Zgomot Motor, Outlander 2.2 , 156cp

Oferte de vanzare ale autoturismelor Mitsubishi
Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Lun Sep 05, 2016 5:16 pm

Salut tuturor.
Eu sunt plecat in voiaj, sotia mea acasa, singura si neajutorata, a auzit un zgomot urat de la motor.Zgomotul se aude cu masina stationata, sau in mers, motorul relanty sau turat si dupa oprirea motorului cateva secunde. Este un zgomot parca metalic, eu am zis ca-i rulment de la ventilator, dar ala e ok.
A fost la service, la un service multibrand (la reprezentanta nu am mai fost de cand au incercat sa o puna sa cumpere rezervorul de Eolys, cand defapt busonul de la rezervorul de motorina nu era insurubat corect) un mecanic cu ureche fina i-a spus ca este vorba de "clapeta de acceleratie". Asta fara sa inspecteze vizual masina, ci doar dupa ureche.
Piesa respectiva, nu se gaseste decat originala, costa 1250 lei la service, vine in 14 zile.
Am intrebat la Reprezentanta Peugeot, este 850, vine in 2 zile, la mitsu (Exclusiv auto Constanta), 950, nu se stie cand o pot aduce.
Aveti ceva sfaturi?
Poate fi corect diagnosticul pus de mecanic?
Avand in vedere ca sotia mea nu se pricepe prea mult la masini, cu experienta anterioara cand au incercat s-o prosteasca la reprezentanta, nu stiu in cinie sa mai am incredere.
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat.

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Joi Sep 08, 2016 11:08 am

Salut,

Personal, inainte sa arunc cu banii, as cere si alte pareri, mai ales cand se pune problema schimbarii unor piese scumpe. As insista sa se caute defectul.

Bafta!

Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Joi Sep 08, 2016 4:53 pm

QUOTE (Paul27 @ Sep 8 2016, 11:08 AM) Salut,

Personal, inainte sa arunc cu banii, as cere si alte pareri, mai ales cand se pune problema schimbarii unor piese scumpe. As insista sa se caute defectul.

Bafta!

Salut.
Merci pentru sfat.
Tocmai asta incerc sa fac, caut alte pareri. Problema este ca nu prea mai stiu in ce pareri sa ma incred.
Deocamdata a ramas programare la service Peugeot, si vedem ce ne spun baietii de acolo.

Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Joi Sep 22, 2016 1:53 pm

Va salut,

Se pare ca a avut dreptate mesterul de la primul service, cei de la peugeot au confirmat. Acum asteptam piesa...12 zile.

Nu mai face zgomot, s-au mancat angrenajele inauntru.

Masina merge insa normal, se tureaza la fel ca inainte, accelereaza la fel. Eu am inteles ca aceasta clapeta regleaza cantitatea de aer admisa in motor si atunci daca ea nu se misca, cum de functioneaza motorul normal? Poate am inteles eu gresit...Ma poate lamuri cineva?


Multumesc.

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Lun Oct 17, 2016 4:37 pm

Am avut si eu problema asta si cam asta este pretul.

Clapeta este folosita la oprire, taie alimentarea cu aer. Daca se blocheaza pe deschis, masina merge f. bine, dar se zguduie puternic cind opresti( cazul meu).
Daca se blocheaza pe inchis, cred ca nu mai porneste

Numai bine

Avatar utilizator
ionuc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 19, 2016 1:30 pm

Mesaj de ionuc » Mar Ian 24, 2017 12:23 pm

Am luat un Outlander sh 2,2 Instyle 2008 si la testare mi s-a spus ca am probleme cu clapeta de acceleratie-la reprezentanta-am sperat ca e doar murdara sau gripata mai ales ca motorul mergea f. bine si consuma aprox 8 l la 100 km. Pe tester la turatii diferite tinute mai mult timp arata valori diferite ale unghiului de deschidere( pt aceeasi turatie pe ecranul testerului apareau valori diferite ale unghiului) Surpriza a aparut la minus 15 grade Celsius, cind a pornit la prima cheie dar batea groaznic si nu se accelera deloc la apasarea pedalei de acceleratie. Am comandat o clapeta de acceleratie noua, costa 770 lei (pe original PSA) si o primesc in 7 zile. La minus 5 grade porneste la sfert. Si inca ceva dragut. La controlul sol. antigel la cumparare arata ca este f concentrat. Dupa vreo 3-4000 km lipsea aproape 1 litru antigel, am pus apa distilata, eram in concediu, fostul prop. a completat cu antigel pur. Stiam ca are pierderi , de fapt un depozit rosiatic la o piesa in "T" din fata si la plasticul ce contine termostatul si senzorul de temperatura si care se monteaza pe chiulasa. Au reinceput scurgerile odata cu aparitia frigului. Piesa plastic a fost 175 lei, dar de vina a fost garnitura, pe care ulterior am gasit-o pe original cu 20 ron. Acum nu mai curge nici un gram si am si o piesa de rezerva. Piesa in T este metalica, am demontat-o ,am curatat bine furtunul pe interior, am gresat si totul e OK. Sper sa rezolv si cu clapeta cind soseste.

Avatar utilizator
gabi8019
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 03, 2017 2:24 pm

Mesaj de gabi8019 » Dum Sep 03, 2017 3:03 pm

Salutare la toti posesori de outlander si nu numai...
Sunt nou pe site...ma alatur celor cu probleme sa o expun si eu pe a mea...
De curand am devenit proprietar de outlander 2.2 dpf instyle din 2010...
De ceva timp am sesizat un zgomot ciudat la motor,mai exact...daca merg cu o viteza constanta cam intre 1400-1600 de turatii mai ales in treapta a 2-a si a 3-a sau daca turez motorul la aceleasi turatii cand stationez,se aude un zgomot suplimentar peste zgomotul ei normal ca si cum doua bucati de metal nu sunt stranse bine intre ele,un fel de vibratie intre 2 parti metalice,oare asta sa fie sau e ceva in motor...voi ce credeti ca ar putea fi...si de unde sa incep cautarile...?

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Lun Sep 04, 2017 12:42 pm

Greu de pus un diagnostic in lipsa pacientului.Verifica prima data coloana de evacuare,tampoane,coliere vezi sa nu atinga in caroserie.DPF-ul la rindul lui are o tabla peste el pentru protectie termica care vine prinsa in 2-3 afturi de sudura si care afturi in timp se corodeaza si tabla buclucase incepe sa faca zgomot.Asta ar fi la prima vedere.Daca evacuarea e in regula si zgomotul prezent ar fi bine sa consulti un mecanic.

Avatar utilizator
gabi8019
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 03, 2017 2:24 pm

Mesaj de gabi8019 » Joi Sep 07, 2017 12:10 pm

Salutare...am reușit să găsesc vinovatul...era tubul de aer...acel tub gros care pleacă de la filtru de aer către radiator,e fixat cu doua șuruburi care erau slăbite... le-am strâns și e ok... ulterior am văzut în alt topic, se pare că această problemă au avut-o multi... oricum bine că am rezolvat

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori