Lancer Ralliart 2010
salutare
tocmai s-au anuntat informatiile oficiale despre ralliart in Romania ( sau cel putin eu azi le-am primit)
merita masina asta aproape 30.000 euro cu TVA ?
exterior DA
tinuta de drum , motor , sasiu DA
interior NU are interior de 30.000 euro decat daca nu se va mai folosi plasticul asta ordinar pe care il avem si noi ...si nu cred ca va fi altceva ca nici la EVO nu este altceva
prezentare :
LANCER SPORT SEDAN 2.0T SST RALLIART GS
Principalele caracteristici tehnice:
Dimensiuni ? L x l x h
4570 x 1760 x 1490 mm
Caroserie ? nr. locuri
Sedan, 4 usi ? 5 locuri
Transmisie
6 A/T Automata ? Secventiala Sport Shift Transmission / schimbator volan
4x4 permanent ACD (Active Centre Differential)
AWC: All-wheel control (ACD + ASC + S-ABS)
Motor: Tip/ nr. cilindri / nr.supape / Nivel polure
2.0 DOHC MIVEC Dual VVT Turbo
Capacitate cilindrica
1998 cmc
Putere maxima
177 kW (240 CP) / 6000 rpm
Cuplu maxim
343 Nm / 2500-4725 rpm
Viteza maxima
240 km/h / 6500 rpm
Acceleratie 0-100 km/h
7.0 s
Combustibil
Benzina fara plumb
Consum (extraurban/ urban / mixt)
7.8 / 13.8 / 10.0 l/100km
Emisii CO2 (extraurban/ urban / mixt)
186 / 328 / 238 g/km
Dotari standard ? pachet optiuni A15
? Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei
EXTERIOR
? Capota din aluminiu cu prize de admisie si evacuare a aerului
? Evacuare cu 2 tevi cromate
? Faruri cu bi-Xenon cu reglare automata, adaptive la directie / Spalatoare de faruri
? Grila radiator cromata
? Lampa ceata spate cu functie de stingere automata / Lampa stop centrala pe luneta
? Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei
? Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei
? Pachet sport exterior: praguri laterale exterioare in culoarea caroseriei, bara fata tip sport
? Proiectoare de ceata
? B42 - Jante aliaj usor 18? x 7,0? cu pneuri 215/45R18 cu finisaj gri
? Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 / cotiera centrala cu suport pentru pahare
INTERIOR
? Capac pentru spatiul de depozitare din consola centrala
? Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare / suport central pentru pahare prevazut cu capac cu ornament cromat
? Finisaj cu textura sport (geometric) pentru panoul de bord cu ornament argintiu
? Manere interioare usi cromate
? Scaun sofer reglabil pe inaltime
? Aer conditionat automat
CONFORT
? Computer de bord cu display central multifuntional
? Cruise control ? pilot automat cu comezi pe volan
? Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer
? Inchidere centralizata cu telecomanda
? Volan tip sport imbracat in piele reglabil pe inaltime / comenzi audio pe volan / padele pentru schimbarea vitezei la volan
? K03 - Scaune cu tapiterie din piele cu incalzire pentru locurile din fata
? J71 - Sistem de navigatie cu HDD si display LCD color / sistem audio Rockford Fosgate Integrat cu 9 difuzoare
? M59 - Torpedou cu refrigerare
? QX6 - Sistem hands-free cu bluetooth
? VF1 - Inchidere centralizata cu sistem de operare fara cheie
? Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer
SIGURANTA
? Airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina pentru sofer si pasager
? ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii
? Imobilizator electronic
? Sistem de asistare la pornirea din panta
? Sistem de franare cu ABS (Anti-Lock Braking System) si EBD (Electronic Brake-force Distribution)
? Sistem de semnalizare vizuala la franarea de urgenta (semnal de avarie)
Pret fara TVA*
24.361 Eur
Pret cu TVA
28.990 Eur
tocmai s-au anuntat informatiile oficiale despre ralliart in Romania ( sau cel putin eu azi le-am primit)
merita masina asta aproape 30.000 euro cu TVA ?
exterior DA
tinuta de drum , motor , sasiu DA
interior NU are interior de 30.000 euro decat daca nu se va mai folosi plasticul asta ordinar pe care il avem si noi ...si nu cred ca va fi altceva ca nici la EVO nu este altceva
prezentare :
LANCER SPORT SEDAN 2.0T SST RALLIART GS
Principalele caracteristici tehnice:
Dimensiuni ? L x l x h
4570 x 1760 x 1490 mm
Caroserie ? nr. locuri
Sedan, 4 usi ? 5 locuri
Transmisie
6 A/T Automata ? Secventiala Sport Shift Transmission / schimbator volan
4x4 permanent ACD (Active Centre Differential)
AWC: All-wheel control (ACD + ASC + S-ABS)
Motor: Tip/ nr. cilindri / nr.supape / Nivel polure
2.0 DOHC MIVEC Dual VVT Turbo
Capacitate cilindrica
1998 cmc
Putere maxima
177 kW (240 CP) / 6000 rpm
Cuplu maxim
343 Nm / 2500-4725 rpm
Viteza maxima
240 km/h / 6500 rpm
Acceleratie 0-100 km/h
7.0 s
Combustibil
Benzina fara plumb
Consum (extraurban/ urban / mixt)
7.8 / 13.8 / 10.0 l/100km
Emisii CO2 (extraurban/ urban / mixt)
186 / 328 / 238 g/km
Dotari standard ? pachet optiuni A15
? Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei
EXTERIOR
? Capota din aluminiu cu prize de admisie si evacuare a aerului
? Evacuare cu 2 tevi cromate
? Faruri cu bi-Xenon cu reglare automata, adaptive la directie / Spalatoare de faruri
? Grila radiator cromata
? Lampa ceata spate cu functie de stingere automata / Lampa stop centrala pe luneta
? Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei
? Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei
? Pachet sport exterior: praguri laterale exterioare in culoarea caroseriei, bara fata tip sport
? Proiectoare de ceata
? B42 - Jante aliaj usor 18? x 7,0? cu pneuri 215/45R18 cu finisaj gri
? Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 / cotiera centrala cu suport pentru pahare
INTERIOR
? Capac pentru spatiul de depozitare din consola centrala
? Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare / suport central pentru pahare prevazut cu capac cu ornament cromat
? Finisaj cu textura sport (geometric) pentru panoul de bord cu ornament argintiu
? Manere interioare usi cromate
? Scaun sofer reglabil pe inaltime
? Aer conditionat automat
CONFORT
? Computer de bord cu display central multifuntional
? Cruise control ? pilot automat cu comezi pe volan
? Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer
? Inchidere centralizata cu telecomanda
? Volan tip sport imbracat in piele reglabil pe inaltime / comenzi audio pe volan / padele pentru schimbarea vitezei la volan
? K03 - Scaune cu tapiterie din piele cu incalzire pentru locurile din fata
? J71 - Sistem de navigatie cu HDD si display LCD color / sistem audio Rockford Fosgate Integrat cu 9 difuzoare
? M59 - Torpedou cu refrigerare
? QX6 - Sistem hands-free cu bluetooth
? VF1 - Inchidere centralizata cu sistem de operare fara cheie
? Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer
SIGURANTA
? Airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina pentru sofer si pasager
? ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii
? Imobilizator electronic
? Sistem de asistare la pornirea din panta
? Sistem de franare cu ABS (Anti-Lock Braking System) si EBD (Electronic Brake-force Distribution)
? Sistem de semnalizare vizuala la franarea de urgenta (semnal de avarie)
Pret fara TVA*
24.361 Eur
Pret cu TVA
28.990 Eur
QUOTE (COObra @ Feb 11 2010, 09:41 PM) nu stiu daca te-ai prins, dar era o ironie.
Da, se pare ca la Mitsubishi si in special la MCar clientii au parte doar de mistouri ieftine si nu de reduceri cum ar fi normal sa se intample - se pare ca mitsu nu are nevoie de clienti si sa ruleze bani (chiar mai putini la inceput dand reduceri la cumparare dar avand dupa aceea clienti la revizii, service, accesori etc.) deoarece vinde pe piata romaneasca ceva mai mult de 1 milion de masini pe an...nu stiu daca te-ai prins, dar era o ironie Coobra.
Spun asta din proprie experienta, deoarece atunci cand am negociat ceva la ei, nu s-a putut deloc lasa la pret, iar alt dealer de la o alta marca (Mazda) a lasat vreo 4.200 de Euro din pretul de catalog. Dar o povestire despre "placuta" experienta cu MCar si in special dna. Gabi Pacea poate o sa postez in alta parte a forumului...a si gresesc - la o masina care ar fi costat vreo 20.000 Euro (pretul meu) - 22.000 Euro (pretul lor) mi-au dat reducere de 200 (doua sute) de Euro - asta chiar ca te face sa-ti schimbi optiunea daca nu esti hotarat sa cumperi masina...nu stiu daca te-ai prins, dar era o ironie Coobra
Da, se pare ca la Mitsubishi si in special la MCar clientii au parte doar de mistouri ieftine si nu de reduceri cum ar fi normal sa se intample - se pare ca mitsu nu are nevoie de clienti si sa ruleze bani (chiar mai putini la inceput dand reduceri la cumparare dar avand dupa aceea clienti la revizii, service, accesori etc.) deoarece vinde pe piata romaneasca ceva mai mult de 1 milion de masini pe an...nu stiu daca te-ai prins, dar era o ironie Coobra.
Spun asta din proprie experienta, deoarece atunci cand am negociat ceva la ei, nu s-a putut deloc lasa la pret, iar alt dealer de la o alta marca (Mazda) a lasat vreo 4.200 de Euro din pretul de catalog. Dar o povestire despre "placuta" experienta cu MCar si in special dna. Gabi Pacea poate o sa postez in alta parte a forumului...a si gresesc - la o masina care ar fi costat vreo 20.000 Euro (pretul meu) - 22.000 Euro (pretul lor) mi-au dat reducere de 200 (doua sute) de Euro - asta chiar ca te face sa-ti schimbi optiunea daca nu esti hotarat sa cumperi masina...nu stiu daca te-ai prins, dar era o ironie Coobra
daca ai fi avut bunul simt sa te uiti si la pretul intreg al masinii, inainte sa te apuci sa postezi, ai fi vazut ca este redusa de la 26.250 la 21.000.
iote cum se facura 5.250 euro discount la mitsubishi, oarecum mai mare decat l amazda matale, si culmea, nu e nici o ironie.
dar am invatat noi de la teve sa intram la dealer si sa cerem zece mii discount.
sunt curios fiecare in ce domeniu activati ce reduceri faceti.....de criza ca sa zic asa. ca in afara de masini, vad ca totul se scumpeste.
despre experientele cu alte persoane in afara de mine, nu imi pot da cu parerea.
si pana la urma hotaraste-te, nu a lasat de loc la pret, sau a lasat 200 eur.
si daca 21.000 nu e un pret mai mult decat corect pentru o masina ca ralliart.....inseamna ca nu stii ce e mitsubishi si nici nu vrei decat sa te convingi singur ca e alegerea gresita si cauti nod in papura.
iote cum se facura 5.250 euro discount la mitsubishi, oarecum mai mare decat l amazda matale, si culmea, nu e nici o ironie.
dar am invatat noi de la teve sa intram la dealer si sa cerem zece mii discount.
sunt curios fiecare in ce domeniu activati ce reduceri faceti.....de criza ca sa zic asa. ca in afara de masini, vad ca totul se scumpeste.
despre experientele cu alte persoane in afara de mine, nu imi pot da cu parerea.
si pana la urma hotaraste-te, nu a lasat de loc la pret, sau a lasat 200 eur.
si daca 21.000 nu e un pret mai mult decat corect pentru o masina ca ralliart.....inseamna ca nu stii ce e mitsubishi si nici nu vrei decat sa te convingi singur ca e alegerea gresita si cauti nod in papura.
Pai tu numesti reducere 200 de Euro la o masina de 22000 Euro ? Asta e la misto...
Si apropo de preturi - uita-te putin aici http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/ ... &loc=en-us . In SUA cumperi un EVO cu 35.000 dolari ceea ce la paritatea de 1 Euro = 1,35 Dolari cat e acum inseamna aproximativ 26.000 Euro. La pretul asta voi aveti la vanzare Ralliart varianta de echipare superioara "redusa" de la 31.000 Euro - deci da, mai e loc de reduceri si la Ralliart. Acelasi EVO cu cel descris mai sus (transmisie manuala) la noi se vinde cu 36.000 Euro fara TVA, deci 10.000 in plus dintr-un foc fata de alte piete. Oricum nu era vorba neaparat acum de reducerea la Ralliart care e buna, e vorba despre vremuri in care clientii primeau din partea voastra doar o atitudine sfidatoare cum ar fi acea reducere de cacao despre care am spus mai sus...roata se intoarce - si apropo de cautat nod in papura, nu am absolut nimic impotriva marcii si masinilor - masinile sunt foarte bune si chiar am un Mitsubishi Lancer model vechi pe langa Mazda 6 pe care am luat-o de la altii cu 4.200 reducere cand voi faceati reduceri de 200 de Euro la Lancerul nou pe care vroiam sa-l iau, ca doar vindeti milioane in tara.
Oricum Ralliart zboara din start din optiunile mele pentru ca nu are transmisie manuala - stiu ca se poate opta si pentru o asa-zisa "manuala", dar chiar nu e una adevarata - as vrea sa vad pe cineva cum schimba vitezele din paddles in curbe - la fel ce se poate schimba cand se opteaza astfel din maciulie numai transmisie manuala nu se poate numi. Ar intra in optiuni doar EVO cu transmisie manuala dar din pacate are un nivel de echipare jenant - in situatia asta cu siguranta as alege Mazda 3 MPS care vine cu cutie manuala 6 trepte si e mai rapida oricum (poate din aceasta cauza) decat Ralliart - faptul ca Ralliart are AWD iar Mazda FWD nu ma incalzeste cu nimic - AWD la Ralliart e facuta pe o platforma de masina cu tractiune fata - doar AWD de la EVO e reusita 100%.
Si da, in domeniul in care lucrez eu se aplica in prezent reduceri substantiale pntru clienti (se poate ajunge si pana la 50% din valoarea serviciilor).
Si apropo de preturi - uita-te putin aici http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/ ... &loc=en-us . In SUA cumperi un EVO cu 35.000 dolari ceea ce la paritatea de 1 Euro = 1,35 Dolari cat e acum inseamna aproximativ 26.000 Euro. La pretul asta voi aveti la vanzare Ralliart varianta de echipare superioara "redusa" de la 31.000 Euro - deci da, mai e loc de reduceri si la Ralliart. Acelasi EVO cu cel descris mai sus (transmisie manuala) la noi se vinde cu 36.000 Euro fara TVA, deci 10.000 in plus dintr-un foc fata de alte piete. Oricum nu era vorba neaparat acum de reducerea la Ralliart care e buna, e vorba despre vremuri in care clientii primeau din partea voastra doar o atitudine sfidatoare cum ar fi acea reducere de cacao despre care am spus mai sus...roata se intoarce - si apropo de cautat nod in papura, nu am absolut nimic impotriva marcii si masinilor - masinile sunt foarte bune si chiar am un Mitsubishi Lancer model vechi pe langa Mazda 6 pe care am luat-o de la altii cu 4.200 reducere cand voi faceati reduceri de 200 de Euro la Lancerul nou pe care vroiam sa-l iau, ca doar vindeti milioane in tara.
Oricum Ralliart zboara din start din optiunile mele pentru ca nu are transmisie manuala - stiu ca se poate opta si pentru o asa-zisa "manuala", dar chiar nu e una adevarata - as vrea sa vad pe cineva cum schimba vitezele din paddles in curbe - la fel ce se poate schimba cand se opteaza astfel din maciulie numai transmisie manuala nu se poate numi. Ar intra in optiuni doar EVO cu transmisie manuala dar din pacate are un nivel de echipare jenant - in situatia asta cu siguranta as alege Mazda 3 MPS care vine cu cutie manuala 6 trepte si e mai rapida oricum (poate din aceasta cauza) decat Ralliart - faptul ca Ralliart are AWD iar Mazda FWD nu ma incalzeste cu nimic - AWD la Ralliart e facuta pe o platforma de masina cu tractiune fata - doar AWD de la EVO e reusita 100%.
Si da, in domeniul in care lucrez eu se aplica in prezent reduceri substantiale pntru clienti (se poate ajunge si pana la 50% din valoarea serviciilor).
in privinta preturilor, refuz sa mai discut in contradictoriu, doar ca masinile din state nu sunt aceleasi cu cele care se vand aici, deci nu compara pretul, mai ales ca una e sa aduci o masina doar traversand oceanul si alta e sa o aduci traversand oceanul si asia.
mazda 6 nu e o alegerea rea, sa o stapanesti sanatos, iar la partea cu ralliart, transmisie, mazda 3....m-ai pierdut.
iar in curbe nu se schimba vitezele, mai ales cand mergi sportiv.
mazda 6 nu e o alegerea rea, sa o stapanesti sanatos, iar la partea cu ralliart, transmisie, mazda 3....m-ai pierdut.
iar in curbe nu se schimba vitezele, mai ales cand mergi sportiv.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori