Pagina 3 din 3

Scris: Mie Oct 14, 2015 9:45 am
de uly_acdc
Acum la subiect.
La motorul de 2269 de pe Outlander, in aproape 50,000 km nu am avut martorul de ulei aprins. Citisem pe undeva ca la Outlander au rezolvat problema din soft - sper ca nu au facut-o in genul VW.
Din cate mi-am dat seama, regenerarile se fac cam o data a 2 saptamani, singurul indicator este consumul care creste cu 2-3L - de retinut ca in frana de motor (unde de obicei arata consum instant zero) apare un consum instant de <5%.

Scris: Joi Oct 22, 2015 2:05 am
de Doc
La 50.000km e prea devreme sa faca probleme dpf-ul, daca masina este utilizata in mod corect. Dar asta nu inseamna ca nu poate ceda un filtru de particule la numarul acesta de km. Daca faci zilnic drumuri scurte de 3-4 km, poti distruge filtrul de particule si mai repede de 50.000km