Topgear & Longlife Uk
Va prezentam un alt proiect KLINE INNOVATION
@ Topgear & Longlife Bucharest
AUDI RS5 V8 full exhaust
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Ixn4enUyiM
S-a lucrat mai mult timp , fiind ceva customizat special pentru clientul nostru.
S-a mers pe un design de competitie. Galerii cu lungimi egale, DE CAT, colectoare construite identic ca cele reagsite pe monoposturile Formula 1.
La materialul s-a folosit cel mai performant de pe piata, INCONEL 625. La fel, folosit la evacuarile construite pentru Formula 1. Foarte usor dar in acelasi timp extrem de dur si rezistent la caldura. Tobele intermediare au fost fabricate din TITANIUM.
Tot sistemul a fost construit din Inconel , diametrul 70mm . S-a instalat si tehnologia valvetronic comandata de pe butonul OEM al masinii. Am realizat o diferenta foarte mare intre modul comfort , cu valve inchise , si modul dynamic free flow. Putem spune ca sunt 2 masini in una. Sunetul se schimba extrem dupa apasarea butonlui.
Diferenta s-a obtinut printr-un design special aplicat in interiorul tobelor finale.
Nerva Traian 27-33, sector 3
0741.139.500
www.kline-innovation.com
@ Topgear & Longlife Bucharest
AUDI RS5 V8 full exhaust
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Ixn4enUyiM
S-a lucrat mai mult timp , fiind ceva customizat special pentru clientul nostru.
S-a mers pe un design de competitie. Galerii cu lungimi egale, DE CAT, colectoare construite identic ca cele reagsite pe monoposturile Formula 1.
La materialul s-a folosit cel mai performant de pe piata, INCONEL 625. La fel, folosit la evacuarile construite pentru Formula 1. Foarte usor dar in acelasi timp extrem de dur si rezistent la caldura. Tobele intermediare au fost fabricate din TITANIUM.
Tot sistemul a fost construit din Inconel , diametrul 70mm . S-a instalat si tehnologia valvetronic comandata de pe butonul OEM al masinii. Am realizat o diferenta foarte mare intre modul comfort , cu valve inchise , si modul dynamic free flow. Putem spune ca sunt 2 masini in una. Sunetul se schimba extrem dupa apasarea butonlui.
Diferenta s-a obtinut printr-un design special aplicat in interiorul tobelor finale.
Nerva Traian 27-33, sector 3
0741.139.500
www.kline-innovation.com
QUOTE (BAD_MF @ Dec 13 2012, 01:08 PM) Buna ziua
Sunt pe stock in UK 215/45R18 93V NANKANG XR-611 XL la 400 ron cu totul inclus/ per bucata . Pot intreba si alte variante .
Multumesc.
O sa te rog sa te interesezi de alt model, undeva in segmentul mediu: Toyo, Vredestein, Hankook sau altele in jurul pretului de 700 ron.
Am gasit ceva aici: http://www.oponeo.co.uk/tyre-details/to ... 5-r18-93-w
Sunt pe stock in UK 215/45R18 93V NANKANG XR-611 XL la 400 ron cu totul inclus/ per bucata . Pot intreba si alte variante .
Multumesc.
O sa te rog sa te interesezi de alt model, undeva in segmentul mediu: Toyo, Vredestein, Hankook sau altele in jurul pretului de 700 ron.
Am gasit ceva aici: http://www.oponeo.co.uk/tyre-details/to ... 5-r18-93-w
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
As vrea sa stiu cat costa o evacuare fata spate pt un Lancer 2012 1.8. Am schimbat bara stock cu bara de Rallyart cu doua iesiri. Finala trebuie schimbata sigur , dar in functie de costuri si daca am un aport suplimentar de putere as vrea sa schimb si restul. Astept raspuns de la voi ca sa pot lua o decizie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 51 vizitatori