un trancanit (joaca o bila intr-o cutie) in relanti, pare insa ca sa aude si la acceleratie, de undeva din spatele motorului (cum privim frontal masina).
am fost azi la service...nu au stiut oamenii de unde provine...solutia: o las in service si trebuie desfacuta....pana atunci insa...poate un second opinion...stiu e ca si cum vin la doctor si spun ca ma doare capul - ce-o fi...
recunosc am o problema cu perspectiva desfacutului in general la doar 5000 km...si un pic paranoic la orice zgomot - trebuie sa intelegeti, vin de pe Alfa 159...si orice zgomot ce darama asteptarile mele in materie de fiabilitate japoneza ma streseaza
Astept opinii si va multumesc mult,
Alex
Sigur nu are lant?
http://www.4b11t.org/tag/block/page/2/
http://evoxclub.com/archive/index.php/t-5.html
http://www.youtube.com/watch?v=Bb4zdcD0G-Y
Eu as cam intelege ca are un lant la distributie si nu curea. Silentios chiar. Sincer habar nu am de mecanica motorului, dar totusi as zice ca are.
De zgomot, imi pare rau, nu pot zice nimic. Ai putea incerca eventual sa te loghezi pe forumul din state si sa ii intrebi pe baietii de acolo. Exista mult mai multe masini in US decat la noi si poate reusesti sa aflii ceva mai mult informatii.
http://www.4b11t.org/tag/block/page/2/
http://evoxclub.com/archive/index.php/t-5.html
http://www.youtube.com/watch?v=Bb4zdcD0G-Y
Eu as cam intelege ca are un lant la distributie si nu curea. Silentios chiar. Sincer habar nu am de mecanica motorului, dar totusi as zice ca are.
De zgomot, imi pare rau, nu pot zice nimic. Ai putea incerca eventual sa te loghezi pe forumul din state si sa ii intrebi pe baietii de acolo. Exista mult mai multe masini in US decat la noi si poate reusesti sa aflii ceva mai mult informatii.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Salutare,
news flash.
Am lasat Ralliart-ul in service. Baietii au luat-o din aproape in aproape, dupa cum urmeaza:
- schimbat ulei + filtru (destul de negru si lipsit de vascozitate); un mic sfat pentru ulei, in special celor cu Ralliart achizitionate din ultimul stoc cu Euro 4: atata timp cat nu se stie cat au stat masinile pe stoc cu lichidele prin motor, uleiul ar trebui schimbat pana in 7500 km. A mea are 5000 km si service-ul a recunoscut ca uleiul meu nu arata absolut deloc bine.
Zgomotul nu a disparut...
- deschis capac motor vertificat tacheti, culbutori, etc....toate la locul lor, zgomot persista.
- verificat distributie, dat jos baia de ulei, din nou fara probleme;
- dupa atente si amanuntite verificari, s-a stabilit ca zgomotul origina din cutia de viteze.
Concluzie: se schimba cutia de viteze in garantie.
Cum vin de pe Alfa 159 si aratand un nivel maxim de paranoia si stres, service-ul s-a comportat ireprosabil: suntat, vorbit suflat in fund, tot dichisul, mai mult au reusit sa rezolve problema, rapid si fara sa faca lego masina.
Va tin la curent cu ce se mai intampla.
news flash.
Am lasat Ralliart-ul in service. Baietii au luat-o din aproape in aproape, dupa cum urmeaza:
- schimbat ulei + filtru (destul de negru si lipsit de vascozitate); un mic sfat pentru ulei, in special celor cu Ralliart achizitionate din ultimul stoc cu Euro 4: atata timp cat nu se stie cat au stat masinile pe stoc cu lichidele prin motor, uleiul ar trebui schimbat pana in 7500 km. A mea are 5000 km si service-ul a recunoscut ca uleiul meu nu arata absolut deloc bine.
Zgomotul nu a disparut...
- deschis capac motor vertificat tacheti, culbutori, etc....toate la locul lor, zgomot persista.
- verificat distributie, dat jos baia de ulei, din nou fara probleme;
- dupa atente si amanuntite verificari, s-a stabilit ca zgomotul origina din cutia de viteze.
Concluzie: se schimba cutia de viteze in garantie.
Cum vin de pe Alfa 159 si aratand un nivel maxim de paranoia si stres, service-ul s-a comportat ireprosabil: suntat, vorbit suflat in fund, tot dichisul, mai mult au reusit sa rezolve problema, rapid si fara sa faca lego masina.
Va tin la curent cu ce se mai intampla.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori