Testare Gratuita Sprint Booster
Sprint Boosterul nu este pentru cei care merg Pedal 2 the metal sau vor rezultate la liniute, din graficul de mai sus se poate vedea de ce. Practic in WOT ( pedala la fund ) diferenta intre programul standard de acceleratie si SB e infima.
Dar luati in calcul ca un regim de utilizare normala implica 80% cursa a pedalei in prima jumatate, si exact acolo e impactul maxim al Sprint Boosterului.
Dar luati in calcul ca un regim de utilizare normala implica 80% cursa a pedalei in prima jumatate, si exact acolo e impactul maxim al Sprint Boosterului.
Eu l-am predat de joia trecuta. Este un dispozitiv foarte util si aduce un plus de placere in condusul masinii.
In cele 3 zile in care l-am testat, consumul a fost cu aprox 1l la suta mai mare. Asta din cauza ca senzatia pe care o ai te face sa mergi ceva mai tare.
La drum lung, unde esti fortat de imprejurari sa mergi incet, poate sa devina un pic obositor condusul. Practic, pedala o tii mai sus, piciorul un pic mai incordat, iar pedala este mult mai sensibila.
As fi curios de niste impresii din partea lu bogdan pe CZT.
In cele 3 zile in care l-am testat, consumul a fost cu aprox 1l la suta mai mare. Asta din cauza ca senzatia pe care o ai te face sa mergi ceva mai tare.
La drum lung, unde esti fortat de imprejurari sa mergi incet, poate sa devina un pic obositor condusul. Practic, pedala o tii mai sus, piciorul un pic mai incordat, iar pedala este mult mai sensibila.
As fi curios de niste impresii din partea lu bogdan pe CZT.
[quote name='koz' date='Oct 5 2010, 03:12 PM' post='72988']
Si acum putina teorie
La o acceleratie pe cablu, raspunsul era liniar, cu alte cuvinte: "cat trageai de cablu, atata acceleratie aveai". La o masina moderna, acceleratia are un senzor care ii transmite calculatorului pozitia pedalei. In functie de soft, calculatorul comanda o deschidere mai mare sau mai mica a clapetei de acceleratie.
Salut.
Sa inteleg ca la mits lancer clasic nu se poate instala un astfel de dispozitiv, masina avand acceleratie pe cablu?
Si acum putina teorie
La o acceleratie pe cablu, raspunsul era liniar, cu alte cuvinte: "cat trageai de cablu, atata acceleratie aveai". La o masina moderna, acceleratia are un senzor care ii transmite calculatorului pozitia pedalei. In functie de soft, calculatorul comanda o deschidere mai mare sau mai mica a clapetei de acceleratie.
Salut.
Sa inteleg ca la mits lancer clasic nu se poate instala un astfel de dispozitiv, masina avand acceleratie pe cablu?
@andreiS
Sprint Booster este disponibil doar pentru masini cu acceleratie Drive By Wire. Lancer-ul anterior nu intra in aceasta categorie din pacate
@cix
Sprint Boosterul nu este vinovatul pentru consumul mai mare. E normal ca atunci cand masina simti ca raspunde altfel sa incerci sa o "chinui" mai tare.
Pana acum feedback-ul referitor la consum a fost impartit, dar cert este ca am cel putin 2 exemple clare in care, dupa ce a trecut perioada de mers mai violent masinile au scos un consum mai bun constant ... si eu am fost la fel de surprins de acest lucru.
Sprint Booster este disponibil doar pentru masini cu acceleratie Drive By Wire. Lancer-ul anterior nu intra in aceasta categorie din pacate
@cix
Sprint Boosterul nu este vinovatul pentru consumul mai mare. E normal ca atunci cand masina simti ca raspunde altfel sa incerci sa o "chinui" mai tare.
Pana acum feedback-ul referitor la consum a fost impartit, dar cert este ca am cel putin 2 exemple clare in care, dupa ce a trecut perioada de mers mai violent masinile au scos un consum mai bun constant ... si eu am fost la fel de surprins de acest lucru.
- pascal_mihai_marian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori