Lancer Ralliart 2010
QUOTE (SickneS @ Feb 14 2010, 08:21 AM) @Ramaxel: Ralliart e mult superioara lui Mazda3 MPS din toate punctele de vedere.
Macar daca ne-ai spune pe ce te bazezi cand zici asta...dar ma rog fiecare cu fixatiile lui...eu vorbeam doar de transmisie in postul anterior...pana la urma e o chestiune de gusturi...urasc transmisiile automate cu 7 ambreiaje s.a.m.d
Macar daca ne-ai spune pe ce te bazezi cand zici asta...dar ma rog fiecare cu fixatiile lui...eu vorbeam doar de transmisie in postul anterior...pana la urma e o chestiune de gusturi...urasc transmisiile automate cu 7 ambreiaje s.a.m.d
Mazda e superba...doar ca...are o problema cu identitatea sexuala ...
Acum 3 saptamani am fost la dealer sa imi faca o oferta de buy-back la 1.8 MT Intense luata in iulie 2009...mi-au spus ca imi pot oferi maaaaxim 13000 euro pe ea...
Cand trebuie sa cumpere vor pretul corect ....recunosc...nu merita cu mult mai mult nici noua.
Oferta la Ralliart era de 24990...cu tot cu TVA...in sfarsit un pret onest.
Acum 3 saptamani am fost la dealer sa imi faca o oferta de buy-back la 1.8 MT Intense luata in iulie 2009...mi-au spus ca imi pot oferi maaaaxim 13000 euro pe ea...
Cand trebuie sa cumpere vor pretul corect ....recunosc...nu merita cu mult mai mult nici noua.
Oferta la Ralliart era de 24990...cu tot cu TVA...in sfarsit un pret onest.
QUOTE (COObra @ Feb 14 2010, 04:16 AM) una e sa aduci o masina doar traversand oceanul si alta e sa o aduci traversand oceanul si asia.
pai le aduceti una cate una sa justificati 10.000 Euro in plus ? In alta ordine de idei...stiu ca nu stabiliti voi preturile ci undeva mai de sus...intentia nu a fost sa fie un atac la persoana ci o atentionare care poate ajunge undeva mai sus in cadrul organizatiei (desi nu cred)...e greu sa se accepte iddea ca trebuie sa renunti la profiturile fabuloase care erau odata cand romanului ii bagai pe gat orice la orice pret (desi mai sunt romani in situatia asta si acum)...ma opresc aici cu discutia despre pret...fiecare sa negocieze dupa cum il duce punga si are talent...
@Cotopaxi - pe-aia cu identitatea sexuala n-am inteles-o...mai ales la mazda 6
pai le aduceti una cate una sa justificati 10.000 Euro in plus ? In alta ordine de idei...stiu ca nu stabiliti voi preturile ci undeva mai de sus...intentia nu a fost sa fie un atac la persoana ci o atentionare care poate ajunge undeva mai sus in cadrul organizatiei (desi nu cred)...e greu sa se accepte iddea ca trebuie sa renunti la profiturile fabuloase care erau odata cand romanului ii bagai pe gat orice la orice pret (desi mai sunt romani in situatia asta si acum)...ma opresc aici cu discutia despre pret...fiecare sa negocieze dupa cum il duce punga si are talent...
@Cotopaxi - pe-aia cu identitatea sexuala n-am inteles-o...mai ales la mazda 6
1. Coobra nu e proprietarul MCar Romania incat sa stabileasca el preturile.
2. Discutia duce spre flame clar si atacul la un user nu solutioneaza nimic, deci e preferabil sa se discute la nivelul MCar si nu la nivelul Coobra.
Nu iau apararea la nimeni dar este clar ca se va ajunge la un combat si atunci se pierde rostul topicului. Este preferabil sa urmarim subiectul Ralliart ca tehnic si pret decat de ce "coobra il vinde cu 10.000 de monezi in plus?"
2. Discutia duce spre flame clar si atacul la un user nu solutioneaza nimic, deci e preferabil sa se discute la nivelul MCar si nu la nivelul Coobra.
Nu iau apararea la nimeni dar este clar ca se va ajunge la un combat si atunci se pierde rostul topicului. Este preferabil sa urmarim subiectul Ralliart ca tehnic si pret decat de ce "coobra il vinde cu 10.000 de monezi in plus?"
cum adica cu 10.000 in plus?
tu vrei ralliart la 14.000?
pai dupa cate tin minte exista logan pe la 11.000.
deja incepe sa fie ridicola discutia despre pret, cu comentarii de genul asta, indiferent la nivelul cui este.
in ce priveste cutia: parerea mea este ca daca iti iei o masina puternica (gen peste 150-200CP) si cu tractiune integrala, si este masina de zi cu zi, atunci automata este mai buna. mai putine socuri in transmisie, fara schimbat ambreiaje.
pe de alta parte, daca ai masina de zi cu zi (poate fi si logan) si iti iei mo0nstrul de distractie si placere, atunci da, manuala este ce trebuie.
din pacate nu sunt la statutul in care nici macar sa imi permit sa ma gandesc la doua masini, deci pentru mine ralliartul ar fi masina perfecta. din pacate nu mi-l permit nici pe el.
tu vrei ralliart la 14.000?
pai dupa cate tin minte exista logan pe la 11.000.
deja incepe sa fie ridicola discutia despre pret, cu comentarii de genul asta, indiferent la nivelul cui este.
in ce priveste cutia: parerea mea este ca daca iti iei o masina puternica (gen peste 150-200CP) si cu tractiune integrala, si este masina de zi cu zi, atunci automata este mai buna. mai putine socuri in transmisie, fara schimbat ambreiaje.
pe de alta parte, daca ai masina de zi cu zi (poate fi si logan) si iti iei mo0nstrul de distractie si placere, atunci da, manuala este ce trebuie.
din pacate nu sunt la statutul in care nici macar sa imi permit sa ma gandesc la doua masini, deci pentru mine ralliartul ar fi masina perfecta. din pacate nu mi-l permit nici pe el.
QUOTE (COObra @ Feb 14 2010, 02:13 PM) cum adica cu 10.000 in plus?
tu vrei ralliart la 14.000?
pai dupa cate tin minte exista logan pe la 11.000.
deja incepe sa fie ridicola discutia despre pret, cu comentarii de genul asta, indiferent la nivelul cui este.
Cand ziceam 10.000 in plus ma refeream la EVO care in SUA il iei cu 25-26.000 Euro iar la noi acelai model e la 35.000 Euro. Am raspuns acum sa lamuresc pt. ca mi se pare ca ai inteles gresit, dar nu mai vreau sa discut de pret dupa cum am zis.
Si da, o masina gen EVO, MPS, STI, RS , Cupra, GTI, s.a.m.d as lua-o doar ca o a doua masina de distractie si nicidecum sa o chinui prin traficul din B - e mai comod si pentru ea si pentru mine - de aici preferinta pentru transmisie manuala...
tu vrei ralliart la 14.000?
pai dupa cate tin minte exista logan pe la 11.000.
deja incepe sa fie ridicola discutia despre pret, cu comentarii de genul asta, indiferent la nivelul cui este.
Cand ziceam 10.000 in plus ma refeream la EVO care in SUA il iei cu 25-26.000 Euro iar la noi acelai model e la 35.000 Euro. Am raspuns acum sa lamuresc pt. ca mi se pare ca ai inteles gresit, dar nu mai vreau sa discut de pret dupa cum am zis.
Si da, o masina gen EVO, MPS, STI, RS , Cupra, GTI, s.a.m.d as lua-o doar ca o a doua masina de distractie si nicidecum sa o chinui prin traficul din B - e mai comod si pentru ea si pentru mine - de aici preferinta pentru transmisie manuala...
Ramaxel, iti citesc posturile si incerc sa imi dau seama ce vrei tu defapt de la acest forum. Vad ca in toate topicurile in care te bagi tinzi sa pornesti un flame. Te-a avertizat si andrei si te avertizez si eu. Ce treaba are diferenta de pret din state cu cea din europa cu lancerul ralliart.
De ce nu compari aceasta masina cu una de pe la noi. Spune-mi, la 21000 eur ce alta masina de 250CP si tractiune integrala mai cumperi? Sa nu mai spun ca acel motor de 2L poate fi dus mult mai sus. Mazda nu are forum?
De ce nu compari aceasta masina cu una de pe la noi. Spune-mi, la 21000 eur ce alta masina de 250CP si tractiune integrala mai cumperi? Sa nu mai spun ca acel motor de 2L poate fi dus mult mai sus. Mazda nu are forum?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator