Scris: Mie Noi 13, 2013 2:40 pm
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD, cutie manuala, 214.000 km, fabricatie 2002, prima inmatriculare 2003, in RO din 2007, taxa platita si nerecuperata.
Tapiterie textila in stare foarte buna, climatronic, aeroterma pentru locurile din spate, LSD, carlig remorcare original, proiectoare ceata, parbriz incalzit, oglinzi electrice si rabatabile, radio-CD Pioneer cu mp3+USB, antena electrica, statie Maxon CM10 si antena fixa Midland S9 Plus de 1,5m, calibrata.
Masina de nefumatori, totul complet si functional.
Pe langa intretinerea "zilnica" facuta profi la Traco, unde s-au schimbat toate cele trebuincioase de-a lungul timpului (distributie, pivoti, semicaseta de directie, electrovalve, uleiuri, filtre, curele, furtune, discuri frana fata, cabluri si saboti frana de mana, etc), masina a beneficiat si de un upgrade consistent anul asta, si anume:
- kit suspensie complet Iroman4x4 FoamCell (amortizoare, arcuri spate, bare de torsiune) + geometrie roti la GTC
- MT-uri BFG KM2 265/75/16
- jante tabla Bullface cu ET-24, J8
- troliu Kingone TDS 9.5, cu comanda wireless + sufa copac, ochet, sufa prelungire cablu troliu 20m
- bare de protectie laterala din duraluminiu originale Mitsubishi
- snorkel copie Safari
- baterie Varta Silver Dynamic H3 100Ah
- bujii NGK
Se dau la pachet si urmatoarele:
- suspensia originala a masinii care include armotizoare Kayaba in stare foarte buna
- treptele laterale originale
- jantele de aliaj originale, fara anvelope, 16" - J7 - ET+10
"Probleme":
- sufla niste vapori de ulei undeva in partea superioara a motorului, nu am spalat motorul niciodata, si nici nu am avut timp sa las masina la puricat, insa nu curge ulei deloc pe nicaieri, nu necesita completare de ulei intre schimburile la 10000km; e mai mult o problema estetica sub capota.
- parbriz crapat in partea superioara de la o piatra de pe DN1; l-am lasat asa, pe mine nu m-a deranjat.
- a cedat "nuca" de la schimbatorul de viteze, prin vara, astfel ca acum are un mic joc la maneta, incerc sa caut alta la dezmembrari.
- aripa stanga fata putin sifonata, personal nu am fost interesat sa o rezolv, dar se poate rezolva usor.
- zgarieturi de crengi pe caroserie, nu cred ca ies la polish.
In concluzie, masina buna, echipata aproape complet (i-ar mai lipsi doar un blocant pe spate), fara vicii ascunse, ii trebuie doar motorina si timp liber.
Pret: 8999 euro. Foarte putin negociabil la plata cash.
Telefon: 0746.333.600
[attachment=20282:11.jpg]
Tapiterie textila in stare foarte buna, climatronic, aeroterma pentru locurile din spate, LSD, carlig remorcare original, proiectoare ceata, parbriz incalzit, oglinzi electrice si rabatabile, radio-CD Pioneer cu mp3+USB, antena electrica, statie Maxon CM10 si antena fixa Midland S9 Plus de 1,5m, calibrata.
Masina de nefumatori, totul complet si functional.
Pe langa intretinerea "zilnica" facuta profi la Traco, unde s-au schimbat toate cele trebuincioase de-a lungul timpului (distributie, pivoti, semicaseta de directie, electrovalve, uleiuri, filtre, curele, furtune, discuri frana fata, cabluri si saboti frana de mana, etc), masina a beneficiat si de un upgrade consistent anul asta, si anume:
- kit suspensie complet Iroman4x4 FoamCell (amortizoare, arcuri spate, bare de torsiune) + geometrie roti la GTC
- MT-uri BFG KM2 265/75/16
- jante tabla Bullface cu ET-24, J8
- troliu Kingone TDS 9.5, cu comanda wireless + sufa copac, ochet, sufa prelungire cablu troliu 20m
- bare de protectie laterala din duraluminiu originale Mitsubishi
- snorkel copie Safari
- baterie Varta Silver Dynamic H3 100Ah
- bujii NGK
Se dau la pachet si urmatoarele:
- suspensia originala a masinii care include armotizoare Kayaba in stare foarte buna
- treptele laterale originale
- jantele de aliaj originale, fara anvelope, 16" - J7 - ET+10
"Probleme":
- sufla niste vapori de ulei undeva in partea superioara a motorului, nu am spalat motorul niciodata, si nici nu am avut timp sa las masina la puricat, insa nu curge ulei deloc pe nicaieri, nu necesita completare de ulei intre schimburile la 10000km; e mai mult o problema estetica sub capota.
- parbriz crapat in partea superioara de la o piatra de pe DN1; l-am lasat asa, pe mine nu m-a deranjat.
- a cedat "nuca" de la schimbatorul de viteze, prin vara, astfel ca acum are un mic joc la maneta, incerc sa caut alta la dezmembrari.
- aripa stanga fata putin sifonata, personal nu am fost interesat sa o rezolv, dar se poate rezolva usor.
- zgarieturi de crengi pe caroserie, nu cred ca ies la polish.
In concluzie, masina buna, echipata aproape complet (i-ar mai lipsi doar un blocant pe spate), fara vicii ascunse, ii trebuie doar motorina si timp liber.
Pret: 8999 euro. Foarte putin negociabil la plata cash.
Telefon: 0746.333.600
[attachment=20282:11.jpg]