Model 2011 euro 5 cu 58.000km reali. Transmisie manuala 5+1 trepte, 4x4 permanent ACD, scaune alcantara Recaro, Jante Enkei 18. frane BREMBO, Xenon OEM, sensori lumini & ploaie.
Masina se afla in garantie pana in 2016.
TAXA PLATITA si NERECUPERATA
Pret: 24500 euro.
[attachment=22091:GOPR1791.jpg]
[attachment=22092:GOPR1792.jpg]
[attachment=22093:evenimen...itlu___1.jpg]
Vand Mitsubishi Lancer Evolution X
Va multumesc pentru suport si redeschiderea topicului. Am sa revin cu noutati legate de pret si update-uri.
Acum masina are 67500km si ultima revizie a fost facuta acum o saptamana la MCar. Am schimbat ulei (Motul 300V 5W30) si filtre (ulei, aer si polen). Uleiul in cutie si active este schimbat. De asemenea, am remediat problema la cutie pe care am intalnit-o atunci cand am cumparat masina. Imi sarea uneori din treapta a 2-a pe frana de motor, mai ales la viraje de dreapta. Masina fiind in garantie am schimbat sincron si pinion treapta a doua plus tot ce a mai fost nevoie pentru rezolvarea acestei probleme. Nu am deviz exact cu piesele schimbat, dar pot cere unul sa vedem exact ce contine. Am profitat de ocazie si am batut kevlar pe ambreiajul stoc. Alta viata. Acum cutia merge foarte bine, intra in treapta 1 si marsalier chiar si la rece. Daca i-as mai pune un kit de la TWM care contine bucse intarite si short-shifter cred ca ar fi perfecta.
Tot pe garantie am beneficiat de schimbarea pompei de active cu una revizuita in februarie 2015. Se pare ca au gasit solutia sa nu se mai strice. Au inlocuit aluminiu cu inox si nu mai oxideaza.
In acest moment, Evo ar avea nevoie de gume noi de vara. Pe cele vechi le-am "rotunjit" pe circuitul de la Adancata in weekendul ce tocmai a trecut. Le-am facut slick-uri, dar distractia a fost maxima. Placutele pe fata le-am inlocuit (Brembo) chiar inainte sa ies pe circuit, dar nu pot spune ca este cel mai bun setup in acest moment.
Masina se vinde cu evacuare stoc sau custom made fara cat de 3". Nu a suferit modificari mecanice la motor. Eu o folosesc cu un software custom cu 3 setari: street 98, track 98 si street 95. Toate cele 3 variante se pot schimba din pedale de acceleratie.
Imi doresc sa ajunga la cineva pasionat de mitsu si se poate bucura de tot ce poate face masinuta asta. Eu sunt mereu cu zambetul pe buze cand ies pe strada, iar pe circuit se lasa cu adrenalina la maxim. Intrebari?
Acum masina are 67500km si ultima revizie a fost facuta acum o saptamana la MCar. Am schimbat ulei (Motul 300V 5W30) si filtre (ulei, aer si polen). Uleiul in cutie si active este schimbat. De asemenea, am remediat problema la cutie pe care am intalnit-o atunci cand am cumparat masina. Imi sarea uneori din treapta a 2-a pe frana de motor, mai ales la viraje de dreapta. Masina fiind in garantie am schimbat sincron si pinion treapta a doua plus tot ce a mai fost nevoie pentru rezolvarea acestei probleme. Nu am deviz exact cu piesele schimbat, dar pot cere unul sa vedem exact ce contine. Am profitat de ocazie si am batut kevlar pe ambreiajul stoc. Alta viata. Acum cutia merge foarte bine, intra in treapta 1 si marsalier chiar si la rece. Daca i-as mai pune un kit de la TWM care contine bucse intarite si short-shifter cred ca ar fi perfecta.
Tot pe garantie am beneficiat de schimbarea pompei de active cu una revizuita in februarie 2015. Se pare ca au gasit solutia sa nu se mai strice. Au inlocuit aluminiu cu inox si nu mai oxideaza.
In acest moment, Evo ar avea nevoie de gume noi de vara. Pe cele vechi le-am "rotunjit" pe circuitul de la Adancata in weekendul ce tocmai a trecut. Le-am facut slick-uri, dar distractia a fost maxima. Placutele pe fata le-am inlocuit (Brembo) chiar inainte sa ies pe circuit, dar nu pot spune ca este cel mai bun setup in acest moment.
Masina se vinde cu evacuare stoc sau custom made fara cat de 3". Nu a suferit modificari mecanice la motor. Eu o folosesc cu un software custom cu 3 setari: street 98, track 98 si street 95. Toate cele 3 variante se pot schimba din pedale de acceleratie.
Imi doresc sa ajunga la cineva pasionat de mitsu si se poate bucura de tot ce poate face masinuta asta. Eu sunt mereu cu zambetul pe buze cand ies pe strada, iar pe circuit se lasa cu adrenalina la maxim. Intrebari?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori