Regenerare Dpf 2.0 Did

Oferte de vanzare ale autoturismelor Mitsubishi
Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Sep 30, 2015 2:31 pm

Esti putin in eroare in ceea ce priveste primul punct.

1. Atata timp cat mergi numai in oras si motorul nu isi face ciclul complet iti va arunca motorina in baia de ulei pentru ca asa a fost conceput, nu este o defectiune, s-a mai discutat aici, cine vrea sa inteleaga asta ok cine nu nu!

Nu a spus nimeni ca masinile astea nu sunt facute sa mearga in oras, orice diesel care merge numai in oras va avea de suferit mai devreme sau mai tarziu. Masina diesel a fost conceputa pentru drumuri lungi, nu pentru oras (poluare mai multa, probleme mai multe).

Mitsu nu a inlocuit motorul propriu de 1.8 cu cel de 1.6 ci doar a venit cu o paleta mai larga de motorizari. Motorul de 1.6 respecta normele euro 6 si dupa cum banuiesc ca stii Mitsu colaboraza cu cei de la PSA, vezi platforma de outlander care se gaseste pe suv-urile PSA. Da, puteau sa-si dezvolte propriul motor, poate o vor face dar cerinta era ca euro 6 sa fie implementat mai repede. Nici eu nu am fost de acord cu aceasta miscare dar dupa ce am citit si inteles motivele m-am linistit.

La celelalte puncte sunt de acord cu tine.

Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Mie Sep 30, 2015 3:02 pm

Poate ca sunt (in eroare), poate ca nu... Nu sunt posesor de 1.8, deci nu pot avea o siguranta 100 in cazul acestui motor, dar am avut AR 159 cu DPF asemanator (acelasi principiu de functionare, aceleasi probleme, arhicunoscute de muuuuulti ani), care arunca motorina in baia de ulei daca se intrerupe regenerarea. Da, in general regenerarea se face in afara, dar la mine s-a facut in 3 ani de vreo 6-7 ori si in oras, tot fara martor aprins in bord (trebuia sa imi dau eu seama din comportamentul motorului si din acul turbinei si al relanti-ului). Daca se intrerupe regenerarea, arunca ulei, daca nu, nu. Evident ca nu am avut niciodata probleme cu uleiul intrucat de fiecare data am asteptat cat a fost necesar (chiar si 15 minute), dar stiu oameni care nu au fost atenti la regenerari si au avut, atat la 1.9 cat si la 1.3 diesel (fiat sau opel).

Imi mentin afirmatia ca nu e normal sa se intample acest lucru. Este un exemplu de treaba neterminata. La altii nu se intampla chestia asta (vezi PSA). in plus, de bun simt ar fi ca macar sa iti puna un martor in bord si sa scrie in manual sa nu opresti motorul cat timp se face regenerarea. Aia de la FIAT au facut o treaba pe jumatate, nu au pus martor de regenerare, au pus martor de ulei prost (dupa prea multe aruncari de motorina in ulei).

Sunt foarte multumit de Mitsubishi, dar nu inseamna ca trebuie sa ii aparam bubele. Sunt programator, stiu vorba cu "it's not a bug, it's a feature", dar zic sa ramana o gluma, nu sa dam vina pe utilizator. Masina trebuie facuta sa o conduc numai in oras daca vreau. Altfel, spui frumos de la inceput, aceasta masina nu poate functiona numai in oras, va recomandam se va indreptati spre altceva...

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Sep 30, 2015 3:20 pm

Nu am spus ca nu sunt chestiuni care pot fi imbunatatite, dar vorbind strict, nu este un defect pentru ca asa a fost proiectat motorul. Sunt de acord cu tine ca mai bine ar fi sa nu arunce, poate or rezolva problema asta la versiunile urmatoare ale lui 1.8


Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mie Sep 30, 2015 3:50 pm

"Masina trebuie facuta sa o conduc numai in oras daca vreau." - tocmai de aceea se ofera o gama de motorizari pentru o masina.

Cat despre regenerare, cei de la service mi-au spus ca sistemul este conceput astfel incat utilizatorul sa nu observe tot procesul de regenerare (implicit fara martori in bord).

Eu am observat ca atunci cand intra regenerarea, pierd din putere si las destul de mult fum alb (cel putin o data pe luna).
Si hai sa presupunem ca ai avea un martor in bord care te-ar atentiona ca masina intra in procesul de regenerare. Ce faci? Cum tii masina 5-10-15-20 minute la o turatie constanta (pe la 2500rpm) pana se face regenerarea? Cum stii cand se termina regenerarea?



Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Mie Sep 30, 2015 7:44 pm

La alfa crestea un pic turatia de relanti si turbina statea un pic mai sus. Atat. Asteptam la destinatie la relanti, scoasa din viteza, cat mai trebuia pana sa opresc motorul si atat. In carte nu spunea nicaieri nici sa nu opresti motorul, nici sa o tii turata. Informatiile le-am obtinut de pe forumul de specialitate, de la altii mai vechi ca mine.
Inainte sa o vand am fost la o diagnoza si ramas ala masca sa vada ca nu facuse regenerare de 1400km dupa mai mult de 9 ani de viata. Anyway... nu pot totusi baga mana in foc ca se intampla la fel si la Mitsu, dar am o banuiala.
Cat despre diesel in oras, nu cred ca un vanzator iti spune vezi, daca o iei pe asta nu conduci prea mult in oras. Oricum nu ar fi normal, mai ales ca la altii nu se intampla chestia asta: PSA; am 4 masini in familie (toate luate de noi si conduse corect), socotind si cel mai bun prieten, toate cu peste 10 ani vechime la care nu s-a umblat la turbina, injectoare, filtru de particule (doar una are), egr(la una s-a curatat, dar chipuita) sau mai stiu eu ce. Toate au avut luni intregi in care nu s-a iesit din oras.
In sfarsit, spuneam doar ca nu trebuie sa gasim scuze si ca sper ca Mitsu sa invete de la PSA sa faca dieseluri mici, nu doar sa le imprumute.

Avatar utilizator
uly_acdc
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Feb 04, 2008 9:04 pm

Mesaj de uly_acdc » Joi Oct 01, 2015 9:35 pm

QUOTE (SavoaiaJr @ Sep 30 2015, 11:48 AM) Poluarea unui autovehicul este infima in comparatie cu marii poluanti ai lumii.
Nu cred ca ti-ar face placere sa ai probleme cu masina datorita filtrului de particule (motorina in ulei, turbine si alte alea). Cred ca toata lumea cauta fiabilitate si costuri reduse in ziua de astazi.


Epic raspuns, putem forta nota: e ok sa facem mizerie pentru ca oricum fac altii mizerie mai mare! E ok sa nu strang rahatu' cainelui meu, sunt oricum caini vagabonzi, care fac peste tot...si asa mai departe. E ok, esti in medie.

Acum serios, intr-un oras in care densitatea populatiei este cam de 3 ori mai mare de alte capitale, asa cum e Bucurestiul, chiar crezi ca nu conteaza cat poluezi atata timp cat Rafinaria x polueaza la Ploiesti cat toate masinile din Buc?

Si am un diesel cu care merg, de nevoie, in fiecare zi in Buc ...

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Oct 02, 2015 8:13 pm

Uly din pacate mare dreptate ai.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mie Oct 07, 2015 11:46 pm

Oare cine este vinovat in toata treaba asta: producatorul motoarelor diesel, consumatorul ca alege motor diesel pentru mersul urban sau cel care indeparteaza dpf-ul pentru ca nu-si permite sa cumpere altul nou?

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Oct 08, 2015 10:18 am

Parerea mea este ca cel care cumpara dieselul pt mersul urban. Numai cand te gandesti cat polueaza dizelul ala in oras zi de zi!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Oct 08, 2015 2:26 pm

OK, dar va rog sa ramanem la subiect. Altfel cine o sa caute informatii despre regenerare o sa asiste la executia publica a motorului diesel...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori