Topgear & Longlife Uk
Salut
Doar finala ar fi 950 ron. Traseul cat-back 1800 ron. Din galerie pana in spate cu catalizator sport 2800 ron. Cu tobe free flow si catalizator sport vei simti cu siguranta un raspuns mai prompt al acceleratiei .
Un proiect interesant >>
Cielo cu motor 20LET / Turbo GT2876R
Galerie
Downpipe
Side exit exhaust
Nerva Traian 27-33, sector 3.
http://www.facebook.com/pages/Topgear-L ... 58?fref=ts
Doar finala ar fi 950 ron. Traseul cat-back 1800 ron. Din galerie pana in spate cu catalizator sport 2800 ron. Cu tobe free flow si catalizator sport vei simti cu siguranta un raspuns mai prompt al acceleratiei .
Un proiect interesant >>
Cielo cu motor 20LET / Turbo GT2876R
Galerie
Downpipe
Side exit exhaust
Nerva Traian 27-33, sector 3.
http://www.facebook.com/pages/Topgear-L ... 58?fref=ts
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
In cazul in care voi face doar evacuarea finala la dvs am urmatoarele 2 intrebari:
1) Cantitatea de noxe ce iese prin evacuarea din dreapta va fi mai mare ca cea iesita pe evacuarea din stanga sau pe cele 2 evacuari vor iesi cantitati egale de noxe?
2) Se poate monta ( fixa ) evacuarea finala astfel incat una dintre parti ( iesirea din stanga sau draepta ) sa nu vibreze cand este AC-ul pornit sau la relanti , etc?
Intrebarile sunt puse dupa ce am vazut finala montata unui coleg de forum. A nu se lua ca o ofensa. Multumesc.
1) Cantitatea de noxe ce iese prin evacuarea din dreapta va fi mai mare ca cea iesita pe evacuarea din stanga sau pe cele 2 evacuari vor iesi cantitati egale de noxe?
2) Se poate monta ( fixa ) evacuarea finala astfel incat una dintre parti ( iesirea din stanga sau draepta ) sa nu vibreze cand este AC-ul pornit sau la relanti , etc?
Intrebarile sunt puse dupa ce am vazut finala montata unui coleg de forum. A nu se lua ca o ofensa. Multumesc.
In cazul in care vrei o toba care sa nu sune ca cea stock, gazele vor iesi perfect egale.
Colegul de forum a repetat de nenumarate ori ca vrea o toba super silentoasa. In consecinta am aplicat un design restrictiv cu intrare pe o parte a tobei, cu camere.
Un design free flow va avea intrarea fix pe centru cu Y egal in interior, deci nu exista motive sa nu scoata aburi/ fum egal.
Nu am depistat inca de la ce vibreaza un tips. Posibil de la uzura compresorului A/C sau trebuie aplicata o greutate pe traseu. Multe trasee de evacuare OEM au aplicate greutati pentru a preveni vibratii (BMW, Range Rover).
Colegul de forum a repetat de nenumarate ori ca vrea o toba super silentoasa. In consecinta am aplicat un design restrictiv cu intrare pe o parte a tobei, cu camere.
Un design free flow va avea intrarea fix pe centru cu Y egal in interior, deci nu exista motive sa nu scoata aburi/ fum egal.
Nu am depistat inca de la ce vibreaza un tips. Posibil de la uzura compresorului A/C sau trebuie aplicata o greutate pe traseu. Multe trasee de evacuare OEM au aplicate greutati pentru a preveni vibratii (BMW, Range Rover).
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Pentru un Lancer classic 1,6l cat ar costa o evacuare completa din galerie pana in spate inclusiv catalizator? Sunetul nu ma intereseaza in mod deosebit, insa ma intereseaza cum se poate rezolva cu lambdele(se schimba, sau se patreaza actualele, si daca se schimba cat costa) si cum ies gazele dupa.
Si o oferta de anvelope 195/60/15. Multumesc!
Si o oferta de anvelope 195/60/15. Multumesc!
La mine gazele ies in mod egal singura diferenta e la temperatura cele de pe partea dreapta ies ceva mai calde pentru ca prin acea zona intra si teava care vine de la mediana si astfel se transmite ceva caldura intre teava de intrare si cea de iesire.
Cat privesc vibratiile hai sa fim seriosi cum sa se uzeze compresoru lde AC dupa 2 veri de utilizare. Mi-au mai sudat baietii cate o tija intre partea din spate a fiecarui tips si toba pentru rigidizare si astfel tot ansamblul tobei finale-tevi-tipsuri a devenit mai rigid si vibratiile se transmit in mod aproape egal in toata toba si nici tipsul de pe dreapta nu mia vibreaza asa tare. BAD_MF poate pui o poza cu o astfel de greutate sa-mi fac si eu o idee cum arata.
Orice traseu de evacuare are vibratii tocmai deaceea se fixeaza prin intermediul suportilor de cauciuc, ce e deranjant la mine ca vibratii traseului de evacuare(normale) duc la aparitia fenomenului de rezonanta la capatul tipsului si astfel acesta vibreaza. Acum vibratiile s-au atenuat, o sa vad la vara cum o sa fie ca atunci cand muncea compresorul din greu apareau vibratii.
Cat privesc vibratiile hai sa fim seriosi cum sa se uzeze compresoru lde AC dupa 2 veri de utilizare. Mi-au mai sudat baietii cate o tija intre partea din spate a fiecarui tips si toba pentru rigidizare si astfel tot ansamblul tobei finale-tevi-tipsuri a devenit mai rigid si vibratiile se transmit in mod aproape egal in toata toba si nici tipsul de pe dreapta nu mia vibreaza asa tare. BAD_MF poate pui o poza cu o astfel de greutate sa-mi fac si eu o idee cum arata.
Orice traseu de evacuare are vibratii tocmai deaceea se fixeaza prin intermediul suportilor de cauciuc, ce e deranjant la mine ca vibratii traseului de evacuare(normale) duc la aparitia fenomenului de rezonanta la capatul tipsului si astfel acesta vibreaza. Acum vibratiile s-au atenuat, o sa vad la vara cum o sa fie ca atunci cand muncea compresorul din greu apareau vibratii.
O aparitie foarte rara >>
HONDA NSX >>
Manifold back system
X pipe design
http://www.youtube.com/watch?v=8ODieheL ... e=youtu.be
Nerva Traian 27-33, sector 3
0741139500
HONDA NSX >>
Manifold back system
X pipe design
http://www.youtube.com/watch?v=8ODieheL ... e=youtu.be
Nerva Traian 27-33, sector 3
0741139500
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 47 vizitatori