Testare Gratuita Sprint Booster

Vezi ofertele disponibile
Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Oct 04, 2010 8:39 pm

Suna interesant o asa jucarie daca nu modifica consumul si nici nu e nevoie de resoftare pentru a anula acel lag , care il are si new lancer 1.5 .

Eu unul as poba , dar sa ai si unde in acele 10 min .

Avatar utilizator
koz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 5:05 pm

Mesaj de koz » Lun Oct 04, 2010 8:43 pm

Cu cea mai mare placere, si chiar cele 3 zile pline :-)
La primul import va veni si un lot de part number-uri de Lancer, ne auzim cand vine.

Avatar utilizator
bogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 03, 2007 9:55 am

Mesaj de bogdan » Mar Oct 05, 2010 12:58 pm

am testat sprint booster-ul prima parere este buna
raspuns mai bun la accelerare si ai impresia ca este mai puternica
dar mai am de testa am mers foarte putin cu el .

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 05, 2010 1:15 pm

Pe ce model si motor?

Avatar utilizator
bogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 03, 2007 9:55 am

Mesaj de bogdan » Mar Oct 05, 2010 1:36 pm

1.5 turbo czt

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 05, 2010 1:44 pm

QUOTE (bogdan @ Oct 5 2010, 12:58 PM) raspuns mai bun la accelerare si ai impresia ca este mai puternica

CZT... Inseamna ca isi face treaba booster-ul. Credeam ca ai un motor mai mic.

Avatar utilizator
koz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 5:05 pm

Mesaj de koz » Mar Oct 05, 2010 1:49 pm

azi am montat in Brasov si pe 1,3-ul lui cix.
probabil ca la sfarsitul zilei vine cu impresii

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Oct 05, 2010 3:00 pm

Pot sa vin cu impresii si acum
Acceleratia raspunde de minune pe modul sport si race. Pe modul race pleci fara sa vrei cu scartait de roti.

Logica, dupa parerea mea e cam asta (@koz sa ma contrazici daca gresesc):

Sa zicem ca acceleratia e gardata de la 1 la 10. In mod normal la o accelerare brusca pana la jumatatea cursei, modul standard trimite catre ECU, toti pasii prin care trece acceleratia (1, 2, 3, 4, 5). Motiv care duce la aparitia acelui lag.
Sprint booster-ul are o alta gandire: Pe langa faptul ca cele 10 gradatii sunt comprimate undeva la inceputul cursei, are un alt mod de a trimite semnalele catre ECU in functie de cum se apasa pedala: Daca apesi pedala la fel de brusc la jumatate el trimite direct 5 catre ECU.

Diferenta este foarte mare, iar faptul ca poti comuta instant intre cele 3 moduri e si mai bine. Masina nu are alta putere (logic), dar raspunsul acceleratiei este mult mai bun. Zilele astea o sa ma mai dau cu el si daca e cazul mai revin cu alte impresii.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mar Oct 05, 2010 3:07 pm

Masina nu are ala putere, deci devine mai brutala sa inteleg? Dar daca accelerezi de la 80 la 120 km/h de exemplu se schimba ceva?

Avatar utilizator
koz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 02, 2010 5:05 pm

Mesaj de koz » Mar Oct 05, 2010 3:12 pm

Si acum putina teorie

La o acceleratie pe cablu, raspunsul era liniar, cu alte cuvinte: "cat trageai de cablu, atata acceleratie aveai". La o masina moderna, acceleratia are un senzor care ii transmite calculatorului pozitia pedalei. In functie de soft, calculatorul comanda o deschidere mai mare sau mai mica a clapetei de acceleratie.

La o masina stock normala, cursa pedalei nu este egala cu deschidere clapetei. Cu alte cuvinte, pedala apasata 1/4 nu inseamna acceleratie 1/4 ci undeva mai putin. Ei spun ca fac asta pentru a usura controlul masinii la viteze mici. Dupa 1/2 din cursa, se inverseaza proportia. La 3/4 pedala apasata vei avea mai mult de 3/4 acceleratie. Toate astea sunt facute de soft.

In afara de unghiul pedalei, softul masinii interpreteaza si viteza cu care pedala e apasata ( vezi graficul atasat ). Tocmai delay-ul asta mermelit de soft face masinile mai flescaite decit sunt ele de fapt. Una peste alta, masina devine mai "responsiva". Adica plecarile de la semafor, sprintul in depasiri, etc...

Practic Sprint Boosterul modifica pedala intr-o "pedala agresiva", adaptata unui condus sportiv.
Jucaria asta functioneaza la fel de bine pe motoare puternice sau mai domoale.

Vedeti si graficul, e destul de bine facut


Multumesc colegilor care au venit cu feedback in urmatestelor, ii mai asteptam cu detalii "picante" pe masura ce se obisnuiesc cu noul raspuns al pedalei.
Bogdan, inca o data scuze pentru incurcatura cu GT-ul...
Fişiere ataşate
grafic_SB.jpg
grafic_SB.jpg (40.61 KiB) Vizualizat de 5992 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Ofertele comerciantilor”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori