Lancer Ralliart 2010
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
Multumesc pentru informatii.
Referitor la politicile de vinzari ale dealerilor: cei din Cluj nu pareau foarte "agitati" sa vinda masina. Nu mi-au facut nici o reducere, mi-au oferit un pret ridicol pentru masina mea pentru buy-back (pentru ca "trebuie sa cistige si ei"), fara test-drive...
Am mai fost si pe la alte marci, cam fiecare tragea de tine (mai ales pe timp de criza): un discount, ceva optionale gratis, etc. Ma rog, fiecare isi face afacerea asa cum crede. Scuze perntru off-topic.
Revenind la ce ma intereseaza: consumul e OK, daca e asa cum mi-ai spus. Nu ma sperie un consum in oras de 14-15%; mi se pare normal pentru 240 cai si 4x4.
Referitor la politicile de vinzari ale dealerilor: cei din Cluj nu pareau foarte "agitati" sa vinda masina. Nu mi-au facut nici o reducere, mi-au oferit un pret ridicol pentru masina mea pentru buy-back (pentru ca "trebuie sa cistige si ei"), fara test-drive...
Am mai fost si pe la alte marci, cam fiecare tragea de tine (mai ales pe timp de criza): un discount, ceva optionale gratis, etc. Ma rog, fiecare isi face afacerea asa cum crede. Scuze perntru off-topic.
Revenind la ce ma intereseaza: consumul e OK, daca e asa cum mi-ai spus. Nu ma sperie un consum in oras de 14-15%; mi se pare normal pentru 240 cai si 4x4.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Am condus si eu un exemplar, este interesanta...dar nu de 30.000e. Adica este confortabila, spatioasa, dar nu m-a impresionat prin sportivitate. Ma asteptam sa fie mai rigida si mai brutala in reactii, desi trage frumos pe modul sport.
PS: subvireaza tare de tot si e cam neascultatoare cand vrei s-o dai de-a latu'
PS: subvireaza tare de tot si e cam neascultatoare cand vrei s-o dai de-a latu'
Ralliart este totusi, in ciuda celor 240 de CP, un sedan de familie. Da-i mai multa brutalitate in reactii cu ceva piciulici prin masina si o sa vezi atunci "brutalitate" din partea lor.
Pentru mai multa brutalitate - o evolutie de grupa N, cred ca te-ar prinde bime. Dar e alta discutie, offtopic bineinteles.
Pentru mai multa brutalitate - o evolutie de grupa N, cred ca te-ar prinde bime. Dar e alta discutie, offtopic bineinteles.
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
QUOTE (metal_militia @ Sep 16 2010, 09:34 AM) Am condus si eu un exemplar, este interesanta...dar nu de 30.000e. Adica este confortabila, spatioasa, dar nu m-a impresionat prin sportivitate. Ma asteptam sa fie mai rigida si mai brutala in reactii, desi trage frumos pe modul sport.
PS: subvireaza tare de tot si e cam neascultatoare cand vrei s-o dai de-a latu'
Unde ai condus-o? Daca vrei rigiditate si sportivitate mergi pe Evo. Cred ca te-ai straduit ceva sa o dai de-a latu'...
PS: subvireaza tare de tot si e cam neascultatoare cand vrei s-o dai de-a latu'
Unde ai condus-o? Daca vrei rigiditate si sportivitate mergi pe Evo. Cred ca te-ai straduit ceva sa o dai de-a latu'...
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Am fost cu propietarul si a dezactivat tot ce a putut dezactiva, adica mi-a dat-o pregatita, ca eu nu stiam sa umblu la ea prea bine (fata de Lancer Clasic e naveta spatiala la interior). Locatia a fost A2 si prima parcare de pe A2.
DeBogadan, ai dreptate, nu poate sa le faca pe toate. Are un spatiu interior imens, e mai bine antifonata, portbagaj mare si totusi se misca foarte bine. Termenul de comparatie fiind Lancerul de 2.0 vechi.
DeBogadan, ai dreptate, nu poate sa le faca pe toate. Are un spatiu interior imens, e mai bine antifonata, portbagaj mare si totusi se misca foarte bine. Termenul de comparatie fiind Lancerul de 2.0 vechi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori