Testare Gratuita Sprint Booster

Vezi ofertele disponibile
Avatar utilizator
koz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 5:05 pm

Mesaj de koz » Mar Oct 05, 2010 3:18 pm

Sprint Boosterul nu este pentru cei care merg Pedal 2 the metal sau vor rezultate la liniute, din graficul de mai sus se poate vedea de ce. Practic in WOT ( pedala la fund ) diferenta intre programul standard de acceleratie si SB e infima.

Dar luati in calcul ca un regim de utilizare normala implica 80% cursa a pedalei in prima jumatate, si exact acolo e impactul maxim al Sprint Boosterului.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 05, 2010 3:28 pm

Adica exact in zona in care masinile par flescaite uneori, la plecarea de pe loc sau in cazul depasirilor din scurt.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 13, 2010 11:11 am

Nu a mai aparut niciun feedback de la testeri?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Oct 13, 2010 11:17 am

Eu l-am predat de joia trecuta. Este un dispozitiv foarte util si aduce un plus de placere in condusul masinii.
In cele 3 zile in care l-am testat, consumul a fost cu aprox 1l la suta mai mare. Asta din cauza ca senzatia pe care o ai te face sa mergi ceva mai tare.
La drum lung, unde esti fortat de imprejurari sa mergi incet, poate sa devina un pic obositor condusul. Practic, pedala o tii mai sus, piciorul un pic mai incordat, iar pedala este mult mai sensibila.
As fi curios de niste impresii din partea lu bogdan pe CZT.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mie Oct 13, 2010 5:35 pm

[quote name='koz' date='Oct 5 2010, 03:12 PM' post='72988']
Si acum putina teorie

La o acceleratie pe cablu, raspunsul era liniar, cu alte cuvinte: "cat trageai de cablu, atata acceleratie aveai". La o masina moderna, acceleratia are un senzor care ii transmite calculatorului pozitia pedalei. In functie de soft, calculatorul comanda o deschidere mai mare sau mai mica a clapetei de acceleratie.

Salut.
Sa inteleg ca la mits lancer clasic nu se poate instala un astfel de dispozitiv, masina avand acceleratie pe cablu?

Avatar utilizator
koz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 5:05 pm

Mesaj de koz » Mie Oct 13, 2010 5:56 pm

@andreiS
Sprint Booster este disponibil doar pentru masini cu acceleratie Drive By Wire. Lancer-ul anterior nu intra in aceasta categorie din pacate

@cix
Sprint Boosterul nu este vinovatul pentru consumul mai mare. E normal ca atunci cand masina simti ca raspunde altfel sa incerci sa o "chinui" mai tare.
Pana acum feedback-ul referitor la consum a fost impartit, dar cert este ca am cel putin 2 exemple clare in care, dupa ce a trecut perioada de mers mai violent masinile au scos un consum mai bun constant ... si eu am fost la fel de surprins de acest lucru.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Oct 14, 2010 9:46 am

consumul a fost cu aprox 1l la suta mai mare. Asta din cauza ca senzatia pe care o ai te face sa mergi ceva mai tare.

Asta a spus si cix.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Joi Oct 14, 2010 2:28 pm

Aiurea! Ma oftic ca naiba ca nu pot sa incerc si eu cu 1.6 al meu

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 15, 2010 12:06 am

Cine urmeaza?

Avatar utilizator
pascal_mihai_marian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm

Mesaj de pascal_mihai_marian » Sâm Oct 16, 2010 10:24 pm

as vrea sa fac si eu o testare ,se poate? sunt din bv

Scrie răspuns

Înapoi la “Ofertele comerciantilor”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori