Regenerare Dpf 2.0 Did
Salut.
De mai bine de 1 an sunt posesorul unui Lancer X 2.0 DiD din 2008. Dat fiind faptul ca are filtru de particule si din cate stiu acesta se regenereaza periodic, vin cu urmatoarea intrebare. Cand se regenereaza acesta? (Pentru a evita oprirea motorului in acest timp)
Tin sa precizez ca masina o folosesc in majoritatea timpului intr-un oras aglomerat (Iasi) pe distante de 5-10 km.
Multumesc anticipat.
De mai bine de 1 an sunt posesorul unui Lancer X 2.0 DiD din 2008. Dat fiind faptul ca are filtru de particule si din cate stiu acesta se regenereaza periodic, vin cu urmatoarea intrebare. Cand se regenereaza acesta? (Pentru a evita oprirea motorului in acest timp)
Tin sa precizez ca masina o folosesc in majoritatea timpului intr-un oras aglomerat (Iasi) pe distante de 5-10 km.
Multumesc anticipat.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (ursul_bipolar @ Sep 26 2015, 11:28 PM) Aham, probabil e mai importanta masina decat sanatatea, mama lor de filtre... Ce treaba avem noi romanii, poluare sa fie ca sa mearga conservele cum trebuie.
Poluarea unui autovehicul este infima in comparatie cu marii poluanti ai lumii.
Nu cred ca ti-ar face placere sa ai probleme cu masina datorita filtrului de particule (motorina in ulei, turbine si alte alea). Cred ca toata lumea cauta fiabilitate si costuri reduse in ziua de astazi.
Poluarea unui autovehicul este infima in comparatie cu marii poluanti ai lumii.
Nu cred ca ti-ar face placere sa ai probleme cu masina datorita filtrului de particule (motorina in ulei, turbine si alte alea). Cred ca toata lumea cauta fiabilitate si costuri reduse in ziua de astazi.
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Motorina in baia de ulei este o consecinta a utilizarii defectuoase a masinii. Acest motor nu e facut sa mearga subturat si in regim urban.
Anularea unui mecanism gandit din fabrica este o prostie. Faptul ca "Poluarea unui autovehicul este infima in comparatie cu marii poluanti ai lumii" nu reprezinta o scuza. Dar din pacate marea majoritate au o astfel de gandire.
Daca unul nu este multumit cu ceea ce ii ofera masina, ar trebui sa o schimbe si nicidecum sa ii anuleze componente, mai ales daca vorbim de cele care reduc din gradul de poluare.
Detin un lancer cu filtru de particule de ceva vreme si stiam de acest risc cand am luat-o. Prefer sa fac doua schimburi de ulei pe an decat sa ii anulez filtrul de particule.
Drumuri bune!
Anularea unui mecanism gandit din fabrica este o prostie. Faptul ca "Poluarea unui autovehicul este infima in comparatie cu marii poluanti ai lumii" nu reprezinta o scuza. Dar din pacate marea majoritate au o astfel de gandire.
Daca unul nu este multumit cu ceea ce ii ofera masina, ar trebui sa o schimbe si nicidecum sa ii anuleze componente, mai ales daca vorbim de cele care reduc din gradul de poluare.
Detin un lancer cu filtru de particule de ceva vreme si stiam de acest risc cand am luat-o. Prefer sa fac doua schimburi de ulei pe an decat sa ii anulez filtrul de particule.
Drumuri bune!
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (SavoaiaJr @ Sep 30 2015, 11:48 AM) Poluarea unui autovehicul este infima in comparatie cu marii poluanti ai lumii.
Nu cred ca ti-ar face placere sa ai probleme cu masina datorita filtrului de particule (motorina in ulei, turbine si alte alea). Cred ca toata lumea cauta fiabilitate si costuri reduse in ziua de astazi.
Pe bune? Gandeste-te ca mai sunt inca 1 mil care gandesc asa, ce zici conteaza? Ai vazut pe strada tractoare de la VAG sau de la alt producator german care scot fum ca o locomotiva? Iti place? Mie nu, detest asta, mi se pare cea mai mare marlanie.
Restul a spus PaulAdrian mai sus.
Nu cred ca ti-ar face placere sa ai probleme cu masina datorita filtrului de particule (motorina in ulei, turbine si alte alea). Cred ca toata lumea cauta fiabilitate si costuri reduse in ziua de astazi.
Pe bune? Gandeste-te ca mai sunt inca 1 mil care gandesc asa, ce zici conteaza? Ai vazut pe strada tractoare de la VAG sau de la alt producator german care scot fum ca o locomotiva? Iti place? Mie nu, detest asta, mi se pare cea mai mare marlanie.
Restul a spus PaulAdrian mai sus.
Daca voi credeti ca filtrul de particule sau pe scurt DPF-ul reduce poluarea va inselati amarnic.El nu face atlceva decit sa stringa acele reziduri de funingine sau alte particule rezultate in urma arderii motorinei si dupa un numar de kilometri sa elibereze toate aceste reziduri tot in atmosfera.Cu alte cuvinte stringi gunoiul din casa si in loc sa il duci la tomberonul din coltul blocului il arunci in parc.Normele de poluare din EU sunt stabilite de marii producatorii auto din Europa,care sunt de fapt niste rahaturi in comparatie cu cele americane.Adevarurile incep sa iasa la suprafata dupa scandalul VW.Cum Bosch a recunoscut ca a vindut componente care infuentau testele de noxe catre VW credeti ca nu a vindut aceleasi componente si catre Mercedes,BMW,Renault sau alti producatori din Europa?Acum mai ginditi-va ca motorele de VAG sau montat si pe alte marci printre care si Mitsu.Oare ei chiar nu au stiut ca de fapt aceste motoare au normele de poluare falsificate?????
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Sa-mi dau si eu cu parerea pe tema asta cu diesel, DPF, etc.
1. Nu e normal ca un motor sa iti arunce motorina in baia de ulei, iar afirmatia ca masinile nu sunt facute sa circule in oras e de-a dreptul aberanta. Se pare ca Mitsu a inlocuit, cel putin pe ASX, motoarele de 1.8, proprii, cu cele frantuzesti de 1.6... mi se pare o lasitate. Personal apreciam mai mult daca se dadeau cu fundul de pamant sa faca motorul ala ok.
2. TDi-ul 2.0 vag nu cred ca are DPF (au mai spus altii raspicat pe aici, eu doar o spun ca o banuiala personala dupa 6 ani cu motorul asta in care nu am simtit vreo regenerare si in care la o talpa mai serioasa dupa o perioada de mers in oras se face nor negru in spate).
3. E o magarie (repet, in opinia mea) anularea DPF-ului. In teorie, DPF-ul capteaza particulele mici foarte nocive si cancerigene (nu CO2, nu NOx) si le arde la temperaturi mari astfel incat sunt arse si aceste particule. Am avut Alfa Romeo cu diesel si filtru de particule si niciodata nu a scos pic de fum, nici macar cand facea regenerarea; se simtea o poluare, dar fumul nu era inecacios, ca la motoarele VAG fara filtru de particule.
4. Sunt de acord ca normele din UE sunt niste glume proaste comparativ cu cele din SUA. Poate ar trebui sa ne uitam mai atent la ei unde in marile orase, inclusiv autobuzele au motoare pe benzina si nu sunt inecacioase.
1. Nu e normal ca un motor sa iti arunce motorina in baia de ulei, iar afirmatia ca masinile nu sunt facute sa circule in oras e de-a dreptul aberanta. Se pare ca Mitsu a inlocuit, cel putin pe ASX, motoarele de 1.8, proprii, cu cele frantuzesti de 1.6... mi se pare o lasitate. Personal apreciam mai mult daca se dadeau cu fundul de pamant sa faca motorul ala ok.
2. TDi-ul 2.0 vag nu cred ca are DPF (au mai spus altii raspicat pe aici, eu doar o spun ca o banuiala personala dupa 6 ani cu motorul asta in care nu am simtit vreo regenerare si in care la o talpa mai serioasa dupa o perioada de mers in oras se face nor negru in spate).
3. E o magarie (repet, in opinia mea) anularea DPF-ului. In teorie, DPF-ul capteaza particulele mici foarte nocive si cancerigene (nu CO2, nu NOx) si le arde la temperaturi mari astfel incat sunt arse si aceste particule. Am avut Alfa Romeo cu diesel si filtru de particule si niciodata nu a scos pic de fum, nici macar cand facea regenerarea; se simtea o poluare, dar fumul nu era inecacios, ca la motoarele VAG fara filtru de particule.
4. Sunt de acord ca normele din UE sunt niste glume proaste comparativ cu cele din SUA. Poate ar trebui sa ne uitam mai atent la ei unde in marile orase, inclusiv autobuzele au motoare pe benzina si nu sunt inecacioase.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori