Lancer Ralliart 2010

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Lancer Ralliart
Scrie răspuns
Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Iun 05, 2010 9:43 pm

un articol care descrie destul de corect masina...nu stiu de capitolul consum ce sa zic !!!!!....

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Iun 26, 2010 5:08 pm

NEWS: 2011 Lancer Ralliart New information.

Mitsubishi has announced official upgrades and pricing for its 2011 Lancer Ralliart turbocharged AWD sedan. The 2011 Lancer Ralliart will come with a 242hp (258 lb-ft of torque) turbocharged four-cylinder ? up 5 horsepower from the 2010 version of the same 4B11 engine. The 2011 model will also have an optional 5 speed manual transmission as well as a TC-SST dual-clutch gearbox. Pricing for the manual transmission will start at $25,190, and the dual-clutch version will start at $26,590.

According to Mitsubishi the new 2011 Lancer Ralliart will also be 90 lbs lighter than the outgoing 2010 model. The biggest change from 2010 to 2011 will be better wheels and tires. The new Ralliart will come standard with 18 x 8.5-inch Enkei wheels (same as in the Evo GSR) that will carry 245/40R18 Yokohama ADVAN asymmetrical performance tires, a change from the mild 215mm Yokohama tires of the previous model year. The 2011 Ralliart will also gain slightly larger fenders in order to house the new bigger wheels and tires.

Mitsubishi says that the new Ralliart will have a .5 second quicker 0-60 time, giving the car a 0-60 in 5.4 seconds (2010 model did a 0-60 in 5.9 seconds). Considering that the $34,990 rally bred Lancer Evolution GSR does a 0-60 in 4.9 seconds, the new Ralliart looks pretty impressive.
Sursa


Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Iun 26, 2010 6:21 pm

L-am "pipait" pe cel din 2010 si eu la Danyutz la showroom. Uff uff, cand te gandesti ca unii dau mai mult pe un Passat decat pe un Ralliart.
Superba daca nu ai bani de un Evo.
Offtopic: Idem Coltu Ralli...

Mersi Danyutz...

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Iun 26, 2010 8:18 pm

Da , merita .

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Iul 19, 2010 1:15 pm

Impresii dupa un test drive cu Lancer Ralliart:
- Motorul trage foarte bine. Nu am apucat sa il butonez prea tare, dar dupa ce am parcurs jumatate de traseu, cel din dreapta mea a zis "si-acum sa il comutam pe modul sport", iar eu "dar pana acum pe ce a fost?" . Pe modul sport cutia schimba pe la 7000 de ture. Schimbarea de viteza e foarte rapida, ceea ce face ca aceasta cutie aiutomata sa fie peste una manuala.
- Ca si stabilitate se poate compara cu Lancerul normal. Am intrat in viraje cu viteze asemanatoare. Se observa o usoara senzatie de subvirare, care la mine o dadeam pe seama motorului diesel care e ceva mai greu. Traseul pe care am mers era ideal pentru un astfel de testdrive cu ralliart. Era plin de serpentine si avea si cateva zone in care te poti bucura de acceleratie.
- Franele sunt ceva mai mari decat la Lancerul normal, dar cred ca sunt usor subdimensionate pentru puterea acestei masini. La frana se simtea ca discurile sunt un pic ovalizate. La cum s-a mers cu masina aia e de asteptat.
- Consumul dupa ce a fost forjat toata ziua de multa lume era undeva la 24%, dar asta cred ca e ultimul lucru la care te gandesti cand iti iei o astfel de masina.
- Sunt curios ce trebuie sa ii faci la masina aia ca sa patineze la plecarea de pe loc. Daca era cu cutie manuala cred ca era mai simplu.

Am ramas cu o impresie foarte buna despre acest model si pot sa zic ca isi merita din plin banii.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Aug 03, 2010 9:21 pm

QUOTE (Tanaka)Test Drive: Mitsubishi Lancer Ralliart
Test Drive: Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart

Intro: Ralliart este numele diviziei sport a constructorului nipon. Divizia a fost ?nchisă acum ceva vreme din cauza crizei, dar denumirea Ralliart răm?ne să desemneze modelele speciale din gama Mitsubishi. Colt-ul Ralliart de 150 CP nu mai este disponibil aşa că dacă vreţi un Mitsubishi care să poarte acest nume legendar trebuie să vă orientaţi către gama Lancer.

Iar ?n gama Lancer, Ralliart-ul este disponibil acum ?n două versiuni de caroserie: sedan sau sportback. Sportback, adică hatchback ?n limbajul Mitsubishi. Acesta din urmă permite constructorului japonez să se alăture fabricanţilor ce oferă un hothatch de cel puţin 200 CP din clasa compactă.

Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart este o compactă cu tracţiune integrală ce oferă 240 CP dezvoltaţi de propulsorul de doi litri turbo. Transmisia este asigurată de o cutie automată cu dublu ambreiaj numită TC-SST cu şase trepte. Nu există opţiune pentru cutie de viteze manuală. Cutia de viteze oferă ?nsă posibilitatea schimbării treptelor şi manual prin intermediul levierului sau a clapetelor de aluminiu amplasate ?n spatele volanului. Levierul are plusul ?n spate, deci tragem de levier pentru a urca o treaptă şi ?mpingem pentru a retrograda. Chiar şi ?n modul manual, cutia retrogradează singură atunci c?nd ?ncetinim şi nu acţionăm levierul sau clapeta. Dacă ne-am oprit de tot, cutia trece singură ?n treapta ?nt?i. Iar dacă solicităm o treaptă pe care creierul electronic nu o consideră necesară ne vom alege cu un avertisment sonor iar treapta nu va fi schimbată. Cutia oferă două moduri de utilizare: normal şi sport. Modul de transmisie a puterii prin sistemul de tracţiune integrală are şi el trei moduri de utilizare: tarmac, gravel şi snow (asfalt, macadam şi zăpadă).

Exterior: Diferenţa dintre Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart şi versiunea sedan este ?n partea din spate. Caroseria Sportback are un spate tăiat şi un hayon cu un unghi foarte ascuţit. Spre deosebire de hatchbackurile de la concurenţă care au un spate rotunjit, Mitsubishi a ales această soluţie originală. Dacă ne place este o chestiune de gust. Personal consider că spatele unui Lancer Sportback are ceva dintr-o maşină a anilor '70. Eleronul folosit de versiunea Ralliart mai ?ndulceşte aparenţele. Oricum este clar că Lancer Sportback Ralliart este cel mai arătos Mitsubishi ce foloseşte această variantă de caroserie. Dacă este mai frumos dec?t Ralliart-ul sedan, va las pe voi să decideţi.

?nsă este cel mai practic Ralliart. Pentru un automobil cu tracţiune integrală şi 240 CP avem acum un portbagaj decent de mare cu o deschidere extrem de amplă. ?n plus, bancheta poate fi rabatată asimetric extrem de uşor. Este suficient să acţionezi una din cele două clapete amplasate ?n portbagaj şi spătarul este imediat pliat. Există şi suficient spaţiu pe bancheta spate, deci nu este o problemă dacă ai o familie mai numeroasă.

?n faţă nu există nici o diferenţă faţă de un Ralliart sedan. Aceeaşi grilă cromată cu emblema Ralliart discret amplasată, aceeaşi capotă decupată ce adaugă un plus de agresivitate aspectului şi aceleaşi jante negre de 18 inch pentru un look complet. ?n spate avem o evacuare dublă. Per total, Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart este un automobil extrem de arătos, mai ales ?n culoare de lansare: alb.

Interior si dinamica: Interiorul este partea mai puţin personalizată a modelului Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart. Spre deosebire de alte hothatchuri, nu s-a pus aşa de mult accent pe latura sportivă şi personalizarea specifică a interiorului. Nu avem inserţii de fibră de carbon dar avem un interior corect finisat. ?n varianta de top, tapiţeria este din piele. Avem sistem audio performant marca Rockford Fosgate cu display multifuncţional şi subwoofer imens ?n portbagaj. Sistemul oferă şi navigaţie cu hărţi pentru Rom?nia şi un HDD pe care se poate stoca muzica preferată. Volanul are o formă aparte şi este diferit de cel folosit de modelele Lancer normale. ?n rest, comenzile sunt simple şi bine amplasate fără sisteme ?ntortocheate.

Dinamic, Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart este o maşină cu personalitate duală. Poate fi condusă extrem de uşor ?n regim normal graţie şi cutiei de viteze cu dublu ambreiaj. ?n oraş, schimbă treptele aproape imperceptibil deşi c?teodată parcă nu se hotăreşte ce treaptă să aleagă, mai ales la viteze mici. ?nsă te trezeşti rul?nd ?n treapta a şasea atunci c?nd rulezi normal, cutia av?nd grijă şi de consumul de carburant atunci c?nd programul normal este selectat. Chiar şi aşa, consumul urban ?nregistrat de noi a variat ?ntre 12 şi 15 l/100 km ?n funcţie de c?t de aglomerat traficul. La drum ?ntins consumul a scăzut p?nă ?njur de 10 l/100 km.

In programul sport treptele sunt schimbate sus, fiecare treaptă de viteză este menţinută c?t mai mult ?n ture iar motorul este exploatat pentru putere maximă. Sunetul devine ascuţit şi faţă de sedan parcă este puţin mai neplăcut. Comportamentul dinamic este subvirator la limită şi aici se simte cel mai tare diferenţa faţă de modelul Lancer Evolution. Lui Ralliart ?i lipsesc sistemele de control specifice lui Evolution cum ar fi AYC (Active Yaw Control).

Costuri: Există două variante de echipare pentru Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart . Varianta normală de echipare costă 26.040euro (TVA inclus) iar varianta de top Ralliart GS costă 30.208euro (TVA inclus).
Sursa


Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mar Aug 03, 2010 10:25 pm

hai ca de data asta au dat-o rau de gard.
Am mers cu Sportback Ralliart si am doua probleme cu analiza lor.
"sunetul devine mai ascutit si neplacut" ? Cam acelasi fel se aude si in sedan. Diferenta era normala, nu exista o bariera fonica fata de portbagaj. Ar fi putut mentiona chestia asta. Insa daca pentru un 10% zgomot in plus (estimare personala, cam asta mi s-a parut a fi diferenta) zgomotul devine neplacut, i-as recomanda autorului "sa dea muzica mai tare", poate descopera ca-i place si mai mult sistemul de sunet. Sau un consult la un ORL-ist.
Partea cu consumul mi se pare iarasi foarte exagerata. In perioada verii, adica acum, consumul la Ralliart n-a sarit de 12,5 absolut deloc, dar cu siguranta viteza a 6-a n-a vazut masina aia in mainile ProMotor, inclusiv in oras, poate doar afara in tura pana la Ploiesti si inapoi.


Ce i-as reprosa eu masinii este comportamentul subvirator nu doar la limita ci la orice viteza peste 120 km/h si curbe mai stranse (referindu-ma aici la curbe de peste 100 de grade), cam fiind necesara acceleratia si o turatie mai inalta pentru a compensa acest comportament. Slava Domnului, tractiunea integrala isi face treaba. Parca e ceva legat de distributia maselor care nu-i foarte ok, pe sedan nesimtindu-se lucrul asta, chiar si pe tractiune fata. (probabil greutatea mai mica pe puntea spate la Sportback are un cuvant de spus).

E singurul sportback cu care am mers, probabil comportamentul asta se simte si pe Sportback normal, nu doar pe Sportback Ralliart.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Aug 03, 2010 11:32 pm

Asta e masina care a fost "chinuita" la Mitsubishi Drive Day. Mi se pare cam tarziu acest articol mai ales ca il prezinta ca o noutate, dar sportbackul ralliart e in showroom de mai bine de doua luni.
Intr-adevar, senzatia de subvirare e destul de usor de controlat cu o accelerare de la jumatatea curbei. Presupunand ca nu intri cu 120 in prima curba pe care o vezi, poti sa iti dai seama destul de usor de ceea ce trebuie sa ii faci sa o tii pe drum. Eu am mers cu ea 10 minute si o stapaneam destul de bine.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Joi Aug 05, 2010 12:12 am

Salutare la toata lumea!
Ma invirt acuma pentru un Ralliart si as dori niste informatii de la voi, daca se poate. Masina imi place foarte mult dar din pacate nu am putut face test-drive cu ea. Sint din Cluj, am fost la reprezentanta, m-am urcat in ambele modele. Cred ca il voi alege pe cel mai ieftin; pentru mine pielea, sistemul audio performant si celelalte facilitati nu sint asa de importante... La Cluj nu se poate face drive-test; mi s-a propus sa merg la Bucuresti. Este un pic ciudat si nu sint foarte incintat de ideea de a cumpara o masina de 30000 de euro fara drive-test.
Referitor la masina: nu-mi fac griji pentru partea sportiva. Sint sigur ca masina ma va satisface din acest punct de vedere. As vrea sa stiu (de la un posesor daca se poate) cum se comporta masina in viata de zi cu zi. Voi folosi masina si in oras (inclusiv sotia mea...) si o voi folosi si in concedii lungi, incarcata cu doi copii. Este destul de comoda pentru drumuri lungi? Nu e prea rigida? Cum e consumul in regin "normal"? Nu ma deranjeaza un consum mare atunci cind merg sportiv, dar un consum de 15-20% in regim de mers linistit si pentru sute sau mii de kilometri poate fi prea mult.
Va rog sa nu ma intelegeti gresit: nu caut o masina comoda si cu consum mic. Daca era asa, faceam alta alegere. Doar ca voi folosi masina si in conditii "casnice". Tocmai de aceea Ralliart-ul mi se pare compromisul ideal pentru mine, cel putin la prima vedere. Daca vroiam doar sport, mergeam spre Evolution...
Astept parerile si sugestiile voastre. Salutari la toata comunitatea Mitsubishi!

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Aug 05, 2010 8:07 am

De rigida, nu e mai rigida decat un Lancer Intense/Instyle. Fa un test drive cu variantele astea 2 de echipare (oricare din ele) si-o sa descoperi daca esti ok sau nu cu suspensiile. Consumul in schimb s-ar putea sa te deranjeze.
Am mers 2 zile cu un Ralliart si oras si extraurban. In afara orasului, poate consuma de la 8,5 la 11, in functie de stilul de mers. (ma refer la viteze de maxim 130-150 km/h). Daca se merge in limite cat de cat legale, CB-ul arata 8,5.
In oras in schimb, oricat de incet am mers, cu acceleratii progresive, nu am reusit sa fac CB-ul sa-mi arate sub 13,5. Dupa vreo 200 km in oras, intr-un interval de vreo 4 ore, am avut o medie pe CB de 14,3. Probabil ca daca mergeam si un pic sportiv, n-ar fi scazut sub 15 deloc.
Nu cred ca Ralliart ar face parte din tagma masinilor care sa le iei gandindu-te ca te apropii de niste consumuri normale.

Daca esti impacat cu un consum afara de 9-10 (chiar daca ai si nevasta in masina si 2 copii nu te vei abtine sa mergi doar cu viteza legala) si cu un minim de 14% in oras, atunci grabeste-te cat inca e 26.000 cu tva inclus varianta de baza a Ralliart-ului.

PS: As recomanda sa optezi pentru varianta sedan totusi, Sportback-ul Ralliart mi s-a parut ca are o distributie a maselor un pic inegala si poate determina un comportament subvirator in curbe abordate mai curajos. Mai pe romaneste, mie mi s-a parut ca forta de apasare pe spate la Sportback e cam mica. (gandindu-ma ca are si puntea spate motoare)

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Ralliart”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori