Reconditionare Jante Vopsire Electrostatica
Salut la toti
Suntem un atelier de reconditionari jante auto dar si etrieri motoare si orice piesa metalica
In principiu putem sabla cu alice sau corindor in functie de material orice piesa
Detinem un cuptor de 6 metrii lungime
Statie de vopsit electrostatica performanta echipata cu pistol special pentru jante auto cu reglaj depunere pulbere
Pulberea folosita este de cea mai buna calitate poliesterica de exterior
Se ofera garantie pe lucrari si garantie la vopsea din partea producatorului
Acceptam si test la impact pe jante de proba (Clientul poate lovii janta de test cu ciocanul pentru a vedea duritatea vopselei)
Ca o completare vi se va explica avantajul acestei metode de vopsit cat si dezavantajul
Detinem o paleta larga de culori
Putem aplica si lacuri
Preturile per janta pleaca de la 100 ron pana la 150 ron O singura culoare
Sabalat
Slefuit
Detartrat
vopsit cu un strat care sa reziste o perioada indelungata
In functie de proiect se poate discuta ce se poate face si ce nu
Pe langa toate aceste lucruri detinem si o vopsitorie auto Putem vopsi si lichid repere auto rapid si la un pret competitiv
NU putem polisa decat suprafete mici
Chirca Radu
contact@reconditionari-jante.com
Tel 0724507007
Suntem un atelier de reconditionari jante auto dar si etrieri motoare si orice piesa metalica
In principiu putem sabla cu alice sau corindor in functie de material orice piesa
Detinem un cuptor de 6 metrii lungime
Statie de vopsit electrostatica performanta echipata cu pistol special pentru jante auto cu reglaj depunere pulbere
Pulberea folosita este de cea mai buna calitate poliesterica de exterior
Se ofera garantie pe lucrari si garantie la vopsea din partea producatorului
Acceptam si test la impact pe jante de proba (Clientul poate lovii janta de test cu ciocanul pentru a vedea duritatea vopselei)
Ca o completare vi se va explica avantajul acestei metode de vopsit cat si dezavantajul
Detinem o paleta larga de culori
Putem aplica si lacuri
Preturile per janta pleaca de la 100 ron pana la 150 ron O singura culoare
Sabalat
Slefuit
Detartrat
vopsit cu un strat care sa reziste o perioada indelungata
In functie de proiect se poate discuta ce se poate face si ce nu
Pe langa toate aceste lucruri detinem si o vopsitorie auto Putem vopsi si lichid repere auto rapid si la un pret competitiv
NU putem polisa decat suprafete mici
Chirca Radu
contact@reconditionari-jante.com
Tel 0724507007
- Fişiere ataşate
-
- 15072010267.jpg (546.01 KiB) Vizualizat de 7037 ori
-
- 22072010280.jpg (566.44 KiB) Vizualizat de 7057 ori
-
- 06072010248.jpg (452.26 KiB) Vizualizat de 7035 ori
-
- 26072010296.jpg (570.18 KiB) Vizualizat de 7063 ori
locatia este langa Big Berceni chiar langa Sun Plazza
De vopsit in doua culori electrostatic nu pot Doar sa vopsesc eu baza electrostatic pentru a asigura rezistenta si lichid a doua culoare insa eu nu sunt vopsitor lichid
Normal ca pot sa iti spun si dezavantajele
1 Ar fi culorile de electrostatic nu sunt asa spectaculoase Ma refer la cele perlate Gri perlat nu iese ca cel de fabrica pentru ca perla de aluminiu a fost scoasa de producatorii de pulberi si inlocuita cu o alta perla care nu este asa de vizibila In rest culori standard Alb negru si orice ral sunt super ok
Avem si culori cu perla dar repet nu asa de pronuntate din motivul ca noile pulberi au devenit ecologice
2 Nu se poate vopsii in doua culori decat foarte greu si izolarea dureaza ff mult Nu cred ca vreo vopsitorie de electrostatic vopseste in doua culori
Acum e simplu sa spui ca o faci si sa vopsesti peste electrostatic lichid iar clientul sa traiasca cu impresia ca e totul electrostatic insa principiul de depunere al pulberii este ff simplu si daca te pricepi un pic realizezi ca e un pic masochism
3 Timpul de lucru este destul de mare si neaparat trebuiesc sablate jantele deci costuri un pic mai mari Cei care vopsesc lichid matuiesc si vopsesc
Eu trebuie sa sablez sa aranjez janta dupa sablat si sa o vopsesc dureaza 3 zile din care 1 se racesc jantele
4 Chitul folosit de mine trebuie sa reziste la 200 de grade Singurul ok este cel de la mercedes si vw care sunt practic aceasi densitate si componenta ca si mat jantei Costa destul de mult si nu pot concura cu chitul de fibra de sticla de 30 ron cutia
Avantajele : Eu imi permit sa fac un test cu ciocanul pe janta si rezistenta acestei vopsele este mult mai mare
Sper ca am fost destul de succint si toata lumea a inteles un pic procesul Nu prea am eu timp sa stau pe forumuri dar ideea era ca trebuie sa intelegeti procesul un pic
De vopsit in doua culori electrostatic nu pot Doar sa vopsesc eu baza electrostatic pentru a asigura rezistenta si lichid a doua culoare insa eu nu sunt vopsitor lichid
Normal ca pot sa iti spun si dezavantajele
1 Ar fi culorile de electrostatic nu sunt asa spectaculoase Ma refer la cele perlate Gri perlat nu iese ca cel de fabrica pentru ca perla de aluminiu a fost scoasa de producatorii de pulberi si inlocuita cu o alta perla care nu este asa de vizibila In rest culori standard Alb negru si orice ral sunt super ok
Avem si culori cu perla dar repet nu asa de pronuntate din motivul ca noile pulberi au devenit ecologice
2 Nu se poate vopsii in doua culori decat foarte greu si izolarea dureaza ff mult Nu cred ca vreo vopsitorie de electrostatic vopseste in doua culori
Acum e simplu sa spui ca o faci si sa vopsesti peste electrostatic lichid iar clientul sa traiasca cu impresia ca e totul electrostatic insa principiul de depunere al pulberii este ff simplu si daca te pricepi un pic realizezi ca e un pic masochism
3 Timpul de lucru este destul de mare si neaparat trebuiesc sablate jantele deci costuri un pic mai mari Cei care vopsesc lichid matuiesc si vopsesc
Eu trebuie sa sablez sa aranjez janta dupa sablat si sa o vopsesc dureaza 3 zile din care 1 se racesc jantele
4 Chitul folosit de mine trebuie sa reziste la 200 de grade Singurul ok este cel de la mercedes si vw care sunt practic aceasi densitate si componenta ca si mat jantei Costa destul de mult si nu pot concura cu chitul de fibra de sticla de 30 ron cutia
Avantajele : Eu imi permit sa fac un test cu ciocanul pe janta si rezistenta acestei vopsele este mult mai mare
Sper ca am fost destul de succint si toata lumea a inteles un pic procesul Nu prea am eu timp sa stau pe forumuri dar ideea era ca trebuie sa intelegeti procesul un pic
In functie de cat de lovite sunt pretul variaza intre 400 ron si 600 ron
Daca sunt lovituri superficiale pretul este minim daca dupa sablare urmele sunt vizibile se chituiesc si pretul urca in functie de gramaj
Pt a evita orice discutie se pozeaza jantele sablate si zonele cu probleme Maxim o janta poate ajunge la 150 ron chituita si vb cu chit de aliaj (se comporta exact ca materialul jantei ) Noi nu chituim cu chit de fibra de sticla
O zi buna
Daca sunt lovituri superficiale pretul este minim daca dupa sablare urmele sunt vizibile se chituiesc si pretul urca in functie de gramaj
Pt a evita orice discutie se pozeaza jantele sablate si zonele cu probleme Maxim o janta poate ajunge la 150 ron chituita si vb cu chit de aliaj (se comporta exact ca materialul jantei ) Noi nu chituim cu chit de fibra de sticla
O zi buna
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori