Testare Gratuita Sprint Booster
Din pacate pentru Mazda 2 nu e disponibil inca acest produs. Cand apare, vei fi primul care afla.
Atasez si un catalog cu masinile pentru care exista Sprint Booster disponibil.
Astazi am avut prima discutie telefonica cu un posesor de Colt, saptamana aceasta instalam Sprint Booster-ul. Astept cu nerabdare feedback.
Atasez si un catalog cu masinile pentru care exista Sprint Booster disponibil.
Astazi am avut prima discutie telefonica cu un posesor de Colt, saptamana aceasta instalam Sprint Booster-ul. Astept cu nerabdare feedback.
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
daca permiteti si o mica critica constructiva sa zic asa.
imi doresc sa anulez lagul la pedala, dar pretul mi se pare mult prea mare in comparatie cu ce ofera. din cele cercetate de mine acest sprint booster nu "boosteaza" (sa zic asa) semnalul dat de senzorul pedalei, ci doar minte cum ca pedala ar fi mai apasata decat este.
adica daca TPS are pozitia 10 sa zicem, sprin boosterul tranmsite mai departe catre clapeta, ca este la pozitia 12.(sau 15 sau cat o zice el acolo).
personal as fi dorit sa zica ca e in aceeasi pozitie, dar doar mai repede.
as dori sa testez acest produs si salut pe aceasta cale faptul ca incepe si in romania aceasta practica, dar nu o fac pentru ca stiu ca nu voi da atatia bani pe o bucatica de plastic cu cateva piese electronice.
multa bafta in continuare.
imi doresc sa anulez lagul la pedala, dar pretul mi se pare mult prea mare in comparatie cu ce ofera. din cele cercetate de mine acest sprint booster nu "boosteaza" (sa zic asa) semnalul dat de senzorul pedalei, ci doar minte cum ca pedala ar fi mai apasata decat este.
adica daca TPS are pozitia 10 sa zicem, sprin boosterul tranmsite mai departe catre clapeta, ca este la pozitia 12.(sau 15 sau cat o zice el acolo).
personal as fi dorit sa zica ca e in aceeasi pozitie, dar doar mai repede.
as dori sa testez acest produs si salut pe aceasta cale faptul ca incepe si in romania aceasta practica, dar nu o fac pentru ca stiu ca nu voi da atatia bani pe o bucatica de plastic cu cateva piese electronice.
multa bafta in continuare.
O mica rectificare a datelor de contact pentru Bucuresti -Tottal Motto. Numarul de fix nu mai e valabil si este inlocuit de acest mobil: 0723 364141.
Deci:
CONTACT
AMC Motorsport
BRASOV
Strada Zizinului, nr.113, Brasov, Romania
Telefon: 0722.333.780 ; 0740.011.441
Email: office@amc-motorsport.ro
http://www.amc-motorsport.ro/
TOTTAL MOTTO
BUCURESTI
tel: +40-723-364141 / +40-72-222.12.66
e-mail: office@tottal.ro
www.tottal.ro
Coobra, sa-l testezi nu costa nimic. Achizitionarea produsului nu e obligatorie, nici macar dpdv ''moral'', dupa instalare. Avand in vedere ca feedback-ul este tinta principala a acestei campanii, ne-ar fi de folos experienta si parerea ta.
Deci:
CONTACT
AMC Motorsport
BRASOV
Strada Zizinului, nr.113, Brasov, Romania
Telefon: 0722.333.780 ; 0740.011.441
Email: office@amc-motorsport.ro
http://www.amc-motorsport.ro/
TOTTAL MOTTO
BUCURESTI
tel: +40-723-364141 / +40-72-222.12.66
e-mail: office@tottal.ro
www.tottal.ro
Coobra, sa-l testezi nu costa nimic. Achizitionarea produsului nu e obligatorie, nici macar dpdv ''moral'', dupa instalare. Avand in vedere ca feedback-ul este tinta principala a acestei campanii, ne-ar fi de folos experienta si parerea ta.
@coobra pai ce critica constructiva obiectiva e asta daca nu esti dispus sa incerci un produs oferit GRATUIT spre testare ?
Pretul poate nu este de neglijat, dar discutam de un produs cu omologare TUV si de un produs care a castigat "SEMA BEST NEW PERFORMANCE-STREET PRODUCT". Niciodata asa ceva nu va fi ieftin. Faptul ca acest produs a rezistat pe piata cu acest pret timp de 5 ani de zile spune din punctul meu de vedere multe despre calitatea sa si de faptul ca isi merita banii.
Pentru cei care au decis sa instaleze spre test acest device, impactul SB-ul e simplu de apreciat, pentru ca are un buton de selectare al programului de accelerare dorit ( standard, sport sau race ). Astazi sau maine instalam primul Sprint Booster pe un CZT al unui membru de pe forum.
Pretul poate nu este de neglijat, dar discutam de un produs cu omologare TUV si de un produs care a castigat "SEMA BEST NEW PERFORMANCE-STREET PRODUCT". Niciodata asa ceva nu va fi ieftin. Faptul ca acest produs a rezistat pe piata cu acest pret timp de 5 ani de zile spune din punctul meu de vedere multe despre calitatea sa si de faptul ca isi merita banii.
Pentru cei care au decis sa instaleze spre test acest device, impactul SB-ul e simplu de apreciat, pentru ca are un buton de selectare al programului de accelerare dorit ( standard, sport sau race ). Astazi sau maine instalam primul Sprint Booster pe un CZT al unui membru de pe forum.
Eu sunt din Brasov si vreau sa testez acest produs pe un Colt 1.3. Defapt sunt interesat de eliminarea lag-ului la accelerare, dar daca face si altceva e bine. De cumparat, sigur nu il voi cumpara acum pentru ca banii se duc in alta directie momentan, dar daca sunt multumit il trec pe lista de cumparaturi viitoare . Astept sa imi spuneti daca aveti disponibil acest produs si cand pot sa vin pentru montare.
O alta intrebare: O resoftare bine facuta nu ar trebui sa includa si ceea ce face acest Sprint Booster? Ma gandeam la faptul ca ati spus mai sus ca "daca clientii opteaza si pentru resoftarile oferite de noi, pretul ofertat in pachet este chiar si mai atractiv".
Multumesc.
O alta intrebare: O resoftare bine facuta nu ar trebui sa includa si ceea ce face acest Sprint Booster? Ma gandeam la faptul ca ati spus mai sus ca "daca clientii opteaza si pentru resoftarile oferite de noi, pretul ofertat in pachet este chiar si mai atractiv".
Multumesc.
QUOTE (cix @ Oct 4 2010, 11:48 AM) Eu sunt din Brasov si vreau sa testez acest produs pe un Colt 1.3. Defapt sunt interesat de eliminarea lag-ului la accelerare, dar daca face si altceva e bine. De cumparat, sigur nu il voi cumpara acum pentru ca banii se duc in alta directie momentan, dar daca sunt multumit il trec pe lista de cumparaturi viitoare . Astept sa imi spuneti daca aveti disponibil acest produs si cand pot sa vin pentru montare.
O alta intrebare: O resoftare bine facuta nu ar trebui sa includa si ceea ce face acest Sprint Booster? Ma gandeam la faptul ca ati spus mai sus ca "daca clientii opteaza si pentru resoftarile oferite de noi, pretul ofertat in pachet este chiar si mai atractiv".
Multumesc.
Salut !
Daca imi lasi un numar de telefon pe PM, stabilim atunci o programare.
Un soft bine facut iti modifica si Throttle Response-ul, desi acest lucru nu este posibil pe orice model de ECU. Exista situatii in care raspunul standard este de preferat ( de exemplu iarna pe gheata ) si acesta e marele avantaj asta recomand Sprint Boosterul, pentru ca ofera posibilitatea de a trece pe programul de acceleratie standard in conditii dificile. In momentul in care un client opteaza pentru pachet Sprint Booster + resoftare nu se modifica throttle response-ul din hartile standard.
O alta intrebare: O resoftare bine facuta nu ar trebui sa includa si ceea ce face acest Sprint Booster? Ma gandeam la faptul ca ati spus mai sus ca "daca clientii opteaza si pentru resoftarile oferite de noi, pretul ofertat in pachet este chiar si mai atractiv".
Multumesc.
Salut !
Daca imi lasi un numar de telefon pe PM, stabilim atunci o programare.
Un soft bine facut iti modifica si Throttle Response-ul, desi acest lucru nu este posibil pe orice model de ECU. Exista situatii in care raspunul standard este de preferat ( de exemplu iarna pe gheata ) si acesta e marele avantaj asta recomand Sprint Boosterul, pentru ca ofera posibilitatea de a trece pe programul de acceleratie standard in conditii dificile. In momentul in care un client opteaza pentru pachet Sprint Booster + resoftare nu se modifica throttle response-ul din hartile standard.
QUOTE coobra pai ce critica constructiva obiectiva e asta daca nu esti dispus sa incerci un produs oferit GRATUIT spre testare ?
eu nu vreau sa-l testez din mai multe motive:
1 - am schimbat ceva hardware in motor si pana la o resoftare, masina mea merge o idee cam prost.
2 - lucrez in vanzari si stiu ce inseamna sa fii obligat sa servesti pe cineva care nu va cumpara
3 - mi-e lene sa ma deplasez , stiu suna de cacao, dar urasc sa ma deplasez in bucurestiul asta nenorocit
4 - si daca totusi ma hotarasc sa il pastrez? ce facem? de unde bani? (putin probabil, dar totusi pun si asta in discutie)
QUOTE Avand in vedere ca feedback-ul este tinta principala a acestei campanii, ne-ar fi de folos experienta si parerea ta.
atunci nu ajung 3 zile. trebuie facut consum, probe de accelerare, fiabilitate, etc.
parerea mea.
eu nu vreau sa-l testez din mai multe motive:
1 - am schimbat ceva hardware in motor si pana la o resoftare, masina mea merge o idee cam prost.
2 - lucrez in vanzari si stiu ce inseamna sa fii obligat sa servesti pe cineva care nu va cumpara
3 - mi-e lene sa ma deplasez , stiu suna de cacao, dar urasc sa ma deplasez in bucurestiul asta nenorocit
4 - si daca totusi ma hotarasc sa il pastrez? ce facem? de unde bani? (putin probabil, dar totusi pun si asta in discutie)
QUOTE Avand in vedere ca feedback-ul este tinta principala a acestei campanii, ne-ar fi de folos experienta si parerea ta.
atunci nu ajung 3 zile. trebuie facut consum, probe de accelerare, fiabilitate, etc.
parerea mea.
Coobra ... crede-ma cand iti spun ca ajung 10 minute ca sa sesisezi diferenta ...
1. diferenta o vei percepe oricum :-)
2. nu am o problema cu asta
3. fara comentarii
4. acceptam si carduri de credit
referitor la perioada de testare, mi se pare mai mult decat decenta. Vorbim totusi de un serviciu gratuit pentru membrii comunitatii Mistu.ro
ATENTIE:
Sprint Boosterul este in primul rand un device destinat "everyday driving"-ului. Nu aduce castiguri de putere ( desi credeti-ma ca masina va parea mult mai rapida ) in schimb veti simti ca masina raspunde mult mai bine, mai ales in treptele inferioare si la turatii joase.
balishag : ti-am raspuns pe PM.
1. diferenta o vei percepe oricum :-)
2. nu am o problema cu asta
3. fara comentarii
4. acceptam si carduri de credit
referitor la perioada de testare, mi se pare mai mult decat decenta. Vorbim totusi de un serviciu gratuit pentru membrii comunitatii Mistu.ro
ATENTIE:
Sprint Boosterul este in primul rand un device destinat "everyday driving"-ului. Nu aduce castiguri de putere ( desi credeti-ma ca masina va parea mult mai rapida ) in schimb veti simti ca masina raspunde mult mai bine, mai ales in treptele inferioare si la turatii joase.
balishag : ti-am raspuns pe PM.
daca tot e lumea interesata, sa imi exprim si eu parerea si constatarile, dupa vreo saptamana de testare a altui produs, oarecum similar, dar cu totul altceva, "rezolvat" cu AMC . banuiesc ca persoana care m-a servit, e chiar d-l "koz"...prea seamana nick-ul cu numele )))
trotineta in cauza: Outlander 2.0 DiD - 140 CP, 310 Nm
operatiune : resoftare (chipuire soft)
rezultat obtinut: 140 CP => 175 CP, 310 Nm => 370Nm - date furnizate la efectuarea operatiunii, nu citire Dyno, sau alte aparate de masurat - deci, pe incredere
20-25 minute citire soft, 10-15 minute trimis-primit date citite, 10-15 minute scriere soft.
atat cat ma pricep si eu, cam astea au fost operatiunile.
acum...ce chiar am simtit: in comportamentul masinii am simtit o schimbare imediat dupa pornire, mai precis in trecerea de la treapta 1 la treapta a 2-a, unde mi se parea mie ca exista o "incetineala", o cadere de putere - daca ma exprim bine. acest lucru a disparut, nu se mai pierde puterea . masina e mai sprintena, parca raspunde mai bine si mai repede. se simte si o usoara putere in plus. per total, o schimbare se simte, si e in bine ))
nu am apucat sa fac drumuri lungi, o singura "calatorie" mai lunga, de vreo 60km, dus-intors, in aceasta perioada, dupa care intr-adevar, mi s-a parut un consum mai mic. sper sa nu fie numai efectul placebo ))
deci, pentru mine, AMC si chipuirea a fost o alegere buna, pe care deocamdata nu o regret.
sper sa va ajute.
daca are cineva nevoie de lamuriri suplimentare, atat cat ma pricep, vi le ofer.
o zi faina.
trotineta in cauza: Outlander 2.0 DiD - 140 CP, 310 Nm
operatiune : resoftare (chipuire soft)
rezultat obtinut: 140 CP => 175 CP, 310 Nm => 370Nm - date furnizate la efectuarea operatiunii, nu citire Dyno, sau alte aparate de masurat - deci, pe incredere
20-25 minute citire soft, 10-15 minute trimis-primit date citite, 10-15 minute scriere soft.
atat cat ma pricep si eu, cam astea au fost operatiunile.
acum...ce chiar am simtit: in comportamentul masinii am simtit o schimbare imediat dupa pornire, mai precis in trecerea de la treapta 1 la treapta a 2-a, unde mi se parea mie ca exista o "incetineala", o cadere de putere - daca ma exprim bine. acest lucru a disparut, nu se mai pierde puterea . masina e mai sprintena, parca raspunde mai bine si mai repede. se simte si o usoara putere in plus. per total, o schimbare se simte, si e in bine ))
nu am apucat sa fac drumuri lungi, o singura "calatorie" mai lunga, de vreo 60km, dus-intors, in aceasta perioada, dupa care intr-adevar, mi s-a parut un consum mai mic. sper sa nu fie numai efectul placebo ))
deci, pentru mine, AMC si chipuirea a fost o alegere buna, pe care deocamdata nu o regret.
sper sa va ajute.
daca are cineva nevoie de lamuriri suplimentare, atat cat ma pricep, vi le ofer.
o zi faina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori