Lancer Ralliart 2010
eu zic sa faci un efort si sa faci un drive test cu masina.
nu cred ca este neaparat nevoie sa mergi pana la bucuresti pt drive test, sunt convins ca mai sunt in alte orase mai apropiate care au ralliart la drive test, cel putin la brasov au pt ca a facut cix drive test.
eu in rest nu ma pot pronunta cu privire la comportamentul masinii pt ca nu am condus.
nu cred ca este neaparat nevoie sa mergi pana la bucuresti pt drive test, sunt convins ca mai sunt in alte orase mai apropiate care au ralliart la drive test, cel putin la brasov au pt ca a facut cix drive test.
eu in rest nu ma pot pronunta cu privire la comportamentul masinii pt ca nu am condus.
Nu au nici la Brasov. Eu am facut drive testul in cadrul evenimentului Mitsubishi Drive Day si era o masina alocata acestui eveniment care e plimbata in toate locatiile unde se organizeaza.
Din cate stiu se mai organizeaza si in alte orase si poate ai sansa sa ii prinzi undeva aproape de Cluj. Poate te ajuta cineva si iti spune orasele prin care urmeaza sa ajunga acest eveniment. Sau poate te ajuta chiar dealerul local, avand in vedere faptul ca e direct interesat sa iti vanda aceasta masina.
Impresiile mele in urma drive testului le ai mai sus.
Din cate stiu se mai organizeaza si in alte orase si poate ai sansa sa ii prinzi undeva aproape de Cluj. Poate te ajuta cineva si iti spune orasele prin care urmeaza sa ajunga acest eveniment. Sau poate te ajuta chiar dealerul local, avand in vedere faptul ca e direct interesat sa iti vanda aceasta masina.
Impresiile mele in urma drive testului le ai mai sus.
cam asa e.
una de 30.000, plus un colt de 11.000 si un lancer de 17000, un pajero de 50.000, un L200 de 23.000, un evo de 45.000, colt ralliart de 14.000, outlander cate unu din fiecare ca sa vedem cum e si diesel si benzina si automata si manuala, asx si benzina si diesel, hai sa mai punem si accesorii pe ele, bagam ceva bani in stocul de piese ca romanului i se pare foarte normal sa gaseasca orice rahat pe stoc (chiar daca nu l-a cerut nimeni timp de 5 ani), aduna si masinile de prin showroomuri si parca nu mai e asa usor calculul asta.
una de 30.000, plus un colt de 11.000 si un lancer de 17000, un pajero de 50.000, un L200 de 23.000, un evo de 45.000, colt ralliart de 14.000, outlander cate unu din fiecare ca sa vedem cum e si diesel si benzina si automata si manuala, asx si benzina si diesel, hai sa mai punem si accesorii pe ele, bagam ceva bani in stocul de piese ca romanului i se pare foarte normal sa gaseasca orice rahat pe stoc (chiar daca nu l-a cerut nimeni timp de 5 ani), aduna si masinile de prin showroomuri si parca nu mai e asa usor calculul asta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori